Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Acties drukken winstmarges Ahold

Reacties

2 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 26 februari 2015 08:12
    Tja - meer klanten in je winkels die meer kopen, maar je verdient er uiteindelijk minder mee is niet OK voor AHOLD. Hopelijk niet een dingetje wat doorzet want dan gaat het er voor AHOLD beroerd uitzien.
    Zeker omdat in de supermarkt wereld LIDL als beste uit de bus komt.
    Er is dus flinke concurrentie van de prijsvechters (ALDI, LIDL maar ook JUMBO en C1000 doen het goed).
    Het is afwachten hoe AHOLD dit nu gaat oppakken....
    Koers is redelijk opgelopen....ik zou eruit stappen en ffe de kat uit de boom kijken !!
  2. iikillyou7 26 februari 2015 09:41
    quote:

    zepolna schreef op 26 februari 2015 08:12:


    Tja - meer klanten in je winkels die meer kopen, maar je verdient er uiteindelijk minder mee is niet OK voor AHOLD. Hopelijk niet een dingetje wat doorzet want dan gaat het er voor AHOLD beroerd uitzien.
    Zeker omdat in de supermarkt wereld LIDL als beste uit de bus komt.
    Er is dus flinke concurrentie van de prijsvechters (ALDI, LIDL maar ook JUMBO en C1000 doen het goed).
    Het is afwachten hoe AHOLD dit nu gaat oppakken....
    Koers is redelijk opgelopen....ik zou eruit stappen en ffe de kat uit de boom kijken !!


    C1000 is einde verhaal, en vergeet niet dat ahold niet alleen een supermarkt formule is maar ook andere soorten winkels heeft. Daarbij hebben ze ook nog een voorsprong met online bezorgen en bol.com
2 Posts
|Omhoog ↑