Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Aandeel PostNL Koninklijke AEX:PNL, NL0009739416

  • 2,627 23 sep 2020 17:35
  • -0,013 (-0,49%) Dagrange 2,609 - 2,682
  • 2.432.853 Gem. (3M) 4,8M

PNL september 2020

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
472 Posts
Pagina: «« 1 ... 19 20 21 22 23 24 | Laatste | Omlaag ↓
  1. Da-3-Lo-71 23 september 2020 12:01
    quote:

    GéGé schreef op 23 september 2020 10:27:


    "Winkelstraten trekken nog steeds maar half zoveel bezoekers als voor de crisis"

    www.nrc.nl/nieuws/2020/09/23/winkels-...

    Nog maar eens een bevestiging van het snel veranderende kooplandschap. Online is here to stay.


    Hoe zou je nu zelf zijn? Als Corona achter de rug, zal het een verademing zijn om terug in de winkelstraten te kuieren. Mensen hunkeren naar het pre-corona tijdperk. Van nu tot aan het einde van corona heeft PostNL tijd om tot aan 3€ te geraken. Daarna zou ik ze niet graag in mijn portefeuille hebben eerlijk gezegd.
  2. forum rang 4 BoterbijdeVis 23 september 2020 12:34
    quote:

    Da-3-Lo-71 schreef op 23 september 2020 12:01:


    [...]

    Hoe zou je nu zelf zijn? Als Corona achter de rug, zal het een verademing zijn om terug in de winkelstraten te kuieren. Mensen hunkeren naar het pre-corona tijdperk. Van nu tot aan het einde van corona heeft PostNL tijd om tot aan 3€ te geraken. Daarna zou ik ze niet graag in mijn portefeuille hebben eerlijk gezegd.


    Bovenstaande opmerking is minstens 5 sterren waard. Online-bestellingen, op welk gebied dan ook, zijn een koud en zakelijk iets, een instant-gebeuren. Het vergt nagenoeg geen menselijk contact. Puur een kwestie van "touch and go". En zelfs de pakketafleverfiguur probeert het zoveel mogelijk zonder praatje want die heeft het 1e barstens druk en 2e verdient te weinig.
    En aangezien de mens een sociaal wezen is zal hij, waar mogelijk, contact zoeken met zijn "soortgenoot"

    Zo bezien is een terugval van online-leveringen, na de corona-bedwinging, eigenlijk een logisch iets.
  3. forum rang 5 Cerburus 23 september 2020 12:56
    oh ik vind het nogal ongeloofwaardig en geen 5 sterren waard :P ... de e commerce trein is booming en al jaren in een uptrend. Dat corona hierin een tijdelijk nog een piek moment aan toevoegd ok. PostNL staat nu op de volumes waar men over 2 / 3 jaar had verwacht te staan. Een terugval post corona (laten we hopen dat dat ooit komt) lijkt me logisch alleen de verwachting is dat structureel er wel meer mensen online blijven bestellen. Simpelweg de keuze, prijsvergelijk en het gemak / tijdgebrek brengt mensen steeds meer tot online aankopen.
  4. forum rang 4 analyse_A3CD 23 september 2020 13:45

    PostNL geeft seintje als pakketje er bijna is

    2020-09-23T09:33:00

    2020-09-23


    [nieuws]23-09-2020Jelle Kempe379100:48

    Consumenten krijgen vanaf volgend jaar een melding als er een PostNL-pakketbezorger bijna voor hun deur staat. Dit geldt als een uitbreiding van een eerdere test.

    Vorig jaar werd namelijk bekend dat PostNL in de app ging testen met een kaart waarop de locatie van de bezorger te zien is. PostNL testte dat de afgelopen tijd onder meer bij avondleveringen. Het is de bedoeling dat consumenten hierdoor een beter beeld krijgen wanneer er door de bezorger aangebeld wordt. Nu gaat de post- en pakketdienst dus een stapje verder met een melding als het pakket er bijna is.

    Klanten krijgen daarbij een seintje dat hun pakket binnen het kwartier wordt geleverd, ontdekte Androidworld. Beide testen moeten ervoor zorgen dat de eerste bezorgpoging vaker slaagt. Vorig jaar liet de bezorgdienst nog weten na de eerste bezorgpoging de bestelling direct naar de PostNL-locatie te brengen

  5. Krentenmenten 23 september 2020 20:46
    quote:

    GéGé schreef op 23 september 2020 10:27:


    "Winkelstraten trekken nog steeds maar half zoveel bezoekers als voor de crisis"

    www.nrc.nl/nieuws/2020/09/23/winkels-...

    Nog maar eens een bevestiging van het snel veranderende kooplandschap. Online is here to stay.


    Alleen winkels met een goede eigen webshop en dito persoonlijke klantenservice kan als stenen winkel overleven. Of de geboden producten zijn zo bagger goedkoop, dat er geen webshop of service voor nodig is..... dusss conclusie alle middle of the road winkels zijn ten dode opgeschreven....
472 Posts
Pagina: «« 1 ... 19 20 21 22 23 24 | Laatste |Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Direct naar Forum

PostNL Koninklijke Meer »

Koers 2,627   Verschil -0,01 (-0,49%)
Laag 2,609   Volume 2.432.853
Hoog 2,682   Gem. Volume 4.842.295
23 sep 2020 17:35
label premium

Corona-boost voor PostNL

Het laatste advies leest u als IEX Premium-lid

Inloggen Ontdek Premium

Gerelateerde Video's

  1. video thumbnail

    IEX MarketUpdate met PostNL, Arcadis, olie en Italie

    2 december 2016 14:49 - Vimeo

  2. video thumbnail

    IEX Market Update: Heijmans, rente en PostNL

    18 november 2016 16:20 - Vimeo

  3. video thumbnail

    Arend Jan Kamp over onze oud-staatsbedrijven

    26 februari 2016 17:07 - Vimeo

  4. video thumbnail

    FTV - Vooruitblik 2012

    30 december 2011 12:33 - FTV

 
Quotedata: Amsterdam realtime by Euronext, other realtime by Cboe Europe Ltd.   US stocks: by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15min delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by VWD Group Crypto data by Crypto Compare