Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Online reviews zijn belangrijk geworden in de huizenmarkt

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 
Jos Koets

Auteur:

In 1994 werd Jos Koets meteen in het diepe gegooid bij een assurantiekantoor. In z’n eerste werkweek vond zijn baas het nodig met vakantie te gaan. Daarna heeft hij in de praktijk het assurantievak geleerd. Koets kocht het bedrijf van z’n werkgever. Nu is hij eigenaar van het eenmansbedrijf Assurantiekantoor Groenoord in ...

Reacties

4 Posts
| Omlaag ↓
  1. gerard66 3 september 2021 11:58
    Ik durf de stelling wel aan de meer dan de helft van de klanten die een review het hypotheek adviesrapport niet eens gelezen (laat staan begrepen) heeft. Klanten beoordelen het proces van de dienstverlening en niet zozeer de inhoudelijke kwaliteit. Dat laatste kunnen ze ook helemaal niet beoordelen. Dus als je die beperking in ogenschouw neemt, dan zeggen reviews echt wel wat. Je kunt ook een review van een restaurant geven (goed bereikbaar, goede bediening, servicegericht, niet te duur, attent, mooie borden, schoon etc...) , zonder het eten geproefd te hebben......
4 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.