Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

TA: Schade FAANG beperkt

Analyse door: Wouter Slot

Wouter Slot is senior analist bij de Tostrams Groep binnen IEX. Voor IEX schrijft hij regelmatig technische analyses. Al op jonge leeftijd werd Wouter gegrepen door de beleggingswereld. Zijn werkzame leven is hij begonnen op de private banking afdeling van een grote bank, maar al snel bleek dat hij zich toch liever alleen met...

Meer over Wouter Slot

Recente analyses van Wouter Slot

  1. 13 jul De cryptomarkt nadert een cruciaal punt 3
  2. 09 jul Crypto TA update: geduld met Sol 1
  3. 08 jul TA: Wachten op een uitbraak voor wat actie 130

Reacties

171 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 9 | Laatste | Omlaag ↓
  1. Soeperman 12 maart 2021 07:31
    Owoh, daar gaan de rentes weer in the US of A.
    Benieuwd hoe vaak ze nog kunnen ontkennen dat er inflatie is en de rentes niet gaan stijgen. Alles wordt duurder, vandaag in AD.nl dat e-bike gemiddeld 20% duurder is dan vorig jaar.. En zo zijn er alleen maar voorbeelden.

    m.nl.investing.com/rates-bonds/u.s.-1...
  2. De intrigant 12 maart 2021 07:51
    quote:

    Ni! schreef op 11 maart 2021 23:58:


    Korte update over marktfase op grote beweging..

    Voor AEX is er nog 7.5 - 8% ruimte naar boven in deze bullmarketrun..
    Voor Dow Jones is dat inmiddels geslonken tot 7% vanaf slotstanden van vandaag,.

    Zal niet in een rechte lijn gaan, maar hoe dieper de dip...hoe mooier de buy
    mooi duidelijk statement AB nummer 3
  3. De intrigant 12 maart 2021 07:53
    quote:

    Soeperman schreef op 12 maart 2021 07:31:


    Owoh, daar gaan de rentes weer in the US of A.
    Benieuwd hoe vaak ze nog kunnen ontkennen dat er inflatie is en de rentes niet gaan stijgen. Alles wordt duurder, vandaag in AD.nl dat e-bike gemiddeld 20% duurder is dan vorig jaar.. En zo zijn er alleen maar voorbeelden.

    m.nl.investing.com/rates-bonds/u.s.-1...
    Snel weer banken kopen
  4. forum rang 6 ttroo 12 maart 2021 08:31
    Wow. 1.6%. Ja ja. Powelles betekent High Power Yields. More Money, More Drugs and Higher Yields. It is a beautifull world. Zelfs Wall Street raakt te vol. En Main Street is al tijden leeg, maar is wel het onderpand voor Wall Street valuations. AEX future raakt zelfs 2.5 punten kwijt na hoogste koers en dat in de eerste 30 handels minuten. Dat hebben we in tijden niet gezien. Down Jones future speelde 100 punten kwijt. VIXie lijkt wakker. En een wakkere VIX is niet goed voor aandelen. Yields. Ja ja. Ze blijven. Ze willen niet weg. Ze gaan niet weg. Een paar dagen rusten onder de nieuwe peak en weer gaan. Ze rennen mee in de rugzakken van de stieren. Interessante beursdag vandaag.
171 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 9 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?