Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
196 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
NewKidInTown
0
quote:

snuf13 schreef op 11 nov 2019 om 00:01:


Hoog , hoger en nog hoger.......

30.000 here we come....!!±!!!!!

Bedoel je de DJIA of de AEX ?

;-)
JoostVLS
0
Alegria op 30.10.19:

Beste forumleden,Ik stop er mee. Ik ga mijn totale portefeuille morgen liquideren, incl de putjes die ik nog heb lopen. Ik ga alleen nog investeren in dingen die ik begrijp. Ik zie nu gewoon een piramidespel ontstaan ...
Happy
0
quote:

NewKidInTown schreef op 11 nov 2019 om 00:56:


[...]
Bedoel je de DJIA of de AEX ?

;-)


Zullen we het maar de Snuf13 bubbel noemen ipv de TINA bubbel. Iedereen begint gek te worden. Maar dat hoort op het hoogtepunt.
Call me Put
0
quote:

noos schreef op 11 nov 2019 om 00:52:


[...]

De reactie van een kind met een zware hersenbeschadiging. Voetbal is voor lagere levensvormen, brood en spelen voor het plebs.

Gelukkig ben jij wel helemaal goed bij je hoofd.
www.iex.nl/Leden(klik op noos)

(https://www.iex.nl/Leden/1254417/noos.aspx)
Alegria
0
quote:

JoostVLS schreef op 11 nov 2019 om 06:04:


Alegria op 30.10.19:

Beste forumleden,Ik stop er mee. Ik ga mijn totale portefeuille morgen liquideren, incl de putjes die ik nog heb lopen. Ik ga alleen nog investeren in dingen die ik begrijp. Ik zie nu gewoon een piramidespel ontstaan ...


Klopt Joost VLS.

Ik bedoel dus hier mijn totale speculatieve portefeuille.
Hier is verwarring over verstaan. Mijn schuld. Ik ben niet duidelijk over mijn LT en KT portefeuile
Optiefan
0
Op RTL Z zeggen ze dat de US vandaag dicht is, iemand een idee waarom? Kan het zelf niet vinden dat ze dicht zijn...
Alegria
0
quote:

Optiefan schreef op 11 nov 2019 om 08:49:


Op RTL Z zeggen ze dat de US vandaag dicht is, iemand een idee waarom? Kan het zelf niet vinden dat ze dicht zijn...


Veteranendag was het dacht ik
ren-je-dement
0
Call me Put
0
quote:

opa schreef op 11 nov 2019 om 08:51:


Tja buddy,er lopen hier heel wat aparte figuren rond ;))

Haha breek me de bek niet open, buddy!
NewKidInTown
0
www.iex.nl/Index-Koers/61317594/NY-CB...

CBOE VIX 52-weeks-laag 11,86 52-weeks-hoog 34,82

Huidig 12,07 bijna historisch laag, deze "fear-index"

Toch maar wat opgepakt vanmorgen, voor als de beurzen afketsen op All-time-highs, voor alle zekerheid.

EDIT: als de US gesloten is vandaag (zoals ik hier nu lees), had ik er wellicht ook nog een dagje mee kunnen wachten......
opa
0
quote:

ren-je-dement schreef op 11 nov 2019 om 08:55:


Volgens mij is Amerika vandaag gewoon open en zijn wij van de Tostrams Groep dicht.


Ne joch, het is de 11-11 om 11.11 uur gaat het pas loos .:))

nog een goedemorgen .
RFK54
0
quote:

Optiefan schreef op 11 nov 2019 om 08:49:


Op RTL Z zeggen ze dat de US vandaag dicht is, iemand een idee waarom? Kan het zelf niet vinden dat ze dicht zijn...




www.forexfactory.com/calendar.php#closed
196 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑