Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
178 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
shortie
1
quote:

ttroo schreef op 12 sep 2019 om 20:52:


Griekenland en Italië kunnen lasten verlaging invoeren.


Hier gaat het dus al mis met dit beleid ttroo.
Landen die juist zouden moeten hervormen doen dit nu niet meer omdat ze de rentedruk niet meer voelen en in het ergste geval laten ze de staatsschuld alleen nog maar verder oplopen.
Ik zeg het je eerlijk. Dit beleid is werkelijk funest om een gezonde economische omgeving te kunnen bewerkstelligen.

En laten we dan de huizenbubble die er momenteel ontstaat door de lage rentes en enorm toegenomen huizenprijzen nog maar even vergeten... om nog maar even een voorbeeld te noemen.

Ik hoorde Draghi bij het nieuws zijn beleid nog even toelichten en ben echt blij dat deze gast dadelijk vertrokken is. Heeft echt geen flauw benul waar hij mee bezig was.
Een gezonde economie bouw je op vertrouwen en niet op zogenaamd gratis geld.

Een recessie zo nu en dan is juist heel gezond en dat probeert men koste wat het kost te voorkomen en daar slaat men de plank volledig mis. Bomen groeien simpelweg niet tot in de hemel... ook niet op economisch vlak.
Now U See Me!
0
quote:

ren-je-dement schreef op 12 sep 2019 om 10:51:


[...]

Nou, ik heb liever geen buren aan alle kanten.


Hahaha..

Zo écht NIET grappig..;!

Ab waardig..
goldflame
0
Steeds zelfde scenario goudprijs up en dan weer omlaag zo denken dummies dat er
veel verkopers zijn ,morgen gaat het weer gewoon hoger.
Now U See Me!
0
quote:

Call me Put schreef op 12 sep 2019 om 13:00:


[...]

Hoeveel dan en welke? ruim begrip "wat puts"


Jaha..

Net zoiets als:


* een aantal puts..

* enige puts..

* enkele puts..

* sommige puts..

* diverse puts..

* verscheidene puts..

* meerdere puts..

* verschillende puts..



Gewoon om maar een paar voorbeelden te geven..;)


shortie
0
Formule1-Fan
0
naairij weer vandaag.
Precies zoals altijd, gam gam duur maken shorts en weg mogen ze ze, winstmarge minimaal nu.
Zo fals, met nep geld, dow fruts 1610 tijd.

Dus morgen down, elke keer flikjken ze het weer, goedkoop steeds gam gam.

allemaal flas speel geld inzetten en zorgen dat alles banken shorts indexen gam, hebbne van fruts, net als met kerstmis.
Formule1-Fan
0
Vermoeden, allemaal grootschalige froude dit, allemaal om je niet goedkoop te laten kopen de shorts ivm met meeting a.s zondag.

Ze doen er alles aan om je elke keer gam te doen, en de volgeden ook, met hoge spyke up drop en meteen longs weg trekken. Fruts zie je dit goed.
Call me Put
0
quote:

Now U See Me! schreef op 12 sep 2019 om 21:47:


[...]

Jaha..

Net zoiets als:


* een aantal puts..

* enige puts..

* enkele puts..

* sommige puts..

* diverse puts..

* verscheidene puts..

* meerdere puts..

* verschillende puts..



Gewoon om maar een paar voorbeelden te geven..;)




Wat? Geen toevoegingen ((0;
Call me Put
0
Toegevoegd:
Een zooitje puts
Een zwikkie puts
Een pakketje puts
Een put
Een mandje puts
Een kudde puts
Een zwerm puts
En natuurlijk de Puta Madre!!
Optiefan
1
Sloeki
0
quote:

antiflow schreef op 13 sep 2019 om 07:31:


Waarom altijd groen


Ik heb 20 miljard redenen per maan voor je..
178 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑