Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
169 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
hansfl
0
Ga eens nadenken met je onzinverhaal. Onvoorstelbaar.. Heeft niks te maken met tegen Trump of voor. Maar ja, nadenken, vermoeiend.. moeilijk..
Fundbuster
0
quote:

hansfl schreef op 17 jul 2018 om 00:35:


Ga eens nadenken met je onzinverhaal. Onvoorstelbaar.. Heeft niks te maken met tegen Trump of voor. Maar ja, nadenken, vermoeiend.. moeilijk..

Als je ook maar een béétje schijt hebt aan de waarheid, neem een abonnement op Fox?
MDJ_0
0
Wired
0
Formule1-Fan
0

en natuurlijk groen, dat is de criminele kleur, rood zal het nooit eens mogen. Men heeft hekel aan rood is vs.
elke short moet opgeraapt worden om gam te doen. aan 1 stuk door up up up.
steeds zien we het beeld, dalen in hakjes style en stijgen in 1 stuk door.
JoostVLS
0
quote:

MDJ_0 schreef op 17 jul 2018 om 05:44:


En zo zie je nachtje is kort... maar cijfers NETFLIX zijn alweer positief...



zie ik anders, opening staat nu op 344

JoostVLS
0
quote:

Formule1-Fan schreef op 17 jul 2018 om 06:29:



en natuurlijk groen, dat is de criminele kleur, rood zal het nooit eens mogen. Men heeft hekel aan rood is vs.
elke short moet opgeraapt worden om gam te doen. aan 1 stuk door up up up.
steeds zien we het beeld, dalen in hakjes style en stijgen in 1 stuk door.


Wordt wel rood hoor vandaag
MDJ_0
0
quote:

JoostVLS schreef op 17 jul 2018 om 07:32:


[...]


zie ik anders, opening staat nu op 344




ik heb het over de indices hè... niet over Netflix.

chinaexpert
0
Royce Tostrams beschouw ik vaak als contra-indicator. Dat heeft in het verleden vaak goed uitbepakt. Dus ik ga de komende tijd uitkijken naar shorts op de Aex.
169 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑