Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

De innovatieve voedingsindustrie

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 
Nico van Geest

Auteur:

Nico van Geest is senior beleggingsanalist bij Wijs & van Oostveen. Van Geest heeft een indrukwekkend CV als beleggingsanalist. In de afgelopen twintig jaar werkte hij voor SNS Securities, Credit Suisse First Boston, Theodoor Gilissen en Van Lanschot. .

Recente artikelen van Nico van Geest

  1. Een uitdagend 2016
  2. Durf te voorspellen!
  3. 2015: AEX naar 450

Reacties

3 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 5 juli 2013 10:39
    In de kern is het allemaal hetzelfde.
    Van niets proberen iets te maken.
    Alleen Acomo doet het iets anders, die proberen iets , voor kraaltjes en spiegels te ruilen. Of dat nu nog zo werkt.

    Als je de PR-mensen hoort hebben ze het over het invullen van de wensen van de consument, lang houdbaar, snel klaar, jaar door beschikbaar etc.. in de praktijk gaat het alleen over hoe kunnen we mensen vullen op een goedkope manier, daar een label aanhangen waardoor de klant juist meent waarde te kopen.
    grt
3 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.