Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Kabinet Rutte III, vertrouwen in de toekomst ???

53.714 Posts
Pagina: «« 1 ... 2325 2326 2327 2328 2329 ... 2686 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 ffff 3 augustus 2021 12:42
    Opus schrijft hierboven:

    Mark Rutte: Bleek eerst een linksige polderman zonder kern en zonder eigen ideeën, en vervolgens zelfs een neo-fascistische psychopaat, leugenachtig en technocratisch.

    Zo, beste Opus, DAT is er weer eventjes uit!

    Grappig en kenmerkend voor deze column is dat je d'r ook nog drie AB'tjes voor kreeg.

    Maar eigenlijk, Opus, zijn het toch best grove beledigingen. De Moderator heeft het de afgelopen 24 uur zo druk gehad, dat blijkbaar deze fraaie omschrijving van jou gewoon kan blijven staan.

    Nu wordt deze draad eigenlijk nog maar door een zeer beperkt groepje van mensen gelezen, dus waar maken we ons druk om.

    Iets heel anders Opus:
    Jullie zijn zo ontzettend koningsgezind: Als jij en ik sterven moeten wijzelf of onze naasten voro de begrafenis zorgen. Kost wat moeite en geld.

    Zit ik naar de Nederlandse tv te kijken: Wordt daar waarachtig zware grafschennis gepleegd in de Grote Kerk van Delft en een miljoenen kostende program uitgevoerd om een ruimte te creëren waar straks de leden van het Koninklijk Huis neergelegd kunnen worden.
    En dan vraag je je af: WIE beslist dat eigenlijk? Wie drukt die grafschennis door? Wie drukt er door dat er miljoenen worden uitgegeven om WA en Maxima en Amalia en straks haar lief daar neer te leggen?

    Ach, Opus, het is overal wat op aan te merken, maar voor mij doet Mark het beter dan het bureau dat het Koninklijk Huis ondersteunt, begeleidt en van peperdure plannen voorziet. Mark komt op de fiets naar het Paleis, de koning en vrouw vliegen naar een in brand staand Griekenland, maar laten ondertussen op kosten van de belastingbetaler voor miljoenen grafschennis plegen in de Grote Kerk van Delft.....

    Peter
  2. forum rang 10 rationeel 3 augustus 2021 14:42
    quote:

    ffff schreef op 3 augustus 2021 12:42:

    Opus schrijft hierboven:

    Mark Rutte: Bleek eerst een linksige polderman zonder kern en zonder eigen ideeën, en vervolgens zelfs een neo-fascistische psychopaat, leugenachtig en technocratisch.

    Zo, beste Opus, DAT is er weer eventjes uit!

    Grappig en kenmerkend voor deze column is dat je d'r ook nog drie AB'tjes voor kreeg.

    Maar eigenlijk, Opus, zijn het toch best grove beledigingen. De Moderator heeft het de afgelopen 24 uur zo druk gehad, dat blijkbaar deze fraaie omschrijving van jou gewoon kan blijven staan.

    Nu wordt deze draad eigenlijk nog maar door een zeer beperkt groepje van mensen gelezen, dus waar maken we ons druk om.

    Iets heel anders Opus:
    Jullie zijn zo ontzettend koningsgezind: Als jij en ik sterven moeten wijzelf of onze naasten voro de begrafenis zorgen. Kost wat moeite en geld.

    Zit ik naar de Nederlandse tv te kijken: Wordt daar waarachtig zware grafschennis gepleegd in de Grote Kerk van Delft en een miljoenen kostende program uitgevoerd om een ruimte te creëren waar straks de leden van het Koninklijk Huis neergelegd kunnen worden.
    En dan vraag je je af: WIE beslist dat eigenlijk? Wie drukt die grafschennis door? Wie drukt er door dat er miljoenen worden uitgegeven om WA en Maxima en Amalia en straks haar lief daar neer te leggen?

    Ach, Opus, het is overal wat op aan te merken, maar voor mij doet Mark het beter dan het bureau dat het Koninklijk Huis ondersteunt, begeleidt en van peperdure plannen voorziet. Mark komt op de fiets naar het Paleis, de koning en vrouw vliegen naar een in brand staand Griekenland, maar laten ondertussen op kosten van de belastingbetaler voor miljoenen grafschennis plegen in de Grote Kerk van Delft.....

    Peter
    Jouw voortreffelijke Mark is verantwoordelijk voor de fratsen van het KH.

    En als je flinke KH uitbreiding hebt dan heb je ook veel graven nodig.

    Gelukkig is ONZE kroonprinses een intelligent meisje. Goed gelukt, en dat is toch het doel waarnaar wij streven.

    Dat is ook nog atijd maar afwachten met die fratsenmakers;)
  3. forum rang 7 rene l 3 augustus 2021 16:43
    quote:

    rene l schreef op 2 augustus 2021 16:28:

    [...]

    Als ik het zo bekijk dan worden er statistisch gezien al jarenlang ongeveer 10 mensen per maand vermoord in Nederland.
    Ik zal voor de maand augustus e.e.a. eens bijhouden en elke moord hier melden.
    Tipgevers zijn altijd welkom voor als ik er ééntje mis.

    01: 3 aug. | vuurwapen | NH

  4. forum rang 6 asti 3 augustus 2021 17:31
    quote:

    rationeel schreef op 3 augustus 2021 17:01:

    Kosten voor de maatschappij zijn wel behoorlijk hoog voor al die zwaargewonde overlevenden.

    En boeten zij soms in in levensjaren?

    Onze cijferaar en getallenliefhebber, zal hier te hulp moeten schieten met een werkzame definitie van meetellend slachtoffer.
    Een fragment uit een van de artikelen die de getallenliefhebber deelde:

    '(...) Jarenlang bleef het betrekkelijk rustig in Oss. Tot begin jaren ’20 een nieuwe generatie, afkomstig uit dezelfde buurten, aan geld probeerde te komen door diefstal, plundering en fraude. Zo plantte Bijs de Sijp - een bijnaam - zijn pistool in de mond van het 17-jarige meisje Dina van der Doelen. Het was kerstnacht 1926. Dina was alleen met haar broertje thuis en vertelde niet snel genoeg waar het geld verborgen was. De Sijp schoot door haar wang. De krant toont een foto van Dina met een groot verband om haar hoofd. De Sijp c.s. dropen zonder geld weer af. (...)'

    www.anderetijden.nl/programma/1/Ander...

    Een van de vele slachtoffers van 'de Bende van Oss'. Dit slachtoffer was niet dodelijk verwond, maar vele anderen wel.

    Elders op de site lees je dat bankovervallen in de jaren zestig 'een ware hausse' werden.
  5. forum rang 10 rationeel 3 augustus 2021 19:53
    quote:

    asti schreef op 3 augustus 2021 17:31:

    [...]

    Een fragment uit een van de artikelen die de getallenliefhebber deelde:

    '(...) Jarenlang bleef het betrekkelijk rustig in Oss. Tot begin jaren ’20 een nieuwe generatie, afkomstig uit dezelfde buurten, aan geld probeerde te komen door diefstal, plundering en fraude. Zo plantte Bijs de Sijp - een bijnaam - zijn pistool in de mond van het 17-jarige meisje Dina van der Doelen. Het was kerstnacht 1926. Dina was alleen met haar broertje thuis en vertelde niet snel genoeg waar het geld verborgen was. De Sijp schoot door haar wang. De krant toont een foto van Dina met een groot verband om haar hoofd. De Sijp c.s. dropen zonder geld weer af. (...)'

    www.anderetijden.nl/programma/1/Ander...

    Een van de vele slachtoffers van 'de Bende van Oss'. Dit slachtoffer was niet dodelijk verwond, maar vele anderen wel.

    Elders op de site lees je dat bankovervallen in de jaren zestig 'een ware hausse' werden.
  6. forum rang 10 rationeel 3 augustus 2021 19:57
    quote:

    asti schreef op 3 augustus 2021 17:31:

    [...]

    Een fragment uit een van de artikelen die de getallenliefhebber deelde:

    '(...) Jarenlang bleef het betrekkelijk rustig in Oss. Tot begin jaren ’20 een nieuwe generatie, afkomstig uit dezelfde buurten, aan geld probeerde te komen door diefstal, plundering en fraude. Zo plantte Bijs de Sijp - een bijnaam - zijn pistool in de mond van het 17-jarige meisje Dina van der Doelen. Het was kerstnacht 1926. Dina was alleen met haar broertje thuis en vertelde niet snel genoeg waar het geld verborgen was. De Sijp schoot door haar wang. De krant toont een foto van Dina met een groot verband om haar hoofd. De Sijp c.s. dropen zonder geld weer af. (...)'

    www.anderetijden.nl/programma/1/Ander...

    Een van de vele slachtoffers van 'de Bende van Oss'. Dit slachtoffer was niet dodelijk verwond, maar vele anderen wel.

    Elders op de site lees je dat bankovervallen in de jaren zestig 'een ware hausse' werden.
    Ik zie net een reportage van veel jaren van gabbers in crime.

    Dat leven is geen lolletje, maar zij houden toch van elkaar.

    Geen moordenaars, geen oude vrouwtjes beroven, jongens van de gestampte pot waar een draadje aan los zit, en die veel drinken en drugs gebruiken?

    Niet doen.
  7. forum rang 7 rene l 3 augustus 2021 21:17
    quote:

    asti schreef op 3 augustus 2021 17:31:

    [...]

    Elders op de site lees je dat bankovervallen in de jaren zestig 'een ware hausse' werden.

    En tegenwoordig worden we elke nacht digitaal beroofd door de ECB van onze laatste spaarcenten.

    Dit is blijkbaar geoorloofd want hier spreekt niemand schande over.
  8. [verwijderd] 3 augustus 2021 21:51
    Ja, ik was (opnieuw) nogal fel over Rutte, en op gebrek aan argumentatie had de moderator mij terecht kunnen wijzen. Kennelijk hecht die toch ook een groot belang aan de vrijheid van meningsuiting. Gelukkig maar! Bedoelde argumentatie kan niet steeds gegeven worden, wegens gebrek aan tijd en ruimte en wegens teveel herhaling van wat al (uit eerdere posts) bekend zou moeten zijn.

    Mijn mening over onze Koning en Koningin? Pas al aangegeven dat zij gerust hun vakantie een weekje hadden kunnen uitstellen wegens de watersnood in Limburg. Maar nee, gepland was gepland. Dus toch lak aan het volk. Alleen woorden, geen daden, althans niet de juiste. Beloning voor het werk ook veel te hoog (voor wie al een beeld kan vormen van al die componenten).

    Kosten renovatie Tweede Kamer overigens ook belachelijk hoog, althans een bijna verdubbeling van een eerdere begroting, het wordt zonder enig probleem geaccepteerd.
53.714 Posts
Pagina: «« 1 ... 2325 2326 2327 2328 2329 ... 2686 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 903,02 +0,38%
EUR/USD 1,0736 -0,12%
FTSE 100 8.355,51 +0,02%
Germany40^ 18.560,00 +0,33%
Gold spot 2.310,09 +0,05%
NY-Nasdaq Composite 16.302,76 -0,18%

Stijgers

BESI
+3,92%
ForFar...
+2,69%
INPOST
+2,01%
Nedap ...
+1,93%
Accsys
+1,52%

Dalers

TKH
-3,68%
AMG Cr...
-2,32%
DSM FI...
-2,00%
Air Fr...
-1,96%
VIVORY...
-1,69%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links