Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

CBS: werkloosheid in Nederland gaat hard omlaag

Reacties

2 Posts
| Omlaag ↓
  1. Stock-King24 18 februari 2021 07:16
    Gisteren op Nieuwsuur gezien dat er 209.000 (!) bedrijven uitstel hebben gevraagd bij de Belastingdienst vanwege Corona en dit binnen 36 mnd moeten terugbetalen. 3.500 bedrijven hiervan hebben 50 medewerkers of meer. Mijn vermoeden is dat de meeste van deze bedrijven de belastingschuld niet kunnen terugbetalen, of een extra lening moeten nemen om de Belastingdienst te betalen. Kortom, veel bedrijven liggen aan het infuus en de Belastingdienst treed op als bank. De vraag is of de Belastingdienst de schulden gaat kwijtschelden...

    Voor degene die me niet geloofd (vanaf 23min): tvblik.nl/nieuwsuur/17-februari-2021
  2. forum rang 4 MD2018 18 februari 2021 08:24
    quote:

    Stock-King24 schreef op 18 februari 2021 07:16:


    Gisteren op Nieuwsuur gezien dat er 209.000 (!) bedrijven uitstel hebben gevraagd bij de Belastingdienst vanwege Corona en dit binnen 36 mnd moeten terugbetalen. 3.500 bedrijven hiervan hebben 50 medewerkers of meer. Mijn vermoeden is dat de meeste van deze bedrijven de belastingschuld niet kunnen terugbetalen, of een extra lening moeten nemen om de Belastingdienst te betalen. Kortom, veel bedrijven liggen aan het infuus en de Belastingdienst treed op als bank. De vraag is of de Belastingdienst de schulden gaat kwijtschelden...

    Voor degene die me niet geloofd (vanaf 23min): tvblik.nl/nieuwsuur/17-februari-2021


    Inderdaad de belastingdienst is nu een soort van bank.. Kwijtschelden van belastinggelden mag natuurlijk nooit gebeuren! Dit is concurrentie vervalsing en dan weet ik 1 ding zeker, ik betaal de belastingen dan ook niet meer! Het is eigenlijk ongelofelijk hoe slecht deze 'regering' de economie in leven houdt. Bedrijven die er al slecht voor stonden voor corona worden nu ook in leven gehouden..
    En wat moet de regering nu met al deze extra schulden? Ja belasting verhogen en dan zullen de werkende weer de lul zijn...

2 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?