Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

ING sluit 150 servicepunten in winkels

Reacties

28 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 MFCons 7 december 2019 15:53
    quote:

    ooievaar49 schreef op 7 december 2019 14:21:


    De ouderen moeten het weer ontgelden! Op velerlei gebied worden die ouderen al overvleugeld door personen die koste wat het kost hun zin door willen drijven. “Kijk op ons 2e scherm”, “Ouderen krijgen gemakkelijk hun pensioen”, “uitzending gemist? betaal er maar voor en neem anders een abonnement op Netfix!”. Zo kan ik nog wel even doorgaan maar vergeet niet dat een groot gedeelte van onze welvaart te danken is aan de mensen die na de Tweede Wereldoorlog ons land er weer bovenop hebben gekregen. Hun kinderen weer hebben kunnen laten studeren en daar de kinderen van maken het hun grootouders nu dus moeilijk. Een beetje respect zou op z’n plaats zijn.


    Dezelfde ouderen hebben uiteindelijk ook geleerd hoe je een treinkaartje koopt. Hilarisch toch?
  2. webama 7 december 2019 16:03
    Regiobank en SNS lachen in hun vuistje. Zelf ben ik vermogensadviseur bij de Rabobank. Een bank die wel nog dichter bij de klant staat dan ING, maar het is echt niet meer de bank die het ooit was. Sinds heel veel centraal is geregeld merken wij echt wel verloop onder de oudere klanten. Het is niet zonder reden dat het aantal kantoren van Regiobank en SNS tegen de trend in juist stijgt. Een grote groep mensen heeft wel behoefte aan persoonlijk contact en dat zal de komende 30 jaar ook nog niet veranderen. De afname van het aantal kantoren van de grootbanken vind zelfs ik (als 27-jarige die volledig is opgegroeid met de technologie van nu) een slechte zaak, maar waarschijnlijk zal het verlies van klanten niet opwegen tegen de kostenbesparingen.
  3. [verwijderd] 7 december 2019 16:07
    quote:

    webama schreef op 7 december 2019 16:03:


    Regiobank en SNS lachen in hun vuistje. Zelf ben ik vermogensadviseur bij de Rabobank. Een bank die wel nog dichter bij de klant staat dan ING, maar het is echt niet meer de bank die het ooit was. Sinds heel veel centraal is geregeld merken wij echt wel verloop onder de oudere klanten. Het is niet zonder reden dat het aantal kantoren van Regiobank en SNS tegen de trend in juist stijgt. Een grote groep mensen heeft wel behoefte aan persoonlijk contact en dat zal de komende 30 jaar ook nog niet veranderen. De afname van het aantal kantoren van de grootbanken vind zelfs ik (als 27-jarige die volledig is opgegroeid met de technologie van nu) een slechte zaak, maar waarschijnlijk zal het verlies van klanten niet opwegen tegen de kostenbesparingen.
    Je hebt een goed punt, vindt wel lekker de regio bank, kom er wel niet vaak, maar is wel handig als er wat aan de hand is of wat wil afsluiten, het is toch wat persoonlijker allemaal :)
28 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑