Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Uitstel heffingen door VS zet beurzen hoger

Reacties

9 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 8 Kaviaar 13 augustus 2019 18:30
    Dag ervoor. Zoon, zoon ...? Waar zat je dan? Zit je nu long? Yes? Ok, ik ga morgen tweeten. Iedereen weer long?
    Okay. Mooi, we gaan weer flink verdienen.

    De volgende dag voorbeurs: Kijk, kijk, de futures stijgen al. Handenwrijvend en glimlachend, zo, dit weekend kunnen Melania ik wel bij jullie barbecuen hè. Ik help jullie aan geld.

    Heerlijk, zie de koersen stijgen. Het gaat weer top.
    Binnen niet al te lange termijn de posities weer sluiten, maar maak je geen zorgen. Ik waarschuw ruim van te voren, zodat jullie weer shortposities kunnen innemen.

    Ik verdien hier meer mee dan het president baantje. Daar wil ik vooral op de voorgrond staan en alles naar mijn hand zetten.

  2. forum rang 7 What Else..?! 13 augustus 2019 19:28
    quote:

    Kaviaar schreef op 13 augustus 2019 18:30:


    Dag ervoor. Zoon, zoon ...? Waar zat je dan? Zit je nu long? Yes? Ok, ik ga morgen tweeten. Iedereen weer long?
    Okay. Mooi, we gaan weer flink verdienen.

    De volgende dag voorbeurs: Kijk, kijk, de futures stijgen al. Handenwrijvend en glimlachend, zo, dit weekend kunnen Melania ik wel bij jullie barbecuen hè. Ik help jullie aan geld.

    Heerlijk, zie de koersen stijgen. Het gaat weer top.
    Binnen niet al te lange termijn de posities weer sluiten, maar maak je geen zorgen. Ik waarschuw ruim van te voren, zodat jullie weer shortposities kunnen innemen.

    Ik verdien hier meer mee dan het president baantje. Daar wil ik vooral op de voorgrond staan en alles naar mijn hand zetten.




    Uit het Dag-boek van een Herders-Hond..

    Leuk stukje een welverdiend Ab-tje..

    Doe er wat leuks mee..;)
  3. forum rang 4 Donald de Kwakerd 13 augustus 2019 20:08
    quote:

    Kaviaar schreef op 13 augustus 2019 18:30:


    Dag ervoor. Zoon, zoon ...? Waar zat je dan? Zit je nu long? Yes? Ok, ik ga morgen tweeten. Iedereen weer long?
    Okay. Mooi, we gaan weer flink verdienen.

    De volgende dag voorbeurs: Kijk, kijk, de futures stijgen al. Handenwrijvend en glimlachend, zo, dit weekend kunnen Melania ik wel bij jullie barbecuen hè. Ik help jullie aan geld.

    Heerlijk, zie de koersen stijgen. Het gaat weer top.
    Binnen niet al te lange termijn de posities weer sluiten, maar maak je geen zorgen. Ik waarschuw ruim van te voren, zodat jullie weer shortposities kunnen innemen.

    Ik verdien hier meer mee dan het president baantje. Daar wil ik vooral op de voorgrond staan en alles naar mijn hand zetten.



    Wat een vuile rat!! Dit is toch een afgetapt gesprek tussen de heren? ;)
9 Posts
|Omhoog ↑