Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

'Meer desinvesteringen verwacht bij Aegon'

Reacties

12 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 10 DeZwarteRidder 4 april 2018 13:31
    quote:

    peter545 schreef op 4 april 2018 13:09:


    Aegon moet toch wel enorme spijt en last hebben gehad van die aankoop: nu hebben ze die aankoop met pakweg 33% verlies verkocht.

    Maar ja, als iets een blok aan je been is, levert het alleen steeds meer ergernis op. Dan kun je het beter metéén en volledig verkopen.

    Vrijwel alle desinvesteringen van Aegon in de laatste paar jaar zijn met een groot verlies verkocht.
  2. forum rang 4 peter545 4 april 2018 14:18
    DeZwarteRidder, U schrijft:
    Vrijwel alle desinvesteringen van Aegon in de laatste paar jaar zijn met een groot verlies verkocht.
    Ik heb die desinvesteringen nooit bijgehouden. Als Uw bewering klopt, dan valt het mij op, dat Aegon in totaal wél een behoorlijk in totaal een behoorlijk % aan winst maakt.
    Dat houdt in:
    dat zij behoorlijk schoon schip aan het maken zijn +
    dat zij zich in vroeger tijden vaak totaal vergist hebben +
    dat hun boekhouding nu preciezer is en de pijnpunten duidelijk zichtbaar maakt.
  3. forum rang 10 DeZwarteRidder 4 april 2018 14:21
    quote:

    peter545 schreef op 4 april 2018 14:18:


    DeZwarteRidder, U schrijft:
    Vrijwel alle desinvesteringen van Aegon in de laatste paar jaar zijn met een groot verlies verkocht.
    Ik heb die desinvesteringen nooit bijgehouden. Als Uw bewering klopt, dan valt het mij op, dat Aegon in totaal wél een behoorlijk in totaal een behoorlijk % aan winst maakt.
    Dat houdt in:
    dat zij behoorlijk schoon schip aan het maken zijn +
    dat zij zich in vroeger tijden vaak totaal vergist hebben +
    dat hun boekhouding nu preciezer is en de pijnpunten duidelijk zichtbaar maakt.

    'Buy high, sell low'.
    Het nieuwe motto voor Aegon.
12 Posts
|Omhoog ↑