Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Belgisch ING-personeel boos op personeelsbaas

Reacties

11 Posts
| Omlaag ↓
  1. Theodoor 21 oktober 2016 14:17
    Ik ben zelf weg (eigen keuze) met vertrekregeling bij ING Nederland na 28-jarig dienstverband in functionele automatisering.Het werk werd me te technisch en dat ligt me niet. Regeling is idd riant en salaris was ook boven marktconform merk ik inmiddels.Ben hard op zoek naar iets anders maar mijn werkervaring is uitsluitend ING en leeftijd 56 werkt ook niet mee om nog ergens binnen te komen. Maar ik heb maar 1 kansje nodig.
  2. forum rang 4 jaar2020 22 oktober 2016 11:22
    quote:

    alfaomega schreef op 21 oktober 2016 18:42:


    [Modbreak IEX: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, bericht is bij dezen verwijderd.]



    Heel erg laag deze domme reactie, wat dacht je dat ING de afgelopentientallen aan vennootschaps belasing heeft betaald.
    Da staatsteun aan ING is geheel terugbetaald met 10% rente.
  3. €GP 23 oktober 2016 09:11
    Geweldig eindelijk actie dit is de juiste beslissing van Ing. een
    Bank met ballen en dus moderne denkwijze in de bedrijfsvoering van de
    Bank.

    Personeel moet zich zelf eens afvragen wat heb ik er zelf aan gedaan
    om mij onafhankelijk te maken binnen de Organisatie met name
    ontwikkeling in nieuwe technologie verbeteren van de organisatie ?

    Veel mensen zijn nu boos op een bedrijf dat helemaal niet terecht is,
    denk met een gezond boeren verstand een wereldspeler kan niet lokaal
    blijven spelen. Basis is Bankieren en geld genereren dus dan moet je
    niet lokaal blijven.

  4. alfaomega 23 oktober 2016 17:30
    quote:

    realiteit 2016 schreef op 22 oktober 2016 11:22:


    [...]


    Heel erg laag deze domme reactie, wat dacht je dat ING de afgelopentientallen aan vennootschaps belasing heeft betaald.
    Da staatsteun aan ING is geheel terugbetaald met 10% rente.


    Nou nou, Groen Links is in the house. "Ik ben verontwaardigd!" om Femke Halsema to citeren.
  5. alfaomega 24 oktober 2016 15:00
    quote: