Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Eurocastle Februari 2013

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
726 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
[verwijderd]
0
[quote alias=ch@rter id=6759671 date=201302241504]
Het verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger......en dan onder begeleiding van je vader/moeder/voogd etc van je 16,5e tot je 18e in een diesel tuffen.
[/quote

Vink,
Waarom n jongeling als jij in Mercedes?.
( mercedes, net als bmw en audi, toch een merk voor foute mensen .

Maar okay zo'n oude die valt daar wel buiten,, die heeft z'n charmes.
Overigens,Is binnenkort niet meer belastingvrij,zuipt en kost n vermogen aan onderhoud.
Maar dit terzijde. En onbelangrijk mocht de ect- koers echt ontploffen
( ik had zelf oudjes volvo544., amazone,vw's,..)
En ja,op n oude fiets moet je t leren......
Maar dan ook nog n automaat!!!
Zo'n jonge vent als jij, die wil toch schakelen!
Zou je zeggen....
pas320
0
quote:

Jan Pal schreef op 24 feb 2013 om 15:26:


[quote alias=ch@rter id=6759671 date=201302241504]
Het verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger......en dan onder begeleiding van je vader/moeder/voogd etc van je 16,5e tot je 18e in een diesel tuffen.
[/quote

Vink,
Waarom n jongeling als jij in Mercedes?.
( mercedes, net als bmw en audi, toch een merk voor foute mensen .

Maar okay zo'n oude die valt daar wel buiten,, die heeft z'n charmes.
Overigens,Is binnenkort niet meer belastingvrij,zuipt en kost n vermogen aan onderhoud.
Maar dit terzijde. En onbelangrijk mocht de ect- koers echt ontploffen
( ik had zelf oudjes volvo544., amazone,vw's,..)
En ja,op n oude fiets moet je t leren......
Maar dan ook nog n automaat!!!
Zo'n jonge vent als jij, die wil toch schakelen!
Zou je zeggen....

Hij mag er niet mee op de baan voor hij een tijdelijk rijbewijs heeft dus min 17
ch@rter
0
Al met al kan hij beter zn aandeeltje ect nog even laten staan en pas cashen boven de .14
Waarom? Dan kan hij een minihummertje kopen (foute auto bij uitstek) maar bij een eventuele botsing zijn wel zn begeleider en hij zelf optimaal beschermt!
En graag met een grote blauwe L op het kenteken vermeld net als vroeger bij de motoren. Want dan weten ook wij wat er aan komt ;))

Bijlage:
marco1975
0
quote:

Jan Pal schreef op 24 feb 2013 om 15:26:


[quote alias=ch@rter id=6759671 date=201302241504]
Het verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger......en dan onder begeleiding van je vader/moeder/voogd etc van je 16,5e tot je 18e in een diesel tuffen.
[/quote

Vink,
Waarom n jongeling als jij in Mercedes?.
( mercedes, net als bmw en audi, toch een merk voor foute mensen .


Praat voor jezelf in je foute fiat panda.

Verhaal van meneer goudvinkie is in mijn ogen niet echt geloofwaardig.
ch@rter
0
[verwijderd]
0
quote:

marco1975 schreef op 24 feb 2013 om 16:07:


[...]
Praat voor jezelf in je foute fiat panda.

Verhaal van meneer goudvinkie is in mijn ogen niet echt geloofwaardig.


wat maakt het toch uit ?

n fiat panda is, voor die prijs !, toch best een geinig karretje hoor
[verwijderd]
0
quote:

ch@rter schreef op 24 feb 2013 om 16:15:


Dus deze lijkt mij meer geschikt.....een hummer met zijwieltjes
LoL


die is wel zo veilig ja
zo te zien ook de uitvoering met gratis : voor 3 jaar pampers...
ch@rter
0
quote:

Jan Pal schreef op 24 feb 2013 om 16:31:


[...]

die is wel zo veilig ja
zo te zien ook de uitvoering met gratis : voor 3 jaar pampers...

Voor diegene die ervoor rijden wel ja (zeker in die panda gaat de broek gauw vol als je zo`n geel apparaat in je spiegeltje ziet aandenderen met een goudvinkie achter het stuur samen met zijn vader)
hahaha
bik
0
Komt die kerrymelk van een andere planeet of zo? Wat een woordenbrij,veel gekker mut het hier nou toch niet worre mien jong.
bik
0
quote:

ch@rter schreef op 24 feb 2013 om 16:06:


Al met al kan hij beter zn aandeeltje ect nog even laten staan en pas cashen boven de .14
Waarom? Dan kan hij een minihummertje kopen (foute auto bij uitstek) maar bij een eventuele botsing zijn wel zn begeleider en hij zelf optimaal beschermt!
En graag met een grote blauwe L op het kenteken vermeld net als vroeger bij de motoren. Want dan weten ook wij wat er aan komt ;))


De tropische eilanden liggen hier alweer voor het oprapen,lijkt Antonov forum van weleer wel.
williewilwel
0
[verwijderd]
0
Die Mercedes die Ch@rter hier neerzet, heeft wel die SUV op z'n kant gekregen.... dat zal met een Fiat Panda echt niet lukken.
Een Mercedes-Benz staat voor veiligheid en kunnen veel kilometers rijden, zo zijn er bijvoorbeeld Mercedessen die meer dan 1 miljoen kilometer gereden hebben.
www.youtube.com/watch?v=VEEj4kXY_tM
www.youtube.com/watch?NR=1&v=kybh...
Ik vind persoonlijk een Mercedes zeer mooi, zo'n auto heeft nu eenmaal charme.
Nu rijden inderdaad veel oude grijzen mensen in een Mercedes, maar dat maakt een Mercedes er voor mij niet minder op.

Als ik slaag voor mijn theorie, waar ik deze zomer mee mag beginnen (dan word ik 16), dan mag ik na een half jaar (ongeveer januari 2014) starten met mijn praktijk. Als ik voor mijn praktijk slaag, mag ik vanaf mijn 17 auto-rijden met een begeleider naast me, bijvoorbeeld mijn vader, oma, tante of iemand anders die ik `opgegeven heb` en minimaal 5 jaar zijn/haar rijbewijs heeft, ook mag deze persoon geen veroordeling wegens achter het stuur kruipen met te veel alcohol op hebben.

Ik wil als 17 of 18 jarige toch liever gezien worden in een (klassieke) Mercedes dan in een (nieuwe) Fiat (panda) of een ander klein `boodschappen` wagentje zoals een VW up/polo/golf of iets van gelijke strekking.
[verwijderd]
0
quote:

biagi schreef op 24 feb 2013 om 18:59:


eerst ff kijken of het met ECT nog wat gaat worden !

nou vandaag gebeurt er met ect echt niks hoor.

zo'n oude mercedes (vooral als die niet TE mooi of opgepoetst is, want anders lijkt die al snel op een witte lijkwagen)) heeft natuurlijk iets jongensachtigs, iets alternatief.
hou ik van.

grote Audi's,Bmw's etc ; BRRRRRR
foute patserigheid he, kijk maar 'ns naar de profvoetballertjes....

toch hou ik wel van grote auto's; oude amerikanen met dat zware motorgeluid.
maarja, de wegen in NL zijn te smal en bovendien ligt het hele land vol met drempels en rotondes en paaltjessssss.......

Fiat Multipa was ook zo'n apart eigenzinnig ontwerp.
Vooral bmw, audi en opel-rijders vonden dit lelijk.
(sorry hoor,ff generaliserend)

tsja, wat een boer niet kent ,vreet ie niet he, ofwel Bik?

als ik zou moeten kiezen tussen 120.000 aandelen ect of een nieuwe fiat panda(waarde circa 10000 euro),
dat koos ik toch voor de aandelen......
PJvW
1
Dat jullie op zn jongen ingaan.. sowieso 20+. Kijk alleen al naar het taalgebruik;)
kerremelk..
0
Hmmm, de zoon K... van mijn broer's gezellin, heeft tussen zijn 16de verjaardag en 20ste zijn zelf verdiende geld met hulp van zijn voogd (die jammer genoeg stierf toen K.. 22 werd) een danig mooi resultaat gehaald dat het bijwijlen onrealistisch overkwam.
Nu is hij bijna 25, en heeft een mooi appartement gekocht, ongeveer voor een derde van totaalplaatje niet moeten lenen..
Momenteel verdiend hij goed in de chemie.

oh ja, ik brom op twee wieltjes. Met mijn kapotte knie zou ik zo een tuf-tuf dingske comfortabeler voelen, maar niet veiliger.

@Bik.
eurocastle releases zijn soep om te lezen.
interim notices en releases plaatsen steevast overlappende info.
Vergelijk finacial result end 2011 met half 2012, plaats er data die in Q3 2012 gegeven werd er bij. Lees alle notices over cap increases.
Lees dan alle year results van voor 2011.
Dan wordt je zo tureluurs als kan.

Ik denk chaotisch, maar probeer cijfertjes tegenover sentiment te plaatsen.
Elk denkt en zoekt op voor zichzelf.
Enne, elk beslist wanneer paniek over weten wat er kan te laten overheersen.. Laat JIJ je meesleuren door enkele plaatsingen vanwege kloothommels, die zonodig met heel kleine verkoopjes het scorebord vertekenen?
OF, laat je je door cijfers, en door grote volumes gewogen in tijd, bewegen?

Voor mij maakt het niet uit.
Voor de mensen die momenteel hun verliezen nog niet geklaard zien, des te meer.
Elk zijn strategie. Mensen proberen te beinvloeden zit daar bij mij niet bij.
Als een schrijfsel van mij dat wel doet? Sorry, maar verlang niet dat er iedere keer een disclaimer bij staat.

wait and win.
disclaimer.. ik ben hierin belegd, laat je enkel door ze eigen opzoekwerk leiden.
Jaak
kerremelk..
0
Oh ja, die K.., dat is NIET die ander mens (die ik onlangs aanschreef, maar die investeerd in een nog te bouwen groot huis, Die met een kap afbetalende hypo, en een belegging die bijna de rest van zijn liquides vastzet in een hoogrentend oblie.)
Jt
kerremelk..
0
quote:

Goudvinkie schreef op 23 feb 2013 om 14:22:


Goedemiddag,

knip..

Al zou de koers na de cijfers in maart `instorten`, met een gemiddeld aankoopbedrag van 0,0365 euro en 1,5 jaar (minstens) aan tijd, wacht ik gewoon tot het weer beter gaat.

Fijn weekend!


Ik heb er ondertussen 500.000 uit sell aan 8 weg getrokken, voor het geval ze echt ontploffen.

Maar, dat is dan niet echt locked of hoe je het ook noemt.
Nee, dat is echt voor de mogelijkheid om nog hoger mee te surfen, en, als sentiment PLUS notices over converted aangeven dat het neerwaards zou moeten gaan (conversion nog altijd mogelijk na augustus.. maar eerst zien wat er echt voor gedaan is om dat molensteen gedoe uit te zuiveren. wat in cijfer maart 22nd te zien moet zijn?)

maar, stel nu..
met uw 190.000 stuks.
60k er uit aan 9 (kan binnenkort) (wie weet)
na verdere sentimentele klim tot augustus, die pieken, op kleine volumes, gok daar niet echt op om dan er bij te zijn, als je niet vroeg genoeg geplaatst had.

In grote volumes raak je alles kwijt, eerder dalend dan uptrend (het is gemakkelijker aan bied te verkopen dan in closing/opening de in market die voor u geplaatst werden te bespelen.. Je ziet dat soms. aan MKT bied, aan 10ct bied, aan 9ct bied, die zich staan te vergapen aan een "verkoper aan MKT, een met xxxxxx stuks aan onder koers... en die zich op het allerlaatste moment de staart intrekken, waardoor soms aan hoger eind (of begin bij opening), soms lager gekocht /verkocht werd dan wat er in de loop der dag echt gezien wordt.

voorbeurs/nabeurs proberen kopen/verkopen om anderen voorbij te steken, dat is echt heel riskant.
In de laat (bieders) overdag kan bijna altijd. (de twee ct gap bestaat zowel up als down, maar is zeldzaam.)

En daarmee is veiligstellen altijd af te wegen tegenover perceptie van groei potentieel.
Een deel er uit, al dan niet volledige inleg in euro... is bij verdubbeling een veiligstellen tegenover meltdown.
Als meltdown niet verwacht word, na verder stijgen toch nog een deel te patsen.
EN, als het maar blijft stijgen, NIET zaniken.
Want, als het dan toch zakt, en blijft zakken, en blijft zakken, kan je compleet er uit voor de bodem er onderuit gaat.

Ik hoop dat we 3 ct nooit meer zien. MAAR, het kan.
Waarom zou je ze dan gehouden hebben?
Je moet je kantel moment ergens kiezen, en eens je eigenlijk verkoopt zonder verlies, maakt dat in cijfers (echte euro) minder uit, zodat je niet met veel te veel stuks 'niet gerealiseerde' nog eens een jaar of zo moet zitten wachten.
JT

Natuurlijk is dat ook wat dalingen zo steil bergaf kan sturen, maar, NIET vergeten, de bodems waaronder JIJ kocht, zijn die die je nu een goed stuk beschermen.
In de klim zijn 5 en 6 zijn zwaar verhandeld. (vier niet zo, in de klim)

Alles wat verleden jaar aan 3,4,5,6 gekocht heeft, is nu eigenlijk bodem (enfin, diegene die nog niet gelost hadden, maar ook die zitten in de bodem omdat iemand ze kocht.)
Snap je?
[verwijderd]
0
lang geleden dat de laat zo klein was: minder dan 8 miljoen stuk tot 11 cent !
dat zou er er in 1 dag door kunnen.....
726 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Direct naar Forum

Eurocastle Investment Meer »

Koers 7,520   Verschil +0,02 (+0,27%)
Laag 7,500   Volume 3.124
Hoog 7,580   Gem. Volume 18.487
22-aug-19 17:08
label premium

Eurocastle Investments Ltd

Het laatste advies leest u als IEX Premium-lid

Inloggen Ontdek Premium