Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

BINCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

170 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. The Man 22 juli 2011 14:31
    Kan nog een duur geintje worden voor Binck. Laten we ze even uit de brand helpen. Ik zat ingelogd op het moment dat de storing plaatsvond en was net bezig met het doen van de bestelling (order). Deze bestelling is zonder bevestiging uit eindelijk doorgevoerd en daarna is de webapplicatie gecrashed. Het ziet er naar uit dat de website vast loopt op het Authentificeren, mocht dat op de gewone servers gebeuren dan zeg ik loadbalancen, met een loadbalancer of verschillende taken segmenteren.

    Ik ben echt super tevreden over Binck in het verleden, dus laten we ze door deze moeilijke tijd heen helpen.

    BTW heeft iemand een biedkoers van AEX P DEC 2014 160,00, ik krijg hem niet te zien.

    Laten we bovendien niet vergeten hoe vaak Euronext eruit ligt, dat is pas een pauper bedrijf.
  2. [verwijderd] 22 juli 2011 14:37
    quote:

    Nick Bortot schreef op 22 juli 2011 13:53:

    Beste klant,
    Zoals u wellicht heeft ervaren, hebben wij vanochtend een korte storing gehad. Hierdoor was onze website slecht bereikbaar en was het niet mogelijk orders te plaatsen. Wij vinden het zeer vervelend als u hinder hiervan hinder hebt ondervonden. Vanzelfsprekend bieden wij hiervoor onze excuses aan.Nick Bortot,
    Bestuur BinckBank
    Geachte heer Bortot,
    misschien bent u eerder bereid naar een outsider te luisteren dan naar uw eigen boze klanten. Ik ben geen klant bij Binck of Alex en ben redelijk tevreden over mijn eigen broker.

    Dit is de tweede keer binnen 2 weken dat de IEX-KK overloopt van de wanhopige en woedende postings over Binck c.a. En ze hebben gelijk (nog afgezien van het feit dat de klant altijd gelijk heeft).

    Wat ik niet begrijp is dat u, na de vorige ellende, niet meteen al uw klanten per e-mail aangeschreven en uitleg gegeven hebt. Dat had ook hier in de KK gekund, maar dan meteen kort na 9.00 uur.
    U had b.v. als eerste een draadje kunnen openen met de mededeling dat...Een deel van de frustratie ontstaat namelijk doordat velen in eerste instantie denken dat het aan hen (hun pc, laptop of smartphone) ligt. Pas door het contact met anderen krijgt men door dat er wéér een storing is.
    Dat zou uw eerste prioriteit moeten zijn, behalve natuurlijk het voorkómen van storingen.

    Het tweede punt is dat u moet beseffen dat op het moment dat een storing optreedt iedereen probeert te bellen. Dan raken de lijnen overbezet en de mensen worden nog kwaaier. Zorg voor extra lijnen en zet er direct een bandje op dat zegt dat er inderdaad een storing is en op welke wijze nadere informatie gegeven wordt.
    Die moet dan ook inderdaad snel komen.

    Wat u in de derde plaats op uw listje moet zetten is dat u heel snel een beslissing neemt of de nieuwe site wel een goede greep was of dat u beter teruggaat naar de oude. Een flitsende site (zo die al flitsend is) weegt niet op tegen storingen waar je alleen maar wanhopig en kwaad van wordt. Waarom niet beide mogelijkheden naast elkaar totdat de kinderziektes uit de nieuwe versie gehaald zijn? Dit kost u meer aan goodwill dan aan ICT resp. serverkosten.
    Het vierde punt is dat uw techneuten óf niet op hun taak berekend zijn óf dat ze er met de pet naar gooien. Te overwegen valt om een omgekeerde prestatiebeloning in te voeren, m.a.w. voor elke storing een aan de duur van de storing gerelateerde boete. Andere brokers krijgen het kennelijk wél voor elkaar om storingsvrij te werken. Mocht u het uitbesteed hebben dan zou ik als de bliksem op zoek gaan naar een nieuwe IT-relatie. Uitgezonderd natuurlijk echte gevallen van overmacht: NYSE plat, grootscheepse hackeraanvallen of landelijke stroomuitval.

    Probeer nu eens te leren van deze draadjes en doe er wat mee. Leer uw klanten begrijpen en kom niet met zo'n standaardmededeling zoals hier boven. Zeg maar gewoon wat er aan de hand is, en liefst binnen 5-10 minuten na het begin van de storing. 3 uur daarna is te laat. Intussen hebben uw klanten al info bij andere brokers aangevraagd.

    P.S. Ik heb ook geen positie in Binck, maar mischien schrijf ik straks wel wat putjes.

    |\ ...../|
    ( * o *)
    -=(~) =--

  3. pensionado 22 juli 2011 14:44
    Ook AB, heel goed verwoord wat wij allemaal denken.

    Ik wil er nog aan toevoegen dat bij het inloggen, al voordat de codes worden gevraagd, al gecheckt moet worden of de boel verder wel of niet werkt. Nu voeren we steeds maar weer de inloggegevens in en zien we daarna pas dat Binck plat ligt.
  4. forum rang 7 ffff 22 juli 2011 14:53
    Degelijke en ter zake doende opmerkingen van Katzenkop.

    Als bij Telenet ( hier in België) de internetaansluiting plat ligt is het in ieder geval positief dat wannneer je Telenet dan opbelt en je je postcode moet ingeven zij onmiddellijk middels een bandje weten te vertellen wat er zo'n beetje aan de hand is en hoe lang zij verwachten dat het euvel gaat duren. Daarmee heb je natuurlijk nog geen internetverbinding en blijft de frustratie, maar die ergernis is een stuk minder als je als klant constateert dat men weet dat er iets niet goed functioneert en dat eraan gewerkt wordt.

    Neem dat goede voorbeeld van Telenet maar eens over, Binck, precies zoals Katzenkop dat al aangaf.

    Peter
  5. pebble 22 juli 2011 14:53
    quote:

    Nick Bortot schreef op 22 juli 2011 13:53:

    Beste klant,

    Zoals u wellicht heeft ervaren, hebben wij vanochtend een korte storing gehad. Hierdoor was onze website slecht bereikbaar en was het niet mogelijk orders te plaatsen. Wij vinden het zeer vervelend als u hinder hiervan hinder hebt ondervonden. Vanzelfsprekend bieden wij hiervoor onze excuses aan.

    Storing snel verholpen
    De storing is vanochtend binnen 45 minuten verholpen. Momenteel doen wij grondig onderzoek hoe deze heeft kunnen ontstaan. Hierbij gebruiken we de zogenaamde methode van uitsluiting. Dit betekent dat alle mogelijke oorzaken onderzocht worden en bij een positieve uitkomst pas zijn uitgesloten. Door deze onderzoeksmethode kunnen we exact traceren waar de oorzaak ligt. Zodra wij meer weten, brengen wij u op de hoogte.

    Financiële schade wordt vergoed
    Mocht u aantoonbare financiële schade hebben ondervonden, dan vergoeden wij deze. Wij verzoeken u vriendelijk de exacte schade met daarbij een onderbouwing per e-mail te sturen naar klantenservice@binck.nl. Wij zorgen ervoor dat schadegevallen vandaag nog op uw rekening staan.

    Nick Bortot,
    Bestuur BinckBank

    Ik ben benieuwd, mijn schade van vorige week zou uiterlijk 22 juli (vandaag) behandeld worden. Heb de claim 2x moeten indienen. Als ze nu nieuwe gevallen eerst gaan behandelen zakt mijn broek van mijn kont.
  6. The Man 22 juli 2011 14:54
    Als je kijkt naar bedrijf als Tweakers.net of zelfs Google zijn dat bedrijven die voor een groot gedeelte ook afhankelijk zijn van goodwill. In het geval van tweakers, de beste computernerden site van Nederland zie je dat als er storing is dat, dat in volle publiciteit gebeurd.

    Bijv:
    Dames en heren wij hebben 4 servers (pietje,atlas,zeus en gandalf) en server gandalf heeft heeft problemen die zorgen voor het niet werken van dat gedeelte van de website. We werken er hard aan en balen natuurlijk net als u ontzettend van. We zijn er mee bezig en verwachten op zijn laatst zonder garanties te geven, dan en dan weer in de lucht te zijn. Excuses voor het ongemak.

    Alleen maar medelijden van de gebruikers en daarna weer snel opgelost!
  7. wieweet 23 juli 2011 12:42
    quote:

    wieweet schreef op 22 juli 2011 11:16:

    Had het al eerder aangevraagd maarre niets meegedaan. Nu weer aangevraagd en binnen een uurtje een mail en een net telefoontje..

    Geachte heer Gespuis Wieweet

    Allereerst dank voor uw interesse in Lynx. Wij hebben uw aanvraag in goede orde ontvangen en u ontvangt binnen twee werkdagen onze informatiemap.

    Als u verder nog vragen of opmerkingen heeft, dan kunt u uiteraard altijd terecht bij onze medewerkers van de vraagdesk via 0800-2030, of info@lynx.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Het team van LYNX

    En het Info pakket ligt al op de deur mat.
    Super snel..kan niet anders dan dat ze er speciaal iemand op hebben gezet na de zoveelste ellende bij binck..lol

    vrgr
  8. [verwijderd] 23 juli 2011 14:21
    "pardon, ik heb gemerkt dat het voice-respons-systeem niet meer in de lucht zit, waarom is dit? de website kan toch zomaar eens wegvallen "

    Ja , dat vinden wij niet meer nodig en als de website er uit ligt , dan zijn wij er nog voor u.

    NIET dus, en 8 telefonisten helpen geen 100.000 klanten op 1 moment.
    herinvoeren !
  9. DirkDeNeu 23 juli 2011 18:39
    quote:

    paulta schreef op 22 juli 2011 14:58:

    Todays brokers aan Frederiksplein 1 Amsterdam(buren DNB!)..
    Best ambitieus, jong team...misschien proberen.

    Ik denk persoonlijk dat Bink te weinig IT-capaciteit in huis heeft...de wanorde ontstaat altijd bij belangrijke, drukke momenten...

    TB kan helaas geen obligaties doen.
  10. [verwijderd] 23 juli 2011 18:52
    quote:

    Eco1 schreef op 23 juli 2011 18:41:

    Nieuwe naam de boeven van Bink
    Wat is hier nou boevigs aan ? Reputatie aan gort en al 2 ton euro gecompenseerd ?

    Ecologisch ?

    za 23 jul 2011, 18:33
    Amy Huiswijn dood gevonden

    AMSTERDAM - De wereldberoemde zangeres Amy Winehouse (27) is zaterdag dood gevonden in haar woning in Londen.


    Foto: REUTERS

    Dat berichtte de Britse televisiezender Sky News zaterdag op zijn website. De politie heeft de dood van de zangeres inmiddels bevestigd. Na een melding bij de alarmcentrale kwamen de hulpdiensten snel ter plaatse bij het appartement van de wereldster. "Daar aangekomen vonden agenten het lichaam van een 27-jarige vrouw", meldt een woordvoerster van de politie. Al snel bleek het om Amy Winehouse te gaan

    Had zij griekse staatsobligaties?

    treurig , muziek was wel okay.
  11. [verwijderd] 23 juli 2011 18:58
    quote:

    meermetminder schreef op 23 juli 2011 18:52:

    [...]

    Wat is hier nou boevigs aan ? Reputatie aan gort en al 2 ton euro gecompenseerd ?

    Ecologisch ?

    za 23 jul 2011, 18:33
    Amy Huiswijn dood gevonden

    AMSTERDAM - De wereldberoemde zangeres Amy Winehouse (27) is zaterdag dood gevonden in haar woning in Londen.


    Foto: REUTERS

    Dat berichtte de Britse televisiezender Sky News zaterdag op zijn website. De politie heeft de dood van de zangeres inmiddels bevestigd. Na een melding bij de alarmcentrale kwamen de hulpdiensten snel ter plaatse bij het appartement van de wereldster. "Daar aangekomen vonden agenten het lichaam van een 27-jarige vrouw", meldt een woordvoerster van de politie. Al snel bleek het om Amy Winehouse te gaan

    Had zij griekse staatsobligaties?

    treurig , muziek was wel okay.

    Muziek was zeker weten goed.
  12. forum rang 4 ischav2 24 juli 2011 09:04
    Ik was een goede klant van Binck en was zeer tevreden over de website en service van de bank. Vanaf 28 maart echter zeer ontevreden. De implementatie van de nieuwe website werd halsoverkop ingevoerd waarbij tot overmaat van ramp de nieuwe website niet eens bereikbaar was op die bewuste maandagochtend. Als je grote posities hebt uitstaan een zeer onplezierig gevoel. In de loop van die ochtend kwam de site in de lucht en tot mijn schrik zag het er niet goed uit. Heel wat vertrouwde functionaliteiten bleken verdwenen te zijn en de layout oogde chaotisch... Op dat moment besloot ik mijn posities voor de helft te liquideren omdat het gevoelen vertrouwen dat je moet hebben met een broker/website stuk was. Daarna heb ik de portefeuilles helemaal verkocht door de veranderde markt. Gelet op de serieuze storingen die er sindsdien zijn geweest heb ik bevestiging gekregen dat Binck Binck niet meer is. Per 1 september zal ik privé weer actief zijn maar dan bij een andere broker..
  13. [verwijderd] 24 juli 2011 19:28
    Als het druk wordt gaat maandag alles weer op zwart, Binck en Alex draaien op twee seperate "starmasters".
    Nu de orders vast in de buffer zetten terwijl het echte nieuws na middernacht pas binnenkomt!!! kan je niet meer annuleren...kan nog meer schade aanrichten...
    Een vreselijk link spel met alleen maar verliezers....
170 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 878,83 -0,39%
EUR/USD 1,0682 +0,12%
FTSE 100 8.143,20 -0,01%
Germany40^ 17.905,20 -1,18%
Gold spot 2.301,95 -1,45%
NY-Nasdaq Composite 15.657,82 -2,04%

Stijgers

Corbion
+2,70%
B&S Gr...
+1,20%
Ahold ...
+1,17%
ForFar...
+1,04%
OCI
+1,00%

Dalers

VIVORY...
-13,94%
EBUSCO...
-5,50%
ACOMO
-4,69%
Air Fr...
-4,29%
Arcadis
-3,88%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links