Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

TX6 reclame op site Business Class

154 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 8 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 17 mei 2011 17:11
    En wat ben je als je aandelen Antonov gekocht hebt. Niemand maar dan ook niemand ziet je voor vol aan. Dit heeft niets met beleggen te maken en zeker ook niet met speculeren of gokken, wat nog weleens als excuses gebruikt wordt. De koers zal nooit stijgen. Wanneer ze de aandeelhoudertjes niet meer nodig hebben halen ze Antonov voor een paar centen van de beurs.
  2. [verwijderd] 17 mei 2011 17:21
    quote:

    IQH2O schreef op 17 mei 2011 16:37:

    Iemand kan veel geld verloren hebben bij een bepaald fonds en daarna zijn gram halen. Nu zit ik normaal bij de Pharming Group als criticus maar ben daar niet de boot ingegaan. Flopperdefloptv heeft mij veel geld gekost en ik veegde uiteraard de vloer aan met wat ik zag gebeuren in 2009.
    Ik voelde mij belazerd door een gek uit Zwitserland maar dat kan gebeuren.
    Met het bedrijf zelf was niets aan de hand m.i en draaide winst vanaf 2008. Dat terzijde.
    Wat hier gebeurt is dat er niets deugt van het bedrijf zelf en het management. Dat zijn twee zaken.
    Het product deugt niet en het management. Met de prins wordt de draak gestoken, ook al houd ik zelf ook wel van wat commotie.
    Nu wordt dit uitgedragen door een dame hier, die geen enkel lichtpuntje kan ontdekken bij Antonov en met alles de draak steekt.
    Het bewijs zal straks geleverd worden als de bakken daadwerkelijk worden ingebouwd.
    Men mag dan Antonov de firma list en bedrog noemen maar ik denk dat de prins niet alleen voor zijn hobby in de Antonov board is gaan zitten.
    Als hij zijn werk goed doet, houd hij toezicht en werkt mee om die bakken te slijten.
  3. [verwijderd] 17 mei 2011 17:38
    quote:

    ffwachten schreef op 17 mei 2011 16:52:

    Als je iedereen het advies geeft om hulp te zoeken, zou het dan niet kunnen zijn dat...... Ken je deze ook nog? "Iedereen is gek behalve ik".
    Joh "dan ben ik toch degene die hulp moet zoeken.
    ik geef alleen maar aan dat ik de wijze van Silvi abnormaal vindt.
    Maaaar oké 'jullie feesie!

    IQH2O
  4. [verwijderd] 17 mei 2011 21:13
    Beste DS,

    Probeer eens antwoord te geven op onderstaande stelling.
    Iets roepen en dan er tussen uit poffen is gemakkelijk.
    Je schrijft ook "ik heb eens navraag gedaan maar niemand kent Antonov Plc". Bij ons op het werk waar geen beleggers bij zitten heeft ook niemand ooit van Antonov gehoord, het lijkt er dus op dat jou kennissen ook geen beleggers zijn.
    Vraag eens aan een argeloze burger wat Borgwarner is, dan zul je ongeveer dezelfde reactie krijgen.
    Grtz. Markie

    quote:

    mark1968 schreef:

    Beste DS,

    Waaruit blijkt uit de volgende tekst "This patented architecture" dat dit betrekking heeft op software e.d
    Volgens mij is het de architectuur van de TX6 en dat is volgens mijn mening de opbouw/samenstelling van de TX6.
    Heb je andere info die duidelijk maakt dat het betrekking heeft op sofware.

    Grtz. Markie
  5. DS 18 mei 2011 00:46

    Kom weliswaar denk ik niet zo vaak 6/8 keer per jaar  al bijna 2 decennia lang met wisselend succes in China,als ik de gemiddelde Antonov investeerder hier mag geloven, maar  toch heb ik gemeend een paar kanttekeningen te plaatsen. Dus niets zomaar wat roepen en er tussen uit poffen is hier zeker niet van toepassing.

    Voor de goede orde Markie waarom niet eerst wat van  mijn eerdere vragen beantwoorden?

    1.Hoe zit deze JV feitelijk in elkaar?
    2.Wanneer en door wie dan wel zijn zijn in pb genoemde bedragen gestort?
    3. Wanneer is de productiecapaciteit gebouwd en waar staat deze productiecapaciteit exact?
    4. Waarom een roadshowtje in Zandvoort en geen stand op de vakbeurs in China?
    5. Waarom geld ophalen in NL, terwijl iedereen weet hoeveel en hoe eenvoudig er geld met een Chinese IPO valt op te    halen als er spake is van een werkend product met gegarandeerde afname garantie?
    6. Is het niet merkwaardig dat er tot op heden China geen noemenswaardige controleerbare PR activiteiten hebben plaatsgevonden?
    7. Waarom heeft het management tot op heden nimmer uitsluitsel gegeven hoe men in de JV de verkoop/ productieaantallen denkt te gaan controleren?
    8. Hoe zijn de financiële afspraken mbt niet Chinese betalingen geregeld en in welke  valuta?
    9. Hoe liggen de verhoudingen als er nu/verder ontwikkeld wordt op bestaand materiaal in China?
    10. Hoe denkt Antonov bij een of ander geschil zijn vermeende rechten te kunnen handhaven?
    11. Wat zijn nu de exacte R&D kosten van de TX6?
    12. Waar zou mbt deze kosten het break even point kunnen liggen?
    13. Waarom publiceert Antonov een beursgenoteerd bedrijf met bijna uitsluitend NL investeerders  zijn PB/ financiële gegevens louter  in juridisch uiterst zakelijk Engels en niet in het Nederlands
    14. Waarom niet gewoonweg de TX6 patenten of pending op de site erbij vermelden?

    Goed, kan zo nog wel een tijdje doorgaan.

    Wat staat er nu feitelijk op Antonovs website:

    The TX6 design is based on proven automatic transmission technology. Its uniqueness lies in the fact that the design incorporates wet clutches as launch devices instead of a torque converter which is found in conventional automatic transmissions. This offers the potential for greater fuel economy over current 4-speed and 6-speed automatic transmissions. The TX6 architecture is unique to Antonov and is designed to address the latest market requirements. This patented architecture uses the combination of a planetary gearset and a parallel axis gearset to provide two gear ratios. When combining three of these systems, six forward gear ratios can be achieved. This architecture provides great flexibility in gear ratio optimisation for vehicle driveability and fuel efficiency.

    Er is dus sprake van  gebruik van bewezen = bestaande technologie met een extra toevoeging/ toepassing in het basisontwerp, er bestaat een mogelijkheid = dus nog niet bewezen voor zuiniger in gebruik vergeleken met andere automaten. En dan heel interessant, het  Tx6 ontwerp is UNIEK voor Antonov alleen en ontworpen conform de meest recente marktwensen.
    Deze  gepatenteerde studie software maakt gebruik van een planetary set en een parallel axis gearset om 2 schakelingen mogelijk te maken. Wanneer 3 van deze systemen worden samengevoegd behoren 6 versnellingen vooruit tot de mogelijkheden. Dit ontwerp biedt grote flexibiliteit voor  rijvriendelijker schakelen en brandstof .

    Maar goed dat is mijn zakelijke interpretatie, en uiteraard is China een enorm groot land maar het zakencircuit is wat dat betreft veel overzichtelijker en mijn relaties hebben in de Chinese pers tot op heden niets gevonden.

    Ben benieuwd naar je antwoorden.

    quote:

    mark1968 schreef op 17 mei 2011 21:13:

    Beste DS,

    Probeer eens antwoord te geven op onderstaande stelling.
    Iets roepen en dan er tussen uit poffen is gemakkelijk.
    Je schrijft ook "ik heb eens navraag gedaan maar niemand kent Antonov Plc". Bij ons op het werk waar geen beleggers bij zitten heeft ook niemand ooit van Antonov gehoord, het lijkt er dus op dat jou kennissen ook geen beleggers zijn.
    Vraag eens aan een argeloze burger wat Borgwarner is, dan zul je ongeveer dezelfde reactie krijgen.
    Grtz. Markie

    [...]
    Verstuurd vanaf mijn iPad
  6. [verwijderd] 18 mei 2011 21:12
    Beste DS,

    Ik kan uit je lange betoog niet halen dat het gepatenteerde ontwerp van de TX6 betrekking heeft op de software, volgens mij probeer jij er dat van te maken.
    Verder kom je met veel vragen waar inderdaad veel mensen een helder antwoord op willen hebben.
    Het zal wel aan mij liggen.

    Grtz. Markie
  7. DS 20 mei 2011 00:33
    Hi Markie,

    Een bijzonder teleurstellende reactie, geen enkel antwoord op mijn legitieme vragen.

    Hoe nu verder?

    En wat te denken van deze lachwekkende reacties

    quote:

    FYI schreef op 18 mei 2011 09:01:

    auto.gasgoo.com/News/2010/11/19055844...

    binnen 1 minuut gevonden.

    FYI
    [/quote]

    [quote alias=FYI id=5577354 date=201105180923]
    www.cqld.com/newEbiz1/EbizPortalFG/po...

    zou ik bijna vergeten QB.

    FYI

    Verstuurd vanuit mijn office in Singapore.
    [/quote]

    Vooral dit laatste totaal nietszeggende draadje over de JV website is niet alleen onthullend qua naïviteit in het Chinees maar vooral qua "vertaling" in het Engels , overigens zelden zon amateuristische automotive artist impression gezien. Deze site heeft nu ook nog eens last van een vastlopertje. Kenmerkend voor gang van zaken?

    [quote alias=mark1968 id=5579268 date=201105182112]
    Beste DS,

    Ik kan uit je lange betoog niet halen dat het gepatenteerde ontwerp van de TX6 betrekking heeft op de software, volgens mij probeer jij er dat van te maken.
    Verder kom je met veel vragen waar inderdaad veel mensen een helder antwoord op willen hebben.
    Het zal wel aan mij liggen.

    Grtz. Markie
    Verstuurd vanaf mijn iPad
  8. [verwijderd] 20 mei 2011 19:46
    DS,

    Twee dikke aanbevelingen van mij voor deze posting en je posting met je legitieme vragen.

    De believers zijn stil en blijven niet relevante info dumpen hier op het forum

    Gr. Q

    quote:

    DS schreef:

    Hi Markie,

    Een bijzonder teleurstellende reactie, geen enkel antwoord op mijn legitieme vragen.

    Hoe nu verder?

    En wat te denken van deze lachwekkende reacties

    [...]

    Verstuurd vanaf mijn iPad
  9. [verwijderd] 20 mei 2011 20:48
    Beste DS,

    Mijn eerste reactie had betrekking op jou posting die ging over het feit dat jij zegt dat de patenten van de TX6 architecture betrekking hadden op een software patent.
    Daarop geef je zelf geen antwoord maar komt in plaats daarvan met 14 andere vragen waar je dan van mij inderdaad geen antwoord op krijgt.
    Als je dat zelf teleurstellend vind, ok, dat mag.
    Dan is er geen verder.

    Grtz. Markie

    quote:

    DS schreef:

    Hi Markie,

    Een bijzonder teleurstellende reactie, geen enkel antwoord op mijn legitieme vragen.

    Hoe nu verder?

    En wat te denken van deze lachwekkende reacties

    [...]

    Verstuurd vanaf mijn iPad
  10. [verwijderd] 21 mei 2011 01:02
    quote:

    QueenB schreef op 20 mei 2011 19:46:

    DS,

    Twee dikke aanbevelingen van mij voor deze posting en je posting met je legitieme vragen.

    De believers zijn stil en blijven niet relevante info dumpen hier op het forum

    Gr. Q

    [...]
    blijf maar lekker tegen jezelf kletsen .

    hihihi..

    FYI

    Verstuurd met m'n postduif.
  11. [verwijderd] 23 mei 2011 20:07
    Prachtige posting en de moeite om nog een keer naar voren te halen. Ik hoop dat Markie serieus antwoordt geeft op deze posting.

    Quote DS:

    "Kom weliswaar denk ik niet zo vaak 6/8 keer per jaar  al bijna 2 decennia lang met wisselend succes in China,als ik de gemiddelde Antonov investeerder hier mag geloven, maar  toch heb ik gemeend een paar kanttekeningen te plaatsen. Dus niets zomaar wat roepen en er tussen uit poffen is hier zeker niet van toepassing.

    Voor de goede orde Markie waarom niet eerst wat van  mijn eerdere vragen beantwoorden?

    1.Hoe zit deze JV feitelijk in elkaar?
    2.Wanneer en door wie dan wel zijn zijn in pb genoemde bedragen gestort?
    3. Wanneer is de productiecapaciteit gebouwd en waar staat deze productiecapaciteit exact?
    4. Waarom een roadshowtje in Zandvoort en geen stand op de vakbeurs in China?
    5. Waarom geld ophalen in NL, terwijl iedereen weet hoeveel en hoe eenvoudig er geld met een Chinese IPO valt op te    halen als er spake is van een werkend product met gegarandeerde afname garantie?
    6. Is het niet merkwaardig dat er tot op heden China geen noemenswaardige controleerbare PR activiteiten hebben plaatsgevonden?
    7. Waarom heeft het management tot op heden nimmer uitsluitsel gegeven hoe men in de JV de verkoop/ productieaantallen denkt te gaan controleren?
    8. Hoe zijn de financiële afspraken mbt niet Chinese betalingen geregeld en in welke  valuta?
    9. Hoe liggen de verhoudingen als er nu/verder ontwikkeld wordt op bestaand materiaal in China?
    10. Hoe denkt Antonov bij een of ander geschil zijn vermeende rechten te kunnen handhaven?
    11. Wat zijn nu de exacte R&D kosten van de TX6?
    12. Waar zou mbt deze kosten het break even point kunnen liggen?
    13. Waarom publiceert Antonov een beursgenoteerd bedrijf met bijna uitsluitend NL investeerders  zijn PB/ financiële gegevens louter  in juridisch uiterst zakelijk Engels en niet in het Nederlands
    14. Waarom niet gewoonweg de TX6 patenten of pending op de site erbij vermelden?

    Goed, kan zo nog wel een tijdje doorgaan.

    Wat staat er nu feitelijk op Antonovs website:

    The TX6 design is based on proven automatic transmission technology. Its uniqueness lies in the fact that the design incorporates wet clutches as launch devices instead of a torque converter which is found in conventional automatic transmissions. This offers the potential for greater fuel economy over current 4-speed and 6-speed automatic transmissions. The TX6 architecture is unique to Antonov and is designed to address the latest market requirements. This patented architecture uses the combination of a planetary gearset and a parallel axis gearset to provide two gear ratios. When combining three of these systems, six forward gear ratios can be achieved. This architecture provides great flexibility in gear ratio optimisation for vehicle driveability and fuel efficiency.

    Er is dus sprake van  gebruik van bewezen = bestaande technologie met een extra toevoeging/ toepassing in het basisontwerp, er bestaat een mogelijkheid = dus nog niet bewezen voor zuiniger in gebruik vergeleken met andere automaten. En dan heel interessant, het  Tx6 ontwerp is UNIEK voor Antonov alleen en ontworpen conform de meest recente marktwensen.
    Deze  gepatenteerde studie software maakt gebruik van een planetary set en een parallel axis gearset om 2 schakelingen mogelijk te maken. Wanneer 3 van deze systemen worden samengevoegd behoren 6 versnellingen vooruit tot de mogelijkheden. Dit ontwerp biedt grote flexibiliteit voor  rijvriendelijker schakelen en brandstof .

    Maar goed dat is mijn zakelijke interpretatie, en uiteraard is China een enorm groot land maar het zakencircuit is wat dat betreft veel overzichtelijker en mijn relaties hebben in de Chinese pers tot op heden niets gevonden.

    Ben benieuwd naar je antwoorden.

    Verstuurd vanaf mijn iPad"

    Unquote DS

    Gr. Q
  12. [verwijderd] 23 mei 2011 20:44
    QueenB, DS reageert niet eens op een vraag die hem gesteld wordt aan de hand van zijn eigen posting.
    i.p.v komen er 14 andere vragen en komt dan met de opmerking hoe nu verder.
    Ik neem aan dat hij best in staat is om zelf te reageren.
    Het ging over patenten. Zijn vragen mag hij aan Haag stellen want vele vragen kunnen door ons als forumleden niet beantwoord worden, maar dat weet jij ook wel.

    Grtz. Markie
  13. [verwijderd] 23 mei 2011 20:57
    Er worden hier zoveel vragen niet beantwoordt. Daarnaast vind ik de 14 vragen van DS vele malen interessanter dan die ene vraag waaraan jij refereert.

    Gr. Q

    quote:

    mark1968 schreef op 23 mei 2011 20:44:

    QueenB, DS reageert niet eens op een vraag die hem gesteld wordt aan de hand van zijn eigen posting.
    i.p.v komen er 14 andere vragen en komt dan met de opmerking hoe nu verder.
    Ik neem aan dat hij best in staat is om zelf te reageren.
    Het ging over patenten. Zijn vragen mag hij aan Haag stellen want vele vragen kunnen door ons als forumleden niet beantwoord worden, maar dat weet jij ook wel.

    Grtz. Markie

  14. [verwijderd] 23 mei 2011 21:14
    QueenB, jij weet net zo goed als iedereen hier dat wij op vraag 1,2,3,7,8,9,10,11 en 12 in ieder geval geen antwoord kunnen geven.
    DS reageerde op het patenten verhaal en dwaalt dan af, maargoed je vind er steun in.

    Grtz. Markie

    quote:

    QueenB schreef:

    Er worden hier zoveel vragen niet beantwoordt. Daarnaast vind ik de 14 vragen van DS vele malen interessanter dan die ene vraag waaraan jij refereert.

    Gr. Q

    [...]

154 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 8 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 900,06 0,00%
EUR/USD 1,0745 -0,11%
FTSE 100 8.313,67 0,00%
Germany40^ 18.464,90 +0,19%
Gold spot 2.313,94 -0,01%
NY-Nasdaq Composite 16.332,56 -0,10%

Stijgers

AALBER...
0,00%
ABN AM...
0,00%
Accsys
0,00%
ACOMO
0,00%
ADYEN NV
0,00%

Dalers

AALBER...
0,00%
ABN AM...
0,00%
Accsys
0,00%
ACOMO
0,00%
ADYEN NV
0,00%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links