Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Iemand toevallig problemen met tradebox?

10 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 3 juni 2008 10:21
    TRADE BOX ABN-AMROGeachte heer Marc- Paul Stufkens,



    De gisteren van u ontvangen brief van 28/05/2008 gericht aan:



    De heer R.J.L. Tuinman

    Postbus 183

    1400 AD Bussum



    Heb ik “per ongeluk” geopend, omdat ik, R.J.L HUISMAN, met de zelfde initialen en Postadres, enig reactie van de ABN AMRO op een slepende wanprestatie van uw Bank jegens mij, op de reeds eerder aan de Raad van Bestuur gestuurde AANGETEKENDE brieven, kon verwachten.



    Tot mij verbazing was de (niet aangetekende) brief van u ook kennelijk voor MIJ bestemd, tenzij de heer TUINMAN, ook op uw adressenlijstje van “DE BANK” als benadeeld consumentje prijkt.



    Beste mijnheer STUFKENS neem nog een blow-tje en wrijf je oogjes eens goed uit, als de Raad van Bestuur ABN AMRO je een “zo’n belangrijk” klusje toeschuift.



    Het tekent maar weer de NON-INTERESSE bij ABN AMRO, slaap zacht sufferds en kijk nog a.u.b. even op www.tradebox.info

    En www.tradeglobe.info Het weblog met dezelfde naam als Julie suffe Oplichters Bankje.





    Ronald Huisman, alias de TUINMAN



    06 25 28 0342

  2. [verwijderd] 3 juni 2008 14:12
    Wat een ontstellend slechte brief van jou zeg!

    Als je niet serieus genomen wilt worden moet je precies zo'n brief schrijven.

    Ik stip even wat punten aan.

    quote:

    kleefbal schreef:

    Heb ik “per ongeluk” geopend, omdat ik, R.J.L HUISMAN,
    [/quote]
    Heb je 'm nou per ongeluk geopend of niet? Als je 'm wel per ongeluk hebt geopend moeten de aanhalingstekens weg. Als je 'm niet per ongeluk hebt geopend moet je ook niet zeggen dat je 'm per ongeluk heb geopend. Maar moet je zeggen dat je 'm hebt geopend omdat je aannaam dat de brief voor jou was bestemd ondanks de onjuiste adressering. Iets wat ook verderop uit je verhaal blijkt.

    quote:

    met de zelfde initialen en Postadres, enig reactie van de ABN AMRO op een slepende wanprestatie
    [/quote]
    Een slepende wanprestatie? Die ken ik nog niet.

    [quote]
    van uw Bank jegens mij, op de reeds eerder aan de Raad van Bestuur gestuurde AANGETEKENDE brieven, kon verwachten.

    Tot mij verbazing was de (niet aangetekende) brief van u ook kennelijk voor MIJ bestemd, tenzij de heer TUINMAN, ook op uw adressenlijstje van “DE BANK” als benadeeld consumentje prijkt.
    [/quote]
    adressenlijstje, consumentje. Dat zal je zaak zeker helpen, neerbuigend doen tegen degene van de helpdesk/customer service die jouw klacht wordt geacht af te handelen.

    [quote]
    Beste mijnheer STUFKENS neem nog een blow-tje en wrijf je oogjes eens goed uit, als de Raad van Bestuur ABN AMRO je een “zo’n belangrijk” klusje toeschuift.
    [/quote]

    Blowtje roken, oogjes uitwrijven... het is duidelijk dat jij er een professionele, zakelijke toon op na houdt, die iedereen motiveert om deze onaangename kwestie zo snel mogelijk op te lossen.

    [quote]
    Het tekent maar weer de NON-INTERESSE bij ABN AMRO, slaap zacht sufferds en kijk nog a.u.b. even op www.tradebox.info
    [/quote]
    Jij noemt de mensen van de customer service ongeinteresseerde suffers, die maar eens op jouw website zouden moeten gaan kijken. Nee, daar hebben ze zin in nadat ze zojuist door jou beledigd zijn.

    [quote]
    En www.tradeglobe.info Het weblog met dezelfde naam als Julie suffe Oplichters Bankje.
    Meer van hetzelfde.

    [quote]
    Ronald Huisman, alias de TUINMAN
    Dat zie je wel in kranten, van een of andere beruchte crimineel die zo'n bijnaam heeft.
    Dit staat wederom niet erg professioneel.

    Ik heb nog wel even op je website gekeken, en alhoewel ik daar - ik heb niet alles door zitten spitten - wel wat beter geformuleerde brieven vind, vind ik daar ook het "bindende advies van de klachtencommissie DSI", in de vorm van een niet onaanzienlijk rapport, gedateerd 15 mei 2007, waarin bovengenoemde klacht wordt afgewezen.

    Dus waar gaat het dan nog over.

    Wellicht kun je nog een civiele procedure starten, je hebt het er al over om de ABN-AMRO "in rechte te betrekken", maar ik geef je weinig kans van slagen. Met scheldbrieven naar de klachtencomissie dan wel hier in het forum posten schiet je in ieder geval niet veel op. Integendeel vrees ik zelfs.
10 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 910,30 -0,51%
EUR/USD 1,0854 -0,04%
FTSE 100 8.397,71 -0,31%
Germany40^ 18.688,70 -0,43%
Gold spot 2.427,90 +0,07%
NY-Nasdaq Composite 16.794,87 +0,65%

Stijgers

SBM Of...
+2,45%
Flow T...
+1,89%
INPOST
+1,59%
OCI
+1,00%
Euroco...
+0,67%

Dalers

Alfen ...
-14,96%
Sif Ho...
-5,89%
Avantium
-4,78%
AMG Cr...
-4,56%
FASTNED
-3,86%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links