met de zelfde initialen en Postadres, enig reactie van de ABN AMRO op een slepende wanprestatie
[/quote]
Een slepende wanprestatie? Die ken ik nog niet.
[quote]
van uw Bank jegens mij, op de reeds eerder aan de Raad van Bestuur gestuurde AANGETEKENDE brieven, kon verwachten.
Tot mij verbazing was de (niet aangetekende) brief van u ook kennelijk voor MIJ bestemd, tenzij de heer TUINMAN, ook op uw adressenlijstje van “DE BANK” als benadeeld consumentje prijkt.
[/quote]
adressenlijstje, consumentje. Dat zal je zaak zeker helpen, neerbuigend doen tegen degene van de helpdesk/customer service die jouw klacht wordt geacht af te handelen.
[quote]
Beste mijnheer STUFKENS neem nog een blow-tje en wrijf je oogjes eens goed uit, als de Raad van Bestuur ABN AMRO je een “zo’n belangrijk” klusje toeschuift.
[/quote]
Blowtje roken, oogjes uitwrijven... het is duidelijk dat jij er een professionele, zakelijke toon op na houdt, die iedereen motiveert om deze onaangename kwestie zo snel mogelijk op te lossen.
[quote]
Het tekent maar weer de NON-INTERESSE bij ABN AMRO, slaap zacht sufferds en kijk nog a.u.b. even op
www.tradebox.info[/quote]
Jij noemt de mensen van de customer service ongeinteresseerde suffers, die maar eens op jouw website zouden moeten gaan kijken. Nee, daar hebben ze zin in nadat ze zojuist door jou beledigd zijn.
[quote]
En
www.tradeglobe.info Het weblog met dezelfde naam als Julie suffe Oplichters Bankje.