Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Redactie - "Wij vechten voor iedere klant"

45 Posts
Pagina: «« 1 2 3 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 ffff 8 februari 2008 19:55
    BJL schrijft hierboven ( gericht aan Todays)

    Beetje triest trouwens dat U veinst niet te weten dat U in standaard produkten als NL of VS aandelen 50% of meer toeslag rekent tov IB...

    Weet je BJL, dat valt mij nou altijd op als je met die "bankiers" ook mondeling contact hebt. Ik heb nu in mijn leven hoogstwaarschijnlijk daar al minstens 100 gesprekken over gevoerd en nooit en te nimmer geven ze volmondig toe dat ze op een bepaald gebied duidelijk duurder zijn. Dat moet ja altijd als (potentiële) klant zelf uitvissen of wat nog veel erger is, plots ervaren.

    Het is in die DERTIG jaar nooit anders geweest en ondanks het feit dat je nu heel veel informatie op het internet kunt "ophalen" is een persoonlijk gesprek dan altijd weer nodig om toch nog even de puntjes op de i te zetten, want anders word je toch weer "gepakt".

    Het is wel zo dat dankzij internet en dankzij allerlei consumentenorganisaties het allemaal veel doorzichtiger is geworden, maar je houdt zaken in de praktijk gewoon ondervonden waar ze vooraf niet voor gewaarschuwd hebben als zeer late of geen uitbetaling dividenden of geen mogelijkheid van keuzedividend.

    Verder zou ik die garantiestellingen die ze stuk voor stuk opgeven wel eens wat beter onderbouwd willen zien, want wat ze nu, grosso modo, publiceren kan mijn ( wellicht onterechte) wantrouwen/voorzichtigheid toch niet wegnemen. Toevallig vanavond de affaire Vander Hoopbankiers weer in de actualisteit. Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.

    Peter
  2. [verwijderd] 8 februari 2008 22:46
    quote:

    ffff schreef:

    Weet je BJL, dat valt mij nou altijd op als je met die "bankiers" ook mondeling contact hebt. Ik heb nu in mijn leven hoogstwaarschijnlijk daar al minstens 100 gesprekken over gevoerd en nooit en te nimmer geven ze volmondig toe dat ze op een bepaald gebied duidelijk duurder zijn. Dat moet ja altijd als (potentiële) klant zelf uitvissen of wat nog veel erger is, plots ervaren.
    Tsja Peter, als je nu gewoon zegt, ja we zijn ongeveer 1,5 keer zo duur, maar daar krijgt u wel extra service voor en Nederlandstalige ondersteuning (als iemand die wereldwijd gaat beleggen dat nodig heeft?), prima.

    Ik handel zelf erg weinig en totaal geen opties maar zou bij Todays dus bijna 5000 euro betalen aan brokerage ipv de 3000 euro die ik nu betaal. Toch bijna een gratis wintersport vakantie.
  3. Sylvia 11 9 februari 2008 06:02
    quote:

    ffff schreef:

    BJL schrijft hierboven ( gericht aan Todays)

    Beetje triest trouwens dat U veinst niet te weten dat U in standaard produkten als NL of VS aandelen 50% of meer toeslag rekent tov IB...

    Weet je BJL, dat valt mij nou altijd op als je met die "bankiers" ook mondeling contact hebt. Ik heb nu in mijn leven hoogstwaarschijnlijk daar al minstens 100 gesprekken over gevoerd en nooit en te nimmer geven ze volmondig toe dat ze op een bepaald gebied duidelijk duurder zijn. Dat moet ja altijd als (potentiële) klant zelf uitvissen of wat nog veel erger is, plots ervaren.

    Het is in die DERTIG jaar nooit anders geweest en ondanks het feit dat je nu heel veel informatie op het internet kunt "ophalen" is een persoonlijk gesprek dan altijd weer nodig om toch nog even de puntjes op de i te zetten, want anders word je toch weer "gepakt".

    Het is wel zo dat dankzij internet en dankzij allerlei consumentenorganisaties het allemaal veel doorzichtiger is geworden, maar je houdt zaken in de praktijk gewoon ondervonden waar ze vooraf niet voor gewaarschuwd hebben als zeer late of geen uitbetaling dividenden of geen mogelijkheid van keuzedividend.

    Verder zou ik die garantiestellingen die ze stuk voor stuk opgeven wel eens wat beter onderbouwd willen zien, want wat ze nu, grosso modo, publiceren kan mijn ( wellicht onterechte) wantrouwen/voorzichtigheid toch niet wegnemen. Toevallig vanavond de affaire Vander Hoopbankiers weer in de actualisteit. Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.

    Peter

    Ik had bovenstaand zelf niet beter kunnen verwoorden.
    En je "(wellicht onterechte) wantrouwen/voorzichtigheid" is helaas het resultaat opgedaan door negatieve ervaringen.

    Ik heb daarzelf een paar weken geleden mijn behoorlijk grote consequenties uitgetrokken en ben overgegaan naar Binck met een port.
    Er werden fouten door Binck gemaakt tijdens deze procedure, helaas, maar de chiqueheid waarmede dit door de heer Bagijn en door een van zijn stafleden werd opgelost was voor mij van zo een hoge importantie, dat ik inderdaad die overstap heb gedaan.
    Ik ben een van de meest lastige klanten voor de banken, iemand die overal de juiste puntjes op de i wil zetten en ook zelf zo behandeld wil worden, belt, mailt niet 1 keer, maar tientallen keren en dat is nog an understatement als ik na 3 dagen coupon na coupondatum nog niets heb ontvangen, ik treed dan zelf in contact met de uitkerende instantie en weet exact dan of het al is overgemaakt naar de bewaarbank enz.
    Dit is nog een van de meest makkelijke voorbeelden.

    Maar de vanzelfsprekendheid waarmee mijn "gezeur" wordt opgevat door mijn aanspreekpersoon bij Binck, is voor mij van een onschatbare waarde, ik word gerustgesteld en elke fout wordt op de juiste waarde gecorrigeerd.
    Natuurlijk moet ik hem ook verschillende keren benaderen, maar er wordt wat gedaan.

    "Er wordt gewerkt aan mijn vraag/probleem/correctie" en deze geruststelling heeft een klant nodig.

    Ik had graag teveel provisie en whatever willen blijven betalen, als de door mij bedoelde grootbank ABN, zich ervan bewust was gebleven dat een klant nog altijd een klant is.

    Dit is mijn behoorlijk positieve ervaring met Binck,

    groet,
    Sylvia
  4. [verwijderd] 9 februari 2008 13:25
    Ik ben jaren klant van Binck en handelde veel in opties en turbo's. Vanwege de commissie, maar ook vanwege de klantvriendelijkheid en bereikbaarhied aan de telefoon.Tegenwoordig, nu Alex door Binck is overgenomen, handel ik veel meer bij Alex,omdat hun gratis tools vele malen uitgebreider zijn dan bij binck. Ik begrijp niet dat Binck zich daar niet in aanpast. Je moet betalen om meer mogelijkheden dan Trader te krijgen, en dat is minimaal.
    Overigens ben ik laatst benaderd door Lynx, een broker die ik hier nog niet heb zien noemen. Kennelijk een Belgische broker, die 2,25 per optiecontract vraagt, vele malen goedkoper dus en nederlandstalig. Hoewel,...de site is engelstalig en niet erg overzichtelijk.
    Hoe kan het dat die brokers, met IB en Todays zoveel goedkoper kunnen handelen op dezelfde beurs? Het zet me toch aan het denken...
    Heleen
  5. ycdtosay 9 februari 2008 15:40
    Vwb de Today's/IB vergelijking: ik dacht dat je bij IB elke maand minimaal $10 (of soortgelijk bedrag) moet spenderen. Ik zie dat niet terug bij Today's, klopt dat of zie ik iets over het hoofd.
    Dat zou voor een weinig handelende LT belegger dan een plus voor Today's zijn. Met die $10 van IB kom je toch op vaste kosten, vergelijkbaar met bewaarloon (break-even punt hangt dan af van de grootte van je portefeuille en het aantal transacties).

    Grt, Willem
  6. [verwijderd] 9 februari 2008 18:59
    -@ heleen1
    Je meld "Tegenwoordig, nu Alex door Binck is overgenomen, handel ik veel meer bij Alex,omdat hun gratis tools vele malen uitgebreider zijn dan bij binck."

    - vraag1: wat is zoal het verschil tussen gratis tools van Alex en Binck ?
    -vraag2: krijg je ook gratis bied en laatkoersen voor "usa markten" en ook mogelijkheid om ta grafiek van usa aandelen te maken ?

    - Ben zelf klant bij binck , maar wat ik een beetje iritant vindt is dat je voor bvb usa markten geen realtime bid en laat koersen hebt , daar en tegen voor de canadese markt leveren ze die wel , maar daar heb je dan weer niet de mogelijkheid van ta grafieken op te vragen .

    - Zouden ze toch wat kunnen aan doen ( is reeds gemeld en zou eventueel besproken worden ).
    -Btw : Lynx is volgens mijn info een Nederlandse online broker die overweegt om in Belgie ergens een kantoor te openen in deze maand werd me gemeld

    grt
  7. [verwijderd] 10 februari 2008 00:15
    Ik moet even in antwoordt op sylvia11 citeren: een klant is nog altijd een klant. Dit is bij ABNAMRO echt allang niet meer van toepassing. Ik ben ontevreden over de behandeling van klachten en de toon die daarbij gebruikt wordt tegen mij. IK ben de klant. Dit is dus de reden dat ik mijn beleggingen ga overhevelen naar binck/alex/TB. Ik heb het vaak gezegd en nooit gedaan. Vandaar dat ik van de week toch de daad bij het woord heb gedaan en mijn rekeningen per 30 maart 2008 heb opgezegd.

    Als ik zo kijk naar mijn broker transactie kosten op jaarbasis gaat dat hun een "jaarloon 1 medewerker" kosten... En kansen gegeven? ZAT! Ik heb mijn bank zo vaak te kennen gegeven dat ik wegga als ze niet zorgen dat ik op bepaalde storingsmomenten uberhaupt KAN handelen. En als het dan via de telefoon kan, handelen ze het af via de tarieven filiaalkantoorkosten ipv internet tarieven. Klachten daaromtrent worden altijd afgedaan met het antwoordt: JA maar het is toch ook via het filiaal gegaan? Tsjonge! Omdat jullie website eruit ligt muts!

    Tradebox? Wanneer functioneerde die voor het laatst een week naar behoren??? Ik ben het zat en dus pleite bij ABNAMRO...

    Heb nog een aantal weken om mij op een nieuwe broker te orienteren.

  8. Sylvia 11 10 februari 2008 08:39
    Goedemorgen,

    Optiejunk, ik doe slechts in aandelen en obligaties.
    Dus het gaat bij voornamelijk om aankoop, verkoop en uitbetalingen div/coupons.
    Ook voor slechts dit "werk" is de klantgerichtheid van Binck een verademing.

    Oke, ook mijn contactpersoon bij Binck daar, moet ik absoluut meerdere keren benaderen voor dat het naar mijn zin is en om mij gerust te stellen is heel wat voor nodig, omdat ik er bovenop zit.
    Maar het lukt ze toch aardig.
    Ik heb zelf mijn geduld wat aangepast.

    Dat ik met deze port ben overgegaan, scheelt de ABN, zoals jij al neerschrijft, een behoorlijk bedrag aan inkomsten.
    Het smerige van de ABN was weer, om de zaken dusdanig te traineren, dat ik voor bepaalde zaken wel weer de depotkosten voor geheel 2008 moest betalen.
    Klacht bij ABN daarover is al twee weken in behandeling en dienstovereenkomstig wacht ik op die restitutie. Dat gaat minstens nog een paar weken door.
    Tot en met de DSI en de ombudsman van de KIFID zijn bepaalde zaken in 6 jaar tijd van mij geweest.
    Ze geven echter geen duimbreed toe en DSI en KIFID vonden de attitude van ABN nog waarzinwekkender dan ik, edoch door verjaring termijn en de ontoegankelijkheid van ABN hebben wij het erbij gelaten.
    Geen enkele emotie wijd ik nog aan deze firma.
    Een bank noem ik het niet, daar dat gepaard behoort te gaan met wederzijds vertrouwen.

    Het is niet anders.

    Veel succes,
    groet,
    Sylvia
  9. [verwijderd] 10 februari 2008 10:52
    Hallo Sylvia11,

    Ik moet zeggen dat het ooit wel eens anders is geweest met ABNAMRO. Ik bedoel in de jaren voor 2001 was het met de regiokantoren en dus vaste aanspreekpunten perfect. Ik heb zelfs een keer op vakantie aan de andere kant van Nederland een auto gezien van 3**** nlg en ik had maar 1000 euro op mijn lopende rekening. Toen belden ze naar het kantoor om fiatering voor het rood staan. In 2 minuten klaar, zonder mij gesproken te hebben. De volgende dag kwam ik het bijstorten en zeiden ze: Ach we wisten wel dat jij het was, komt wel goed toch? En zo ben ik regelmatig met andere dingen ook geholpen. Soms tegen het belang van de bank in onder het motto: klant is koning. Echter is het na 2002 flink bergafwaarts gegaan. Regio kantoren gingen dicht en personeel werd overgeplaatst naar grotere kantoren. Ik had een van mijn bedrijven verkocht en had daartoe een groot bedrag bijgeschreven gekregen die ochtend: Nadat ik had getekend bij de notaris denk ik weet je wat, ik koop een bos bloemen voor mijn vaste aanspreekpunt, ze heeft me zo vaak geholpen. enfin ik loop het kantoor binnen met de enorme bos bloemen en gelijk nam ze me mee naar een apart kamertje. Ze wist het al! Ze had van haar manager reeds een schrijven gekregen dat "bij haar klant" een groot bedrag was bijgeschreven en of ze mij (zij was de geknipte persoon voor dit klusje) niet wat extra verzekeringen en spaar en beleggings producten konden verkopen. (gelijk aftroggelen dat geld) Verbaasd was ik toen ik hoorde dat mijn vaste aanspreekpunt besloten had om van de vertrekregeling gebruik te maken na dit gebeuren. Ze kreeg voor 30 jaar dienst ik geloof 35 maand salaris mee. Als reden gaf ze aan dat ze was begonnen ooit aan deze baan om mensen te helpen en te begeleiden. Nu was het zo dat als je een oud omaatje binnen ziet lopen en ze heeft meer dan 3000 euro op haar lopende rekening, dan probeer je nog net een extra verzekerinkje of ander product te verkopen om haar van de centen af te helpen. Ik ben dit in de gaten gaan houden en waarempel: iedere keer als ik daar ben (ik heb alleen een beleggingsrek daar) goh u heeft best een leuk saldo, heeft u wel eens gedacht aan *** Product ***. En dan zijn ze lief! NEE barst er maar mee, zeg ik dan.

    Mooi laatst belden ze me persoonlijk uit het kantoor. Zelfde redenen, om es een afspraak te maken over mijn producten bij abnamro, kon veel beter zeiden ze. Ik zeg wanneer? nou nu niet, over 3 weken hebben we een gaatje. Ik zeg nors, oh dan hoeft het niet, want ik maak binnen 3 dagen al het geld over naar een andere bank. Oh uh in dat geval, kunt u misschien vanmiddag of morgen? DUS HET KAN WEL MUTS!!!

    Dag later ik heb een vraag, (geen klacht) een vraag over een transactie. Ik zoek in mn tel geheugen naar het nummer van het filiaal wat me gister had gebeld. Neemt zelfde trien op: nee maar u moet 0900 nummer bellen. dit nummer mag u niet bellen. Ik zeg ik heb u nu toch aan de lijn, mijn kantoor??? nee maar u moet 0900 bellen. Dit nummer is van ons filiaal prive en dat mag u niet bellen.

    De batterij van het Readertje van de pas was leeg. Slecht moment ik wou mijn aandelen verkopen. Ik haastig naaar het filiaal om een nieuwe. Bij rabo krijg je die zo mee. Universeel ding. Nee, van alles moest er ingevuld worden, zelfs een kopie identiteit. Op een gegeven moment zit ze met een collega te kleppen over de printer. Ik zeg hallo, geef mij dat readertje, kan ik mijn aandelen hier ff in de pc verkopen. Zegt ze, ho maar ik ben nog niet klaar en u wacht maar op uw beurt. De seconden tikten weg en mn aandelen werden steeds minder waard...

    Dit zijn gewoon service gerichte klachten, ik heb nog niks gezegd over order en transactiefouten.

    Conclusie: ik ben hier niet bij de juiste bank.
    En ik ben getuige mijn frustraties, ook niet de juiste klant van ABNAMRO.
  10. Sylvia 11 10 februari 2008 12:05
    Hoi optiejunk, jouw verhaal is behoorlijk herkenbaar voor mij en laat ik ook nog even doorgaan, want mijn haren gaan recht overeind staan bij het noemen van deze bank.
    Dat gedonder, excuus, is begonnen zoals jij zegt na 2001, toen de zogenaamde accountmanagers hun intrede deden bij de private en preferredbanking clients. Ik gebruik de termen even goed.
    Toen mijn echtgenoot was overleden, wist ik geen eens het verschil tussen een obligatie en een aandeel.
    Het eerste antwoord wat ik kreeg, van een van onze voormalige adviseurs, die bij ons thuis altijd een gedekte dis vond, was toen ik over een bedrag van 50.000 euro moest nadenken: Mevrouw C, u verdoet mijn tijd.
    Daarna kreeg ik van een van de direkteuren in Friesland te horen, dat ik te scherp, te intelligent en te emotioneel was en dat de accountmanagers mij niet aankonden.
    De grootste kul die ik ook gehoord heb.
    Ik heb er geen woord aan gespendeerd en ik kreeg rimpels van het lachen.
    3 kwart van port verkocht op hun advies, in maart 2003. Net de week dat AEX op het laagst stond.
    In 5 minuten tijd 2500 euro provisie.
    Waar was hun zogenaamde zorgplicht?
    Een meisje wat 5 jaar ouder was dan mijn oudste kleinkind zei; u kunt beter overgaan naar een andere bank.
    Ik wilde dat op schrift. Kijk en dat ontving ik nu niet. Ik smeekte er bijna om.
    In plaats daarvan kreeg ik voor mijn goed onderbouwde klacht, opeens dure cadeau's thuis gestuurd die linea recta terug gingen.
    Enz. enz. enz.
    Dit zijn nog de leukste anekdote's.
    ABN was dolblij dat ik overging met een van de port's naar Binck, maar traineerden de overboeking dusdanig dat ik nog even wat k aan ze kwijt ben.
    Nu stop ik, want ik begin mij weer dusdanig te ergeren.
    Ben overigens comfortabel over Van Lanschot en Insinger, maar ik hou zelf de vinger aan de pols, terwijl ik er absoluut geen enkel verstand van heb.
    Het enige wat ik nodig heb is dividend en coupon.
    Laat mij weten, als je wilt, naar welke bank jij voor beleggingen overstapt.

    groet,
    Sylvia

  11. [verwijderd] 11 februari 2008 19:57
    @sylvia11

    Ik weet nog niet naar welke bank/broker ik heen ga met mijn beleggingen. Ik wilde gewoon van ABNAMRO af omdat ik ze mijn transactie kosten niet meer gun vanwege mijn vorige berichten. Omdat ik nooit de kogel door de kerk jaag heb ik dus gewoon alvast opgezegd per 1 april 2008. Het zal naar alle waarschijnlijkheid binck, alex of Todays brokers worden. De laatste heb ik in ieder geval persoonlijk met Cees Smit (alias Frank van Dongen) heb gesproken en denk dat hij mij in de dichte nabije toekomst van dienst zou kunnen zijn. Ik vind, zonder reclame te maken, hem een vertrouwd persoon voor mijn toekomstige beleggingen. De kennis en know how die heeft heeft, zou mij wel eens van pas kunnen komen. Waarschijnlijk zal ik vanwege verdere verkoop en liquidatie van mijn bedrijf, straks minder tijd over (willen) hebben voor day trading. Ik raadt je ook zeker aan om eens een afspraak met hem te maken, om te kijken wat voor meerwaarde hij en zijn bedrijf voor je kan hebben. Nogmaals blijf op je eigen gevoel gaan, ik heb en wil er geen belang in hebben. Maar omdat ik hem persoonlijk heb gesproken, en met de deskundigheid hoe hij mijn vragen heeft beantwoordt zeg ik: de moeite waard om een afspraak te maken.

    Last but not least, vandaag had ik een slechte dag op de beurs na weken van succes. Zou iemand anders met meer kennis van zaken dan mij, mijn verliesposities vandaag kunnen voorkomen? thats the question! ;)
  12. Sylvia 11 12 februari 2008 07:04
    quote:

    OptieJunk schreef:

    @sylvia11

    Ik weet nog niet naar welke bank/broker ik heen ga met mijn beleggingen. Ik wilde gewoon van ABNAMRO af omdat ik ze mijn transactie kosten niet meer gun vanwege mijn vorige berichten. Omdat ik nooit de kogel door de kerk jaag heb ik dus gewoon alvast opgezegd per 1 april 2008. Het zal naar alle waarschijnlijkheid binck, alex of Todays brokers worden. De laatste heb ik in ieder geval persoonlijk met Cees Smit (alias Frank van Dongen) heb gesproken en denk dat hij mij in de dichte nabije toekomst van dienst zou kunnen zijn. Ik vind, zonder reclame te maken, hem een vertrouwd persoon voor mijn toekomstige beleggingen. De kennis en know how die heeft heeft, zou mij wel eens van pas kunnen komen. Waarschijnlijk zal ik vanwege verdere verkoop en liquidatie van mijn bedrijf, straks minder tijd over (willen) hebben voor day trading. Ik raadt je ook zeker aan om eens een afspraak met hem te maken, om te kijken wat voor meerwaarde hij en zijn bedrijf voor je kan hebben. Nogmaals blijf op je eigen gevoel gaan, ik heb en wil er geen belang in hebben. Maar omdat ik hem persoonlijk heb gesproken, en met de deskundigheid hoe hij mijn vragen heeft beantwoordt zeg ik: de moeite waard om een afspraak te maken.

    Last but not least, vandaag had ik een slechte dag op de beurs na weken van succes. Zou iemand anders met meer kennis van zaken dan mij, mijn verliesposities vandaag kunnen voorkomen? thats the question! ;)
    Optiejunk, dank voor deze mening en die hou ik zeer zeker in beraad.
    Ik daytrade dus duidelijk niet zoals jij, ik heb een spelersport en lt port en met deze laatste bedoel ik dan echt een van generatie of generatie gaande.
    In opties, futures en wat heb je nog meer, doe ik absoluut niet, het zijn bij mij slechts sec aandelen en obligaties.
    Maar een escape mogelijkheid, verwoordt in jouw mening, kan totaal geen kwaad voor mij.
    Bedankt hiervoor.

    groet,
    Sylvia
  13. [verwijderd] 12 februari 2008 08:10
    quote:

    BJL schreef:

    [quote=Frank van Dongen]
    Leuk dat u voor ons Binck even op de feiten wijst alleen, bent u wel onjuist in uw bewering. Want inderdaad we maken gebruik van een systeem van een Buitenlandse partij maar bij een groot gedeelte van onze producten zijn we goedkoper of gelijk geprijsd en ja in een paar producten zijn we standaard duurder maar of dat 50 procent is durf ik te betwijfelen.
    [/quote]

    Goedkoper of gelijk geprijsd?
    Het weekend is voorbij Frank. Nog iets uit te leggen? Anders is het wel weer duidelijk voor mij.
  14. Sylvia 11 12 februari 2008 11:36
    @ Optiejunk, ik verkoop niets in mijn lt port, dat is een port die zo'n 30 jaar geleden is ontstaan en verder uitgebreid en daar wordt dividend en coupons uit verkregen.
    Ik hoop dat in stand te kunnen houden voor kinderen en daarna kleinkinderen. Dat wordt beheerd.
    En bij spelersport durf ik je mijn bescheiden winstjes geen eens mede te delen, maar dat is van geen belang, want daar leef ik niet van.

    groet,
    Sylvia
  15. [verwijderd] 13 februari 2008 12:36
    @sylvia11

    Ok duidelijk. Dan zou je voor de spelerssport toch het beste voor de goedkoopste broker op het gebied van transactiekosten kunnen kiezen. Je LT portefeuille ligt toch als een rots vast en heb je dus geen belang bij adviezen ed. kortom, de goedkoopste broker met de laagste kosten voor bewaring, uitkering en afrekening!

    groetjes OJ.
  16. Akzo 15 maart 2008 18:10
    Wat ik niet begrijp is dat Binck zegt dat op prijs niemand het van ze gaat winnen, qua rentetarieven vind ik ze nl. echt ver onder de maat!

    Ter vergelijking (EONIA, Euro OverNight Index Average, is thans ca. 4,029):

    creditrente:

    1% bij Binck
    EONIA - 0,5% vanaf EUR 8.000 en vanaf EUR 80.000 EONIA - 0,25% bij Today's Brokers
    2,5% bij ABN AMRO via beleggersrekening

    debetrente:

    EONIA + 4% bij Binck
    EONIA + 1,5% t/m EUR 80.000, daar boven EONIA + 1% bij Today's Brokers
    EURIBOR + 1,5% als je gebruik maakt van turbo's van ABN AMRO
45 Posts
Pagina: «« 1 2 3 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 918,72 -0,64%
EUR/USD 1,0706 0,00%
FTSE 100 8.146,86 -0,21%
Germany40^ 18.004,30 -1,43%
Gold spot 2.332,68 0,00%
NY-Nasdaq Composite 17.688,88 +0,12%

Stijgers

UNILEV...
+0,76%
KPN
+0,75%
DSM FI...
+0,73%
NSI
+0,72%
Vastned
+0,65%

Dalers

EBUSCO...
-6,53%
Avantium
-4,28%
SIGNIF...
-3,78%
ALLFUN...
-3,55%
BESI
-3,52%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links