Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Iemand iedee waarom umicore bijna 3% zakt?
Aan deze koers toch een koopje?
Hij gaat zeker lekker bij AMG. Omzet is wel heel laag, maar wat boeit het? Omgekeer ook vaak genoeg gezien dat ze met paar stukjes de koers paar procent lager kunnen zetten.
shorters kiezen hun weg in andere opties.
@DZR, FF-R en TBW Bedankt voor de update. lekker dagje vandaag overigens. Keep up the good work zou jong mr Grace zeggen :)
He he na maanden Shit eindelijk een werelddag. Hoop dat al die rakkers opzouten . Zijn denk vooral bang voor de cijfers, niet om de cijfers zelf maar om de outlook ..
lekker op day high sluiten. Omzet zelfs iets minder dan gemiddeld wat volgens mij aangeeft dat dit nog geen shortes zijn die a masse terug aan het kopen zijn.
Nadat ik eerst verschillende dalingen niet begreep omdat er volgens mij die dag geen nieuws was, snap ik nu eerlijk gezegd de sterke stijging van vandaag niet. Is er iemand die het wel snapt en kan uitleggen?
Het fd over de voorwaarden van de kapitaalinjectie voor AirFrance: [...]Daarnaast moet het bedrijf de komende jaren investeren in de vernieuwing van de vloot voor lange en middellange afstanden. De nieuwe generatie vliegtuigen moet zuiniger en stiller zijn.[...] Dit is weliswaar vanuit de Franse regering, maar reken er maar op dat de EU dit moment van reflectie aangrijpt om haar Green Deal (versneld) uit te rollen.
TegenBeterWetenIn schreef op 29 april 2020 22:22 :
Het fd over de voorwaarden van de kapitaalinjectie voor AirFrance:
[...]Daarnaast moet het bedrijf de komende jaren investeren in de vernieuwing van de vloot voor lange en middellange afstanden. De nieuwe generatie vliegtuigen moet zuiniger en stiller zijn.[...]
Dit is weliswaar vanuit de Franse regering, maar reken er maar op dat de EU dit moment van reflectie aangrijpt om haar Green Deal (versneld) uit te rollen.
Kijkend naar Airbus en Boeing, dan verwacht ik wel flink wat impact vanwege uitstel orders en supply chain issues. Airbus heeft aangegeven voorlopig voldoende cashflow te hebben, en boeing heeft flink deel van bail-out pakket voor vliegindustrie gekregen, dus ook voldoende cashflow. Productie zal dus wel doorlopen en dus AMG zal kunnen blijven leveren, maar verwacht wel daling van omzet. www.aerotime.aero/clement.charpentrea...
Aandachtige lezer schreef op 29 april 2020 18:00 :
Nadat ik eerst verschillende dalingen niet begreep omdat er volgens mij die dag geen nieuws was, snap ik nu eerlijk gezegd de sterke stijging van vandaag niet. Is er iemand die het wel snapt en kan uitleggen?
Inmiddels heb ik in de gaten dat de stijging van de koers wel eens een reactie kan zijn op de hogere prijzen van Brent-olie. Hopelijk zorgen de 'dreigende' investeringen in de vliegtuigindustrie voor verdere koersstijgingen. Maar daar ben ik nog niet zo zeker van.
Krampachtige poging om koers te drukken. Zal niet blijvend zijn gaan vandaag weer dik groen sluiten.
I borrow meld 35.000 TERUG gestort. Goed nieuws vanmiddag verder up.
geldmaker schreef op 30 april 2020 10:23 :
I borrow meld 35.000 TERUG gestort.
Goed nieuws vanmiddag verder up.
Ik ben benieuwd. De ratten blijven met elkaar bezig met hun algoritmes. Het lijkt mij toch triest als mens zijnde dat je niet anders heb gedaan in je leven dan rat zijn.
Het was dus toch een stijging om stukken te dumpen, helaas weer voor zittenblijvers.
@rene. Eerst stalt men 35.000 en loop van de ochtend neemt men 5000 op. Mede hiermee zo'n val terug echt een ongelofelijke dreun op het aandeel. Dan te denken dat Heinsz ca 87. Millioen heeft gespendeerd in der tijd om het aandeel te steunen.. Kan wat worden rond 5 mei.. aandeel echt een moeilijk geval.
Volgende week 20% eraf Eind dit jaar misschien 20 Eind 2021 misschien 30 50 dat komt nooit meer!!
dasD schreef op 30 april 2020 15:34 :
Of tewel schijtaandeel
mwah, Sinds 30-3 +20,7% en 27-4 +9,4%
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --