Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Forum VolkerWessels geopend
Volgen
van 16,32 naar 17,10 ...... de dip kan ik nog begrijpen ivm berichten in de krant van vanmorgen, maar dan weer die stijging....
Senior 1936 schreef op 22 mei 2019 10:04 :
van 16,32 naar 17,10 ......
de dip kan ik nog begrijpen ivm berichten in de krant van vanmorgen, maar dan weer die stijging....
Gelukkig, ik ben niet de enige. Gisteren bij gekocht. Vanmorgen spijt en nu ...mijn beste aandeel.
Senior 1936 schreef op 22 mei 2019 10:04 :
van 16,32 naar 17,10 ......
de dip kan ik nog begrijpen ivm berichten in de krant van vanmorgen, maar dan weer die stijging....
en nu weer die daling; om draaierig van te worden (oftewel: er is geen peil op te trekken). De kosten van herstel van de Betlembrug zijn verzekerd, dus laten we ons daarover dan ook niet druk maken.
Kempen gaf op 17 mei nog een koopadvies met als koersdoel 21,60 en gemiddeld koersdoel van de analisten is 23,60
Op huidige koers 6,2% dividend
Lemmingen gedrag. Met zijn allen naar beneden, zonder een realistische reden. Bouwbedrijven maken goede winsten dit jaar. Ik schat dat VW op een dividend aan koerst van € 1.20 tot € 1,40. Dat geeft dus een prima rendement op deze koers. Ik doe niet mee met de lemmingen.
Senior 1936 schreef op 22 mei 2019 17:23 :
Kempen gaf op 17 mei nog een koopadvies met als koersdoel 21,60 en gemiddeld koersdoel van de analisten is 23,60
Die adviezen van analisten moet je niet serieus nemen, ze hebben er meestal belang bij dat de koersen hoog blijven. Het is en blijft moeilijk beleggen in bouwbedrijven met steeds weer die tegenvallers, ondanks dat ze werk genoeg hebben. Wat gaat het IJ- project nog voor tegenvallers brengen? Kosten die oplopen enz. Met januari stond de koers op 14 euro!! Op deze manier zit er geen rust in de koers, beleggers worden er alleen maar nerveus van.
Wat een lage volumes de laatste handelsdagen. Lijkt wel hoogzomer.
In september is er kans op een flinke tegenvaller bij de zeesluizen van IJmuiden als de grote sluisdeur wordt afgezonken. Die spanning of alles wel goed gaat, zorgt voor koersdaling. Eigenlijk is de nieuwe vergrote zeesluis bij IJmuiden overbodig want Amsterdam wil helemaal geen grote cruiseschepen meer bij CS. Daardoor blijven de cruises weg uit Amsterdam en gaan naar Rotterdam.
Biobert schreef op 28 mei 2019 23:19 :
In september is er kans op een flinke tegenvaller bij de zeesluizen van IJmuiden als de grote sluisdeur wordt afgezonken. Die spanning of alles wel goed gaat, zorgt voor koersdaling. Eigenlijk is de nieuwe vergrote zeesluis bij IJmuiden overbodig want Amsterdam wil helemaal geen grote cruiseschepen meer bij CS. Daardoor blijven de cruises weg uit Amsterdam en gaan naar Rotterdam.
Sry hoor maar zoiets is altijd een hele klus maar om dan een koersdaling daar aan op te gaan hangen....ben je sluizengoeroe? Deze koersdaling van gisteren en vandaag zijn gewoon te wijten aan het beurssentiment rond de handelsoorlog. Alle koersen gaan omlaag. Maar als ik jou was ging ik poolshoogte nemen in september bij het hangen van de sluisdeur. Kun je ook direct snel reageren als het onverhoopt misgaat.
Toddemij schreef op 29 mei 2019 19:29 :
[...]
Sry hoor maar zoiets is altijd een hele klus maar om dan een koersdaling daar aan op te gaan hangen....ben je sluizengoeroe?
Deze koersdaling van gisteren en vandaag zijn gewoon te wijten aan het beurssentiment rond de handelsoorlog. Alle koersen gaan omlaag. Maar als ik jou was ging ik poolshoogte nemen in september bij het hangen van de sluisdeur. Kun je ook direct snel reageren als het onverhoopt misgaat.
Van te voren ben ik al uit het aandeel vanwege de angst dat het mis gaat, die meer beleggers hebben en hetgeen in koersdaling resulteert. Ik moet er juist heen om te kijken of het goed gaat en dan gelijk aandelen VW kopen. Een goede inverse tip van je.
VolkerWessels-dochter pakt Zeelandbrug aan Gepubliceerd op 6 jun 2019 om 16:56 | Views: 182 VolkerWessels 16:53 16,84 +0,32 (+1,94%) AMERSFOORT (AFN) - VolkerWessels-dochter Gebr. Van Kessel Speciale Technieken en Producten gaat onderhoud plegen aan de Zeelandbrug. Het bedrijf gaat achttien liggers, vier pijlers en de bruggenhoofden aanpakken. Financiële details zijn niet bekendgemaakt. Vorig jaar voerde Gebr. Van Kessel onderhoud uit aan 46 pijlers van de ruim 5 kilometer lange brug tussen Schouwen-Duiveland en Noord-Beveland.
Een reden waarom de koers vandaag zo fors steeg !?
En vandaag alweer plus 4%. Zou er nieuws zijn??
Mooie stijging. Niettemin heeft de koers zowat heel de maanden maart & april boven de 18,- gestaan.
Idd een mooie stijging maar op 18 of 19 euro vind ik de stukken nog goedkoop, zeker in de economische cycli waar de bouw zich nu bevindt. Maargoed ik ben dan ook bevooroordeeld:-)
Hier idem dito. €17,50 en (een gelijkblijvende) € 1,05 geeft een dividend van 6%. Zie dat bijvoorbeeld maar te krijgen op de bank.
tradersonly schreef op 7 juni 2019 23:15 :
Hier idem dito.
€17,50 en (een gelijkblijvende) € 1,05 geeft een dividend van 6%.
Zie dat bijvoorbeeld maar te krijgen op de bank.
Tja, ik was bij ABN op 24 ook ingestapt om het dividend, net zo als bij PostNL (3,25) en ING 13,50. Allemaal mooi dividend maar de koersen zijn 20 tot 60% gedaald, dus of ik er zo blij mee ben...
VolkerWessels staat op iex niet als gerelateerd bij dit artikel. Afijn bij deze: 'Pijn sluisproject lijkt grotendeels geleden' Gepubliceerd op 19 jun 2019 om 17:26 | Views: 299 Artikel Reacties Gerelateerde instrumenten BAM 17:23 3,92 +0,01 (+0,36%) IJMUIDEN (AFN) - De kans dat de kosten bij het zeesluisproject in IJmuiden nog heel veel verder de pan uit rijzen, lijkt niet zo groot. Volgens omgevingsmanagers van het aannemersconsortium OpenIJ en opdrachtgever Rijkswaterstaat is het "hoogst onwaarschijnlijk" dat er nog kostenoverschrijdingen volgen in de orde van grootte van eind 2017, toen verantwoordelijke bouwers BAM en VolkerWessels extra voorzieningen moesten nemen van tientallen miljoenen euro's. Al met al valt het project momenteel circa 200 miljoen euro duurder uit dan de 600 miljoen euro die ervoor was gereserveerd. Behalve voor het ontwerp, de bouw en de financiering is OpenIJ ook minstens 26 jaar verantwoordelijk voor het onderhoud. Rijkswaterstaat heeft het totale project rond de nieuwe zeesluis voor bijna 1 miljard euro in de boeken staan. De extra kosten tot nu toe zijn vooral het gevolg van een constructiefout. De deurkas van het binnenhoofd, waar de sluisdeur aan de zijde van het kanaal en de reservedeur in komen, bleek niet stijf genoeg. Dit probleem werd getackeld door het aanbrengen van extra wapening in de wanden van het caisson en het plaatsten van tijdelijke tussenwanden. De fout zorgde voor de vertraging en daarmee gepaard gaande kosten. De planning is nu dat de eerste schepen begin 2022 door de sluis kunnen, 27 maanden later dan gepland. Monsterklus Een bezoek aan de bouwplaats leert dat de aannemers momenteel staan voor de monsterklus van het afzakken van het tweede caisson. Deze betonnen schoenendoos van 81 bij 55 meter, wordt in circa drie maanden tijd 18 meter afgezonken naar 23 meter onder NAP en is de grootste in zijn soort wereldwijd. Een ander gewichtig moment wordt de testfase van de sluis. Bij OpenIJ benadrukken ze dat ze qua onvoorziene extra kosten "geen glazen bol hebben" en er nog veel werk te verzetten is. Maar er heerst al met al vertrouwen dat zich geen grote problemen meer zullen voordoen. Bij de afronding van de werkzaamheden ligt er uiteindelijk een sluis van 500 meter lang, 70 meter breed en 18 meter diep. De bestaande Noordersluis, die pal naast de bouwplaats ligt, heeft een afmeting van 400 meter bij 50 meter. De nu grootste sluis in IJmuiden is 15 meter diep, waarmee bij eb grote schepen wel eens moeten wachten tot het hoogwater is. Het is nog niet duidelijk of deze sluis na opening van de nieuwe zeesluis dienst zal blijven doen. Daar wordt later dit jaar een beslissing over genomen.
Komt het toch nog goed met de zeesluis bij IJmuiden Verkeersopstopping op de bouwplaats van zeesluis IJmuiden: een tractor met waterwagen blokkeert een vrachtwagen met stalen platen van twintig meter lang. Het zijn damwanden die naar de kade moeten. Begin 2022 moeten hier de eerste schepen door de grootste zeesluis ter wereld varen.Foto: Topview Luchtfotografie Begin 2022 moeten hier de eerste schepen door de grootste zeesluis ter wereld varen. Nu is het nog een modderige bouwplaats, een kraterlandschap met diepe bouwputten, grote hopen zand en hoge betonnen constructies met steigers ertegenaan. Het is druk, overal zijn werklieden met hun oranje jassen en helmen aan het werk. Opdrachtgever Rijkswaterstaat en aannemersconsortium Open IJ geven een rondleiding over het terrein. Het project kwam het afgelopen jaar negatief in het nieuws. Vanwege een ontwerpfout moesten bouwers BAM en VolkerWessels beide een voorziening nemen van zo'n €110 mln. Door de tegenvaller loopt de bouw 27 maanden vertraging op, zo berichtte minister Cora van Nieuwenhuizen van Infrastructuur en Waterstaat vorige zomer aan de Tweede Kamer. Het Rijk legt ook nog eens €64 mln toe op het project. Na een tegenvaller van bijna €300 mln vordert de aanleg van de grootste zeesluis ter wereld gestaag.Foto: Gerrit Serne Diepere sluis Ondanks de tegenvaller is de aanleg van de zeesluis nu in volle gang, zo is de boodschap van Rijkswaterstaat en Open IJ aan de verzamelde journalisten. 'De fout is geaccepteerd', zegt Marylène Reijntjes van Open IJ, het samenwerkingsverband van de bedrijven die de zeesluis bouwen, waaronder de bouwbedrijven BAM en VolkerWessels, baggeraars Van Oord en Boskalis en de ingenieursbureaus Arcadis en Royal HaskoningDHV. Bijna honderd jaar na de aanleg was de Noordersluis in IJmuiden aan vervanging toe. Een diepere en bredere sluis moet de Amsterdamse haven toegankelijk houden voor moderne, grotere schepen. Bovendien wordt de nieuwe sluis getijde-onafhankelijk, wat betekent dat grote schepen straks ook bij eb door de sluis kunnen. Dat is nu nog niet mogelijk. 4,3 miljoen Om de sluis te bouwen is 4.300.000 kubieke meter grond afgevoerd. Schoenendozen zonder deksel Alles aan dit project is groot. Om de sluis te bouwen is 4.300.000 kubieke meter grond afgevoerd. De constructie bevat 30.000 ton wapeningsstaal en bijna 300.000 kubieke meter beton, gefabriceerd door twee speciaal gebouwde betoncentrales op het terrein. Totale kosten voor Rijkswaterstaat: €940 mln, inclusief de onderhoudskosten de komende jaren. De grote uitdaging van het project bleek het bouwen van de bakken waar straks de deuren van de nieuwe sluis in weg rollen als de sluis open gaat. Voor de leek nog het beste te vergelijken met twee grote open schoenendozen zonder deksel, die aan beide uiteinden van de sluis in de bodem van het kanaal komen, legt Reijntjes uit tijdens de briefing in de houten bouwkeet van Open IJ. Totale kosten voor Rijkswaterstaat: €940 mln, inclusief de onderhoudskosten de komende jaren.Foto: Gerrit Serne Grote en kleine kathedraal Deze zogenoemde caissons worden eerst boven de grond gebouwd. Daarna worden ze tot een diepte van 23 meter afgezonken door de grond eronder weg te spuiten. Een beproefde methode, maar op de tekentafel bleek dat onvoldoende rekening was gehouden met het risico dat de wanden zouden gaan bewegen tijdens het afzinken. Honderden miljoenen euro's later zijn Rijkswaterstaat en Open IJ ervan overtuigd dat dit risico weg genomen is, onder meer door een versteviging van het beton van de caissonwanden en extra monitoring tijdens het afzinken. Afgelopen najaar is de eerste 'schoenendoos' aan de zeekant afgezonken. Met succes. Binnenkort volgt het caisson aan de kant van het Noordzeekant. Een grotere bak, omdat hierin ook een reserve-sluisdeur in komt. 'De grote en de kleine kathedraal', noemt omgevingsmanager Jan Rienstra van Rijkswaterstaat ze. 20 Binnen 20 minuten zijn de zeeschepen door de Noordersluis, op weg naar de wijde Noordzee. Dat er nog problemen aankomen is 'hoogst onwaarschijnlijk', zegt Reijntjes van Open IJ. 'We hebben vertrouwen in de uitvoering', zegt ook Rienstra van Rijkswaterstaat, die al sinds eind 2014 bij het project betrokken is. Hellend gebouw Loopt alles inderdaad volgens plan dan is het Sluis Operatie Centrum straks het zenuwcentrum van de nieuwe zeesluis. Nu lopen er nog werklieden in en uit, straks is dit het onderkomen van waaruit welgeteld de medewerkers van het Centraal Nautisch Beheer Noordzeekanaalgebied (CNB) de sluizen zullen bedienen. Het gebouw helt in een hoek van 15 graden voor optimaal uitzicht. 'Alles lijkt hier klein', zegt uitvoerder Marcel, die een rondleiding geeft. In de verte komen twee van de schepen aanvaren waar het allemaal om te doen is. De SFL Kent, een bulkschip voor graanvervoer uit Hong Kong en de 154 meter lange tanker Bro Agnes moeten nu nog door de ouderwetse Noordersluis. Binnen 20 minuten zijn ze er doorheen, op weg naar de wijde Noordzee.fd.nl/ondernemen/1305540/komt-het-toc...
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)
Indices
AEX
910,59
0,00%
EUR/USD
1,0771
0,00%
FTSE 100
8.433,76
+0,63%
Germany40^
18.773,50
+0,00%
Gold spot
2.353,06
-0,32%
NY-Nasdaq Composite
16.340,87
-0,03%
Stijgers
Dalers