Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
9 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Koosdekapper
0
Att. HK. Analist HAL! lees mijn reactie van gisteren. Kijk naar omzet en prijs HAL vandaag. De discount t.o.v. nav neemt alleen nog maar toe. Een klein commentaartje lijkt mij toch wel wenselijk. Al is het alleen maar om de kleine belegger voor te lichten.
Brievenbus
0
Yanks doen het weer veel beter; het blijft een verschil, beleggen in aandelen, of hoopvol shorten...
Niels Koerts
1
quote:

Koosdekapper schreef op 17 jul 2019 om 18:08:


Att. HK. Analist HAL! lees mijn reactie van gisteren. Kijk naar omzet en prijs HAL vandaag. De discount t.o.v. nav neemt alleen nog maar toe. Een klein commentaartje lijkt mij toch wel wenselijk. Al is het alleen maar om de kleine belegger voor te lichten.


Beste Koosdekapper,

Ik ga mijn best doen om deze week met een update langs te komen.

Fijne avond toegewenst!

Met vriendelijke groet,

Niels Koerts
Snugger
0
Voor sommigen is het moeilijk om daar nog chocola van te maken! En dat zijn dezelfde die het woord margin niet kennen...
gva380
0
Zwitserse beurs weer groen, gaat gewoon zijn eigen weg. Misschien moet men daar ook eens wat meer aandacht aan schenken. Zijn over het algemeen toch geen kleine jongens die daar genoteerd staan.
Klaas
0
Niels, misschien kan je ook te weten komen waarom er zoveel Accel aandelen verhandeld zijn. Is er iets gaande? Pon toch op de markt? Ik hoor graag.
Weert=No.1
0
Ik zit altijd te grimgrijnzen als ik de nieuwe taxaties lees van de banken, brokers.
9 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Column door: Niels Koerts

Niels Koerts is sinds 2018 redacteur van IEX. Al op dertienjarige leeftijd begon hij met beleggen, uitgerekend in 2008, het hoogtepunt van de financiële crisis, waardoor hij meteen wist wat verliez...

Meer over Niels Koerts

Recente columns van Niels Koerts

  1. 13:40 Liveblog: Cannabis in de kliko 2
  2. 11:10 Fondsenrondje: Nieuwe poging 2
  3. 14 nov Slot: Niet altijd feest 4

Gesponsorde links