Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

TA: Lichten AEX nog niet op groen

Column door: Royce Tostrams

Royce Tostrams werkt sinds eind jaren zeventig op de financiële markten, onder andere bij Rabobank, Robeco, IRIS en de ING Groep als hoofd van de afdeling Technische Analyse. Hij heeft eind negentiger jaren de Tostrams Groep opgericht. Dit bureau biedt onafhankelijke beleggingsadviezen op basis van technische analyse voor par...

Meer over Royce Tostrams

Recente columns van Royce Tostrams

  1. 05 aug TA: Tech rijp voor dipje 255
  2. 04 aug TA: Euro uit de schaduw 157
  3. 03 aug TA: Zwalkende Europese koersen 273

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
171 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 9 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Henk Snaph 21 oktober 2018 10:09
    quote:

    fred optie schreef op 20 oktober 2018 19:20:


    Zit er over te denken maandag nog wat goud te gaan kopen bij de bank hier. Geen papier goud maar echt goud. Lijkt mij verstandig. Denk ik.



    Fred, koop er meteen een goede zaag bij voor als je een stukje aan de bakker moet geven voor een brood.
  2. forum rang 6 Formule1-Fan 21 oktober 2018 10:35
    goede morgu.
    als geertje zegt ath gezien hoei hoei geen 600 meer.
    waarom nu pas zeggen als. ik ahd het eigenlijk niet verwacht al daling vanaf juli met dax.

    ik zat goed 3 weken terug, maar bamnk moest en moest gam doen anders 29k binnen kunnen harken maar algoritme doet zijn werk.
  3. forum rang 6 Formule1-Fan 21 oktober 2018 11:46
    wanneer komt die storm, het is elke keer sh kopen en hopen, maar ja.
    kan 2 jaar duren nog.

    men wist gewoon al meer steeds gam sh moest er gedaan worden, eu al van ath af.
    En maar roeptoeteren we gaan naar 600 700 jaja dax 14k.
    sindsdien niet meer, ook met goud.

    Kraken met Grieken, en italie gedoe, kan in december weer losbartsen of volgend jaar. 600 31 dec. wie wil die gok nemen.

    En in nov is geert zeker weer positief we gaan de 600 halen.
    Zo kan beleggen ook gaan dat alles links gelegd wordt in hoekje.
  4. Snuggerst 21 oktober 2018 13:15
    quote:

    amarillus1969 schreef op 21 oktober 2018 12:10:


    gaat niet goed....koersen zakken weg in midden oosten. kans op stijging morgen wordt stuk kleiner voor europa.
    Op de meeste continenten zullen bearmarkten de boventoon gaan voeren ja. Da's vrij normaal, was bij begin bullmarkten ook het geval, de éen na de ander kwam in standje bull. Maar zoiets valt dan weer niet te lezen in Tostrams artikelen, die houdt nog steeds bull voor de meeste indexen aan...
  5. forum rang 6 Formule1-Fan 21 oktober 2018 14:05
    dachten we vorige week ook met Merkel, merkel niet gekozen en dax ging up alsnog, gam gam dachten we omdat laat duur gemaakt werk vrijdags en aantal laat duur gehouden werd opzettelijk.

    Draak heeft al tijdje niet meer gepompt al sinds de zomer, dacht alleen maar lager dan juli.
171 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 9 | Laatste |Omhoog ↑