Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Marketeers willen de wereld verbeteren?

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 
Tadek Solarz

Auteur:

Practice what you preach, de combinatie van adviseren en zelf ondernemen is voor Tadek Solarz ideaal. De lessen die hij leert brengt hij dagelijks in de praktijk als Directeur/DGA van de Creative Marketing Group Nederland. Tadek heeft zijn eigen blogspotwebsite en schrijft vooral over marketing, communicatie en internettec...

Reacties

2 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 10 juli 2018 14:24
    leuk verhaal, mis alleen de omvang van het bedrijf en wat zijn de klanten. Voor unilever is een positief planet care waarschijnlijk verstandig, al is het maar dat ze de boot niet missen. Ze hebben zo'n budget dat ze deze boodschap op of af kunnen bouwen.
    Net als voor bedrijven met westerse overheden als klant, als de overheid denkt dat hun bevolking PPP belangrijk vind, is dat een belangrijk selectie criterium. Hier creeeren de marketingguys wel hun eigen markt (zoals ze geacht worden te doen)
    Voor bedrijven met een negatief imago, rookwaren, uber, Airbnb, kan dit positieve verhaal mooi de kritiek overschreeuwen.
    Hoe meer ik erover nadenk, de marketing bubble is uitstekende marketing voor de marketing bureau's ;-)

    de bos
2 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.