Persberichten van maandag 27 juli 2020 tot zondag 2 augustus 2020

31 jul Umicore: HALFJAARRESULTATEN 2020

Sterke prestatie in Recycling compenseert COVID-19 impact in Catalysis en Energy Surface Technologies 297 keer bekeken | 0 reacties

30 jul Participatiemelding van Blackrock Inc.

Gerelateerd:  Solvay 73,500 -1,53%

Brussel, 30 juli 2020 om 08.30 uur (CEST) --- In overeenstemming met de Belgische wetgeving op de openbaring van belangrijke deelnemingen (wet van 2 mei 2007), heeft BlackRock Inc. (55 East 52nd Street, New York, NY, 10055, U.S.A.) een transparantiemelding naar Solvay gestuurd om aan te geven dat de drempel van 3% is overschreden. Hier is een samenvatting van de beweging: 243 keer bekeken | 0 reacties

27 jul ForFarmers N.V.: Voortgang inkoopprogramma eigen aandelen ForFarmers

Gerelateerd:  ForFarmers 5,640 +1,08%

ForFarmers N.V. (ForFarmers) heeft in de periode van 20 juli 2020 tot en met 24 juli 2020 71.340 aandelen ingekocht. 214 keer bekeken | 0 reacties

29 jul Resultaten van het eerste halfjaar 2020: Record cash generatie en kostenreducties helpen om de storm

Gerelateerd:  Solvay 73,500 -1,53%

“Ik ben erg trots op de manier waarop de Solvay-medewerkers de storm doorstaan door veilig te blijven en uitzonderlijk goed te beheren wat onder onze controle is”, zegt CEO Ilham Kadri. “Onze focus op klanten, kosten en cash resulteerde in een sterke kostenreductie van €170 miljoen en een record aan vrije kasstroom van €435 miljoen in de eerste helft van 2020. Onze leidende positie in belangrijke markten en het brede scala van technologieën en innovatie stelden ons in staat om nieuwe opdrachten binnen te halen en tegelijkertijd de marges te beschermen. De komende maanden blijven we ons aanpassen aan de uitdagingen die ons pad kruisen en zullen we gerichte investeringen hervatten om in 2021 terug te keren naar groei.” 201 keer bekeken | 0 reacties

28 jul Vastned Retail Belgium: Halfjaarlijks financieel verslag van de raad van bestuur over de periode 01.

Gerelateerd:  Vastned Retail Belgium 26,500 0,00%

Definitieve akkoorden met betrekking tot de verschuldigde huur tijdens de lockdown werden afgesloten met 85% van de huurders, die verplicht werden te sluiten, welke 87% van de brutohuurinkomsten vertegenwoordigen. 195 keer bekeken | 0 reacties

29 jul Ease2pay introduceert automatisch punten sparen in Rabo Wallet

Gerelateerd:  Ease2pay N.V. 0,856 +2,15%