Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
4,922   -0,188   (-3,68%) Dagrange 4,914 - 5,105 257.874   Gem. (3M) 226,6K

TomTom Oktober 2021

2.287 Posts
Pagina: «« 1 ... 110 111 112 113 114 115 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 GLMF 31 oktober 2021 23:55
    quote:

    Wereldbelegger schreef op 31 oktober 2021 18:51:

    [...]

    Ik kan natuurlijk ook TomTom gaan bashen door elke dag te roepen dat de koers te laag staat maar dat komt omdat de koers "zichtbaar" gemanipuleerd wordt.

    Ik kan elke week de heer Goddijn bashen door opmerkingen te plaatsen in de trant van dat hij "nou eens moet afkomen met goed nieuws, dan staat de koers zo boven de € 12,50 en nog veel hoger".

    Waar daar de beweegredenen voor zijn is mij wel duidelijk:
    proberen te voorkomen dat argeloze particuliere beleggers in TomTom stappen en daarmee de koers stuwen.
    Zo doorzichtig als een leeg worstenbroodje. Maar wel effectief gezien de koersontwikkeling van de afgelopen drie jaar.

    als je niks (nieuws) te zeggen hebt, dan kan je ook gewoon niet posten....?
  2. forum rang 5 boem! 1 november 2021 03:42
    HG heeft een dilemma op te lossen.

    Zin inkomen is gebaseerd op 3 delen, het fixed gedeelte , een variabele bonus gebaseerd op de presataties van de co en een variabele component vwb zijn opties.

    DE bonus stond in 2021 op 0 door het niet halen van de getargette omzet- en FCF-doelen over 2020.
    De optievariant leverde hem in 2021 een inkomen op van 600k.

    Na de Covid 19 uitbraak dreigt nu door het chiptekort wederom dat de targets voor 2021 niet gehaald worden.
    De target voor 2021 staat op revenue 520-570 mio met een FCF van 6%.
    Daar komt bij, dat de opies onder water staan bij de huidige koers.

    Ik ga er gemakshalve vanuit, dat hij nu voor het tweede jaar op rij 1/3 van zijn inkomen misloopt door het niet behalen van de prestatiebonus.
    Maar hoe zal hij reagren op het onderwater staan van de derde variant te weten de opties.

    Om die nog enige waaarde te laten behouden zal de koers naar minimaal 10 euro moeten.
    De enige mogelijkheid om dat te bewerkstelligen is een outlook 2022 af te geven die daar motivatie aangeeft.

    Het dilemma wat ik voorzie is dat hij bij een te positief scenario voor het derde jaar op rij zijn prestatiebonus voor 2022 in de waagschaal stelt.
  3. Gerard_ecb 1 november 2021 07:21
    quote:

    boem! schreef op 1 november 2021 03:42:

    HG heeft een dilemma op te lossen.

    Zin inkomen is gebaseerd op 3 delen, het fixed gedeelte , een variabele bonus gebaseerd op de presataties van de co en een variabele component vwb zijn opties.

    DE bonus stond in 2021 op 0 door het niet halen van de getargette omzet- en FCF-doelen over 2020.
    De optievariant leverde hem in 2021 een inkomen op van 600k.

    Na de Covid 19 uitbraak dreigt nu door het chiptekort wederom dat de targets voor 2021 niet gehaald worden.
    De target voor 2021 staat op revenue 520-570 mio met een FCF van 6%.
    Daar komt bij, dat de opies onder water staan bij de huidige koers.

    Ik ga er gemakshalve vanuit, dat hij nu voor het tweede jaar op rij 1/3 van zijn inkomen misloopt door het niet behalen van de prestatiebonus.
    Maar hoe zal hij reagren op het onderwater staan van de derde variant te weten de opties.

    Om die nog enige waaarde te laten behouden zal de koers naar minimaal 10 euro moeten.
    De enige mogelijkheid om dat te bewerkstelligen is een outlook 2022 af te geven die daar motivatie aangeeft.

    Het dilemma wat ik voorzie is dat hij bij een te positief scenario voor het derde jaar op rij zijn prestatiebonus voor 2022 in de waagschaal stelt.
    Wat een geluk datwij die dilemma's niet hebben. LOL
  4. forum rang 6 Dutchy Ron 17 november 2021 11:44
    Blij om deel te nemen aan de paneldiscussie op RTI's Automotive Forum aanstaande donderdag 18th over de "Het pad naar de #software gedefinieerde #vehicle ". IndiGO is in het leven geroepen om autofabrikanten te helpen bij deze transformatie. Meer daarover tijdens onze lancering op 30 november: lnkd.in/eQmSQnCg
2.287 Posts
Pagina: «« 1 ... 110 111 112 113 114 115 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.