Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

Klant onvriendelijkgedrag Binckbank

3 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 15 maart 2019 15:40
    Wie heeft er ook slechte ervaringen met Binckbank.?
    Sinds de bank in de verkoop staat zijn de tarieven plots aanzienlijk verhoogt en als je erdan wat van zegt wordt in een soort tussen tarief geplaatst met aanzienlijk minder mogelijkheden. Het pesten is begonnen.
    En nu weer een actie: zonder melding plots een ander systeem met als gevolg dat een bepaalde bevestigingskode plots niet verzonden/ontvangen kan worden. gevolg : ik kan geen orders meer plaatsen, geen geld overboeken zonder telefonisch contact en dat kost extra. dus ik ben veel duurder uit.
    En dit alles om de nieuwe eigenaar te pleasen?
  2. forum rang 8 Leefloon 15 maart 2019 18:25
    Binck was al langer bezig met winstoptimalisaties, ongeacht wie/wat op dat moment een aandeelhouder is. Eigenlijk al sinds de verovering van hun marktaandeel. Wie weet, en wordt het voor sommigen tijd voor een terugstapmap. Jammer dat het sindsdien ontstane gat in de markt nooit echt is opgevuld, omdat goedkopere aanbieders weleens door andere ondergrenzen zakken.
3 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.