Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,605 10 mei 2024 13:54
  • +0,020 (+0,36%) Dagrange 5,585 - 5,625
  • 106.892 Gem. (3M) 275,7K

TomTom December 2016

3.270 Posts
Pagina: «« 1 ... 98 99 100 101 102 ... 164 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 16 december 2016 19:25
    quote:

    Purespeculation# schreef op 16 december 2016 18:16:

    [...]

    [Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, een aantal berichten is bij dezen verwijderd.]
    Wiesje is een man van zijn woord, een ingevoerde professional met een goed netwerk en hij heeft menigeen hier een schat aan informatie verschaft. En niet alleen over TomTom. Ik ga niemand veroordelen die hier met forumdeelname stopt. Het is toch geen baan of een verplichting? Er was al wat langer wat onenigheid tussen hem en Justin. Als hetgeen jij beweert echt waar is, dan is dat wel beneden alle nivo van 'Onze Messias'.
    Maar ik ben bang dat de echte reden niet boven tafel komt.
    Hoe dan ook wil ik niet van een laffe daad van Wiesje spreken.
    Integendeel.
    Ik bedank hem juist voor alle informatie waar we met zijn allen beter van zijn geworden.
  2. PGV 16 december 2016 19:33
    quote:

    Hik schreef op 16 december 2016 19:25:

    [...]

    Wiesje is een man van zijn woord, een ingevoerde professional met een goed netwerk en hij heeft menigeen hier een schat aan informatie verschaft. En niet alleen over TomTom. Ik ga niemand veroordelen die hier met forumdeelname stopt. Het is toch geen baan of een verplichting? Er was al wat langer wat onenigheid tussen hem en Justin. Als hetgeen jij beweert echt waar is, dan is dat wel beneden alle nivo van 'Onze Messias'.
    Maar ik ben bang dat de echte reden niet boven tafel komt.
    Hoe dan ook wil ik niet van een laffe daad van Wiesje spreken.
    Integendeel.
    Ik bedank hem juist voor alle informatie waar we met zijn allen beter van zijn geworden.
    AB Hik
  3. gerrit 69 16 december 2016 19:48
    Vandaag geeft Wessel Aslander weer een keer zijn visie over TomTom.
    www.wallstreetweb.nl/nieuwsarchief/EF...
    Zie ook bijgaande grafiek op zijn site

    TomTom heeft de route herberekend …

    Met een flinke sprong nam TomTom afscheid van een pestkop die de koers lange tijd erg laag hield; de dalende magenta trend sinds eind 2015. Op dat moment noteerde de koers nog boven 12 maar door die dalende weerstand was de koers een ½ jaar later gehalveerd. En weet u wat het ergste is ? Ik heb indertijd geen enkele fatsoenlijke of steekhoudende reden kunnen vinden voor een dergelijke grote koersdaling van 50%. Overigens gebeurt dat andersom op de beurs soms ook: dat er amper of geen serieuze reden te vinden is voor een koersSTIJGING. En dan te bedenken dat Technisch Analisten vaker dan andere analisten (technische) aanleidingen vinden waarom een koers kan stijgen of dalen ! Terug naar TomTom: er had zich al eerder een stijgende bruine trend gevormd en daar kan het aandeel zich voorlopig in blijven begeven. Aangezien de steunlijn daarvan in november nog werd aangetikt kan de koers nu naar de toplijn en die ligt inmiddels op iets meer dan 9. En alhoewel dat al een euro winst oplevert, dat is ruim meer dan 10% op een koers van 8,3, is het gedeelte BOVEN de stijgende bruine trend natuurlijk veel interessanter. Want dat leid de koers terug naar de eerder genoemde 12+ ! Daar moet u echter nog wat geduld voor hebben …

    Mening: koop tot nader order binnen de stijgende bruine trend rond de steunlijn en verkoop rond de toplijn; tot 12 of 13, tenzij de stijgende bruine trend sneuvelt.
    Wessel Aslander

    ***********************
    Hierbij de daggrafiek van TomTom die dagelijks bijgewerkt word door Ad Nooten.
    www.adnbeursanalyse.nl/Aandelen/TOM2-...
  4. [verwijderd] 16 december 2016 21:11
    360.here.com/2016/12/14/volkswagen-tr...

    RIO, a new open cloud-based system, from Volkswagen Truck & Bus, will use the HERE Location Platform as its primary location intelligence provider and to help improve the flow of transportation information.

    HERE location services, including highly-accurate maps, real-time traffic, geocoding and truck routing, will be combined with weather and other information to power this new digital platform for the entire transportation industry, across devices and experiences. RIO will address users’ specific transportation needs around asset tracking and trip cost estimates and factor in specific delivery timeslots to create the optimal sequence of waypoints based on time or distance traveled.

    Weer iets nieuws: RIO van VW
  5. [verwijderd] 17 december 2016 07:19
    MJMJ,

    - De grote aandeelhoudersstructuur, zij bepalen.
    - De aanwezigheid van de Mol, hij kan 10, maar net zo
    zo goed tegen de 20% aanzitten, zit hij wel op de achterbank?
    - De belabberde berichtgevingen en communicatie met IR.
    - De aanstelling van een interne man, Taco als nieuwe CFO.
    - De koersval waar geen directe aanleiding voor was
    - De zusjes C.en J. Tammenoms Bakker.

    Lees de bezwaren van de kleine aandeelhouders maar goed dan denk ik dat er veel overeenkomsten zijn met zaken en bezwaren die hier op het forum ook leven.

    Tini
  6. forum rang 9 objectief 17 december 2016 08:43
    quote:

    gerrit 69 schreef op 16 december 2016 19:48:

    Vandaag geeft Wessel Aslander weer een keer zijn visie over TomTom.
    www.wallstreetweb.nl/nieuwsarchief/EF...

    Met een flinke sprong nam TomTom afscheid van een pestkop die de koers lange tijd erg laag hield; de dalende magenta trend sinds eind 2015. En weet u wat het ergste is ? Ik heb indertijd geen enkele fatsoenlijke of steekhoudende reden kunnen vinden voor een dergelijke grote koersdaling van 50%.

    "Geen enkele fatsoenlijke of steekhoudende reden"...nou ik wel:
    1) de verkoopdaling van de navigatiekastjes die het meest winstgevend waren, was sterker dan verwacht.
    2) de nieuwe activiteiten brachten wel omzet mee, maar slechts marginale winst
    3) per saldo nam de winst af

    Kortom: voldoende redenen voor de forse koersdaling.

    Niettemin: uiteindelijk zullen de innovaties de doorslag geven in 2017 en de koers wellicht weer naar 12 doen stijgen onder voorwaarde van een goed beursklimaat.
  7. Juun 17 december 2016 08:52
    While traditionally we think of apps as software on our mobile phones, they can be used across other devices too. This is particularly the case in the commercial vehicle side of fleet management, where in-cab products can host several apps and offer a broader solution. TomTom and its Webfleet system (see opposite page) is a great example of this, showing how the integration of different apps can not only reduce a fleet manager's admin workload but also save a business money.
    www.businesscar.co.uk/analysis/2016/s...
3.270 Posts
Pagina: «« 1 ... 98 99 100 101 102 ... 164 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links