Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,010   -0,030   (-0,60%) Dagrange 4,974 - 5,115 88.211   Gem. (3M) 235,9K

TomTom in 2018

5.112 Posts
Pagina: «« 1 ... 227 228 229 230 231 ... 256 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. visje 26 januari 2018 11:55
    quote:

    RickBreda schreef op 26 januari 2018 10:50:

    [quote alias=visje id=10585545 date=201801261023]
    [...]
    Leg eens uit wat de aex index met tom2 te maken heeft.
    [quote)

    Ik begrijp Paulus in deze wel.

    Als je de stijgende lijn van de AEX vanaf 2016 op de koers van TomTom vanaf 2016 legt dan kom je 35% hoger uit.
    Uitgaande van de notering van TomTom in 2016 (€9,62) zou TT tov de AEX vandaag de dag minimaal €3,37 ofwel €12,99 moeten noteren.

    Met de goednieuws berichten van de afgelopen maanden en met name bij de CES moet TT vandaag de dag zeker boven de door de ING gestelde €15,00 noteren.

    Het is nu een centen geneuzel met de koers waarvan ik persoonlijk ervan overtuigd ben dan hij gedrukt en gemanipuleerd wordt.
    Maar eerdaags gaat hij echt los en dan gaan we de tijden van >€60,00 weer meemaken!

    Dus ik houd mijn stukken stevig vast en koester ze, mij maken ze niet meer gek.
    Zonder TT het weekend in? Ik dacht het echt niet hé!!!!

    he rick! oke...maar wat hebben bedrijven als unilever/ing/abnamro/dsm etc met tom2 te maken? je kan toch niet een willekeurige index met tom2 vergelijken.
    Er is geen enkel verband tussen beide.

  2. [verwijderd] 26 januari 2018 11:56
    Even een vraagje over de HD maps van TT. Is dit alleen een zeer gedetaileerde map of zijn ze ook verrijkt met historische gegevens?
    Met historische gegevens doel ik op
    - gemiddelde per stuk weg ( inclusief versnellingen en vertragingen
    - kruispunten, zebrapaden en andere situaties waardoor de auto zou moeten afremmen
  3. forum rang 6 tatje 26 januari 2018 11:59
    Dit zegt beursgenoten ook.

    Wanneer de zelfrijdende auto gestalte krijgt, dan zou de "" gekte "" rond het aandeel op gang kunnen komen.

    Meer ga ik niet plaatsen, totaal toch 4 bladzijden Tom Tom.

    Denk dat je dan lid moet worden, of iemand anders, ik niet :-)

    Gewoon mijn mening en geen advies :-)

    Chinezen wouden toch een belang in Here.

    Mocht dat niet van de VS !

    Baidu een belang in Tom Tom.

    Dat zal dan toch ook niet mogen van de VS.

    Chinese partijen mogen geen belang in kaartenmaker Here nemen. Dinsdag 26 september 2017 16:00 Amerikaanse toezichthouder verbiedt deal met Duitse autofabrikanten. (ABM FN-Dow Jones) Een drietal Aziatische partijen heeft geen toestemming gekregen om een belang te nemen in kaartenmaker Here.
  4. harrysnel 26 januari 2018 12:25
    quote:

    tatje schreef op 26 januari 2018 11:19:

    [...]

    Dank je wel harrySnel.

    peter - Frans Pauwels is dus geen CTO, zoals Wikipedia vermeldde.

    Wat is hij dan binnen Tom Tom.


    twitter.com/tomtom

    11 jan op de foto
    24 jan op de foto.

    Op de foto met de zeilprijs.

    Werkt er wel !

    www.emerce.nl/nieuws/tomtom-oprichter...

    PS.kan iemand die optieplan side nog eens plaatsen, kan deze niet vinden.
    In dit filmpje van december 2015 wordt hij omschreven als:

    Peter Frans Pauwels, Co Founder, Head of Product Innovation, TomTom Management Board

    m.youtube.com/watch?v=8uVKvcyO03Y

    Samen met Madam dus verantwoordelijk voor een hoeveelheid prullaria waar zelfs een optimistisch ingestelde kringloopwinkel eigenaar van zou denken “wat een troep, raak ik aan straatstenen niet kwijt”. Scooter navigatie, health bandjes, de 1001 varianten van horloge na wel over 1 nacht ijs te zijn gegaan, geit met Bandit op helm van berg.... Rommelen met sensoren. Uitvinden om het uitvinden. Of er een markt voor is? Totaal onbelangrijk; het is toch voor de lol. Zelfde insteek als Madam dus. Knutselen, ondergeschikten laten klappen als het af is, prijs ontvangen voor “meest innoverende idee dat gedoemd is te mislukken omdat het ook makkelijk al kan” en dan de handel in duwen die rommel.

    Daarnaast een btje kijken bij het zeilen van good-old-Harold-himself met Madam en dan de overwinning vieren alsof je de boot zelf zwemmend de laatste 20 kilometer naar de eindstreep hebt geduwd. Willem Alexander dames hockey syndroom noemen ze dat ook wel. Vanuit het publiek veld oprennen, vol in de polonaise met glijdend biertje in de hand vanwege frituurvetvingers en dan bij de officiële persfoto lekker in het midden in opvallend bloesje......lekker studentikoos je pensioen inrollen bij TomTom. Dat is volgens mij zijn functie.
  5. forum rang 4 eduardo3105 26 januari 2018 12:36
    quote:

    tatje schreef op 26 januari 2018 11:26:

    [...]

    Peter Frans Pauwels.
    Heb me dus vergist.

    Werkt er wel nog, maar krijgt geen opties.
    Two of the firm’s executives — co-founder Peter Frans Pauwels and managing director Anders Truelsen
    news.microsoft.com/transform/as-trans...
    van 22 dec jl
  6. [verwijderd] 26 januari 2018 12:44
    quote:

    tatje schreef op 26 januari 2018 11:59:

    Dit zegt beursgenoten ook.

    Wanneer de zelfrijdende auto gestalte krijgt, dan zou de "" gekte "" rond het aandeel op gang kunnen komen.

    Meer ga ik niet plaatsen, totaal toch 4 bladzijden Tom Tom.

    Denk dat je dan lid moet worden, of iemand anders, ik niet :-)

    Gewoon mijn mening en geen advies :-)

    Chinezen wouden toch een belang in Here.

    Mocht dat niet van de VS !

    Baidu een belang in Tom Tom.

    Dat zal dan toch ook niet mogen van de VS.

    Chinese partijen mogen geen belang in kaartenmaker Here nemen. Dinsdag 26 september 2017 16:00 Amerikaanse toezichthouder verbiedt deal met Duitse autofabrikanten. (ABM FN-Dow Jones) Een drietal Aziatische partijen heeft geen toestemming gekregen om een belang te nemen in kaartenmaker Here.
    Nou dan hadden we nu de 10 al moeten zien zeg mbt Beursgenoten tekst
  7. [verwijderd] 26 januari 2018 14:06
    quote:

    trendwatchings schreef op 26 januari 2018 14:01:

    we mogen blijkbaar niet boven de 8.77 euro, koers wordt weer teruggeduwd waarschijnlijk wat winstnemers.
    Met een kleine dump van paar honderd stukkies en een beetje dreigen in de laat direct weer terug bij af...:-))

    Typisch het gedrag van aandeelhoudersplaag TomTom.

  8. [verwijderd] 26 januari 2018 14:36
    quote:

    Paulus29 schreef op 26 januari 2018 14:06:

    [...]

    Met een kleine dump van paar honderd stukkies en een beetje dreigen in de laat direct weer terug bij af...:-))

    Typisch het gedrag van aandeelhoudersplaag TomTom.

    Ben benieuwd naar 6 feb. Zou er van te voren nog wat naar buiten worden gebracht ?
  9. forum rang 6 limomilo 26 januari 2018 14:51
    Uit het microsoft verhaal van 22 december. (zie Eduardo3105)
    With over 20 trillion data points in our data centers, and adding 10 billion data points every day, we provide accurate traffic information in 69 countries to more than 5 billion drivers.
    5.000.000.000 drivers stel dat deze drivers nou eens een euro´tje per jaar afdragen aan Tomtom ! Dan begint het toch te duizelen.
  10. holenbeer 26 januari 2018 15:42
    quote:

    limomilo schreef op 26 januari 2018 14:51:

    Uit het microsoft verhaal van 22 december. (zie Eduardo3105)
    With over 20 trillion data points in our data centers, and adding 10 billion data points every day, we provide accurate traffic information in 69 countries to more than 5 billion drivers.
    5.000.000.000 drivers stel dat deze drivers nou eens een euro´tje per jaar afdragen aan Tomtom ! Dan begint het toch te duizelen.
    Zouden ze echt 5 miljard drivers bereiken? Er zijn nu 7,5 miljard wereldbewoners, waarvan een groot deel onder de 18, daarnaast een groot deel zonder rijbewijs laat staan een auto of ander gemotoriseerd voertuig.
    Als je iedereen in een auto meetelt, kom je misschien een eind.

    Maar die euro per driver, dat zou wel haalbaar moeten zijn, al is het maar 1 euro op een abonnement van gemiddeld 10 euro dat de OEM of andere tussenpersoon slijt.
  11. apollo 26 januari 2018 15:48
    quote:

    holenbeer schreef op 26 januari 2018 15:42:

    [...]
    Zouden ze echt 5 miljard drivers bereiken? Er zijn nu 7,5 miljard wereldbewoners, waarvan een groot deel onder de 18, daarnaast een groot deel zonder rijbewijs laat staan een auto of ander gemotoriseerd voertuig.
    Als je iedereen in een auto meetelt, kom je misschien een eind.

    Maar die euro per driver, dat zou wel haalbaar moeten zijn, al is het maar 1 euro op een abonnement van gemiddeld 10 euro dat de OEM of andere tussenpersoon slijt.
    In de auto met een iPhone voor je vrouw in de linkerkontzak en iPhone voor je vriendin in je rechter kontzak gaat het al een stuk sneller.
5.112 Posts
Pagina: «« 1 ... 227 228 229 230 231 ... 256 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.