Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,165   +0,035   (+0,68%) Dagrange 5,130 - 5,245 178.024   Gem. (3M) 232,8K

OKTOBER - Herfst voor Madame

2.991 Posts
Pagina: «« 1 ... 127 128 129 130 131 ... 150 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 27 oktober 2017 12:04
    quote:

    Ismell$$ schreef op 27 oktober 2017 11:54:

    Ik zie dat Henk mijn reactie volledig heeft weggehaald.
    Mijn mening, NewKid en Muppet zijn marionetten van NIBC of JP Morgan
    Ze proberen iig wel het forum zoveel mogelijk te vervuilen en te vullen met bagger. Zijn bewust bezig om een leesbaar forum om zeep te helpen.

    Gewoon op iedere post van die vervuilers een NOK te geven. Hopelijk worden ze dan uiteindelijk hier geweerd.
  2. [verwijderd] 27 oktober 2017 12:13
    quote:

    groeibriljant schreef op 27 oktober 2017 12:04:

    [...]

    Gewoon op iedere post van die vervuilers een NOK te geven. Hopelijk worden ze dan uiteindelijk hier geweerd.
    Een stukje tekst van Hik:
    "
    De verbindingen tussen mapmakers, OEM's, samenwerkingsverbanden worden nu wel héél ondoorzichtig. Vorig jaar werd nog het Dynamic Map Planning initiatief wereldkundig gemaakt. Deelnemers: Zenrin, Mitubishi, Toyoyta Mapmaster en anderen.
    Als je dat dan weer probeert te rijmen met het HERE/Mitsubishi Electric verhaal.
    Wie snapt het allemaal dan nog?
    "

    En uit die meuk moet dan een prachtig zelfrijdend tool komen, waar ik mijn leven blindelings aan toe kan vertrouwen?

    Don't forget: NOK !!
  3. forum rang 5 boem! 27 oktober 2017 12:14
    De analisten hebben grote moeite met rekenen.
    De meest positieve geeft in haar superbluesky scenario een koerdoel af van 14,40 maar neemt als tarief 40 euro per afgeleverde auto.
    Niets deferren en niets stapelen. Indien je op basis van de gerealiseerde revenuen het huidige tarief wil bepalen kom je uit op 40 euro per jaar.
    Omdat prijserosie altijd plaatsvindt in een competatieve markt en doordat het gemiddelde bedrag ad 40 euro in positieve zin wordt beinvloed door de jaartarieven bij Telematics(170 euro) heb ik voorzichtigheidshalve mijn rekentarief op 33 euro gesteld.
    HG geeft aan dat de tarieven voor HD-maps substantieel hoger liggen en dat de factureermethode tendeert naar subscription ipv one-off.
    Met de uitspraken van HG in gedachten lijkt een tarief van 50 euro PER JAAR en STAPELEND geen gekke uitgangspositie.

    HG drukt de verwachtingen enigszins door telkens te stellen dat de financiele impact voor dit jaar niet zo groot is en daar heeft hij gewoon gelijk in maar dat het voor de strategische positie van hele grote waarde is en daar draait toch alles om: wat kan er verdient worden in de toekomst.
    Dat een gematigde koersontwikkeling tevens goed is om via het inkoopprogramma de kosten ivm share-compensation enigszins in toom te houden is daarbij meer dan meegenomen.

    Het is nu het uitgelezen moment om op koersen onder de 10 euro in te stappen.
    Wees HG dankbaar voor deze kans, op het moment dat analisten hun sheetjes op orde hebben is de trein echt vertrokken.


  4. [verwijderd] 27 oktober 2017 12:22
    quote:

    Muppet_Waldorf schreef op 27 oktober 2017 12:13:

    [...]

    Een stukje tekst van Hik:
    "
    De verbindingen tussen mapmakers, OEM's, samenwerkingsverbanden worden nu wel héél ondoorzichtig. Vorig jaar werd nog het Dynamic Map Planning initiatief wereldkundig gemaakt. Deelnemers: Zenrin, Mitubishi, Toyoyta Mapmaster en anderen.
    Als je dat dan weer probeert te rijmen met het HERE/Mitsubishi Electric verhaal.
    Wie snapt het allemaal dan nog?
    "

    En uit die meuk moet dan een prachtig zelfrijdend tool komen, waar ik mijn leven blindelings aan toe kan vertrouwen?

    Don't forget: NOK !!

    Niet uit de context rukken Muppetfiguur.
    Ik zeg niet dat ik de techniek niet snap, ik snap alleen de samenwerkingsverbanden en partnerships niet meer, cq het is een warrige boel aan het worden.

    De techniek komt heus wel goed. Er is echt geen overheid die zometeen zonder bewezen testkilometers, aangetoond goed gedrag in vastomschreven testsituaties etc. fabrikanten toestaat om zomaar een zelfrijdende auto op de weg te zetten.
  5. [verwijderd] 27 oktober 2017 12:23
    quote:

    martinmartin schreef op 27 oktober 2017 12:14:

    Het is nu het uitgelezen moment om op koersen onder de 10 euro in te stappen.
    Wees HG dankbaar voor deze kans, op het moment dat analisten hun sheetjes op orde hebben is de trein echt vertrokken.

    Moet je zien !

    Straks ben je nog dankbaarder als de koers, door HG-manipulatie, op 7 euro staat. Je komt dan niet meer bij van dankbaarheid !

    En ach, wat die analisten allemaal dom, die ZIEN het gewoon niet? Nee, die 10 lui hier op dit forum zien het goed.

    Weet je, potentie ZAT, echt waar, maar nu dan een keer de realiteit. Daar wacht eenieder op, op bewijzen dat het allemaal echt werkt.
  6. forum rang 5 leonardus65 27 oktober 2017 12:25
    @Desmi Ik dacht dat elke wijziging boven de drempelwaarde gemeld moest worden en niet elke wijziging boven de 3 %. Drempelwaarde:
    Een percentage van het kapitaal of de stemmen, waarvan het bereiken, overschrijden of
    onderschrijden door een persoon die aandelen houdt of verwerft, of stemmen kan uitbrengen of
    verwerft, leidt tot een verplichting tot het doen van een melding ingevolge de Wft.
    De drempelwaarden zijn 3, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50, 60, 75 en 95 procent.
  7. [verwijderd] 27 oktober 2017 12:28
    quote:

    Hik schreef op 27 oktober 2017 12:22:

    [...]

    Niet uit de context rukken Muppetfiguur.
    Ik zeg niet dat ik de techniek niet snap, ik snap alleen de samenwerkingsverbanden en partnerships niet meer, cq het is een warrige boel aan het worden.

    Het is niet alleen techniek, maar toch ook heel veel samenwerken.

    En samenwerken geeft straks een combi van technieken die moeten samenwerken.

    En samenwerkende technieken geeft een ratjetoe aan interfaces en storingen.

    Of zijn techneuten ineens foutloos geworden, en prikken ze door die warboel van samenwerking en politiek heen? Welnee, die gaan met de bus naar hun werk, die zijn wel slimmer.
  8. [verwijderd] 27 oktober 2017 12:31
    quote:

    martinmartin schreef op 27 oktober 2017 12:14:

    De analisten hebben grote moeite met rekenen.
    Daar geloof ik niets van. Zelfs met conservatieve rekenmethodes van analisten dan zie je de potentie van TomTom in de nabij toekomst. En de koers wordt normaliter gemaakt obv de verwachtingen in de nabije toekomst.

    Dus mijn conclusie is niet dat enkele analisten niet kunnen rekenen, maar dat ze bewust teruggrijpen naar info die er niet meer toe doet voor de nabije toekomst, zoals consumer resultaten.
  9. [verwijderd] 27 oktober 2017 13:09
    quote:

    Muppet_Waldorf schreef op 27 oktober 2017 12:28:

    [...]

    Het is niet alleen techniek, maar toch ook heel veel samenwerken.

    En samenwerken geeft straks een combi van technieken die moeten samenwerken.

    En samenwerkende technieken geeft een ratjetoe aan interfaces en storingen.

    Of zijn techneuten ineens foutloos geworden, en prikken ze door die warboel van samenwerking en politiek heen? Welnee, die gaan met de bus naar hun werk, die zijn wel slimmer.
    Het is eigenlijk zonde van mijn tijd om op jou te reageren.
    Toch een voorbeeldje: kijk eens naar het Internet. Ook allemaal verschillende apparaten, kabels, routers, switches bij de provider, bij je thuis, ondersteund door Windows, IOS, Android etc., draaiend op hardware afkomstig van duizenden fabrikanten, ondersteund door honderden standaarden etc, etc.
    En, werkt het?
    Ik ga je nog geeneens linkjes geven van verschillende overkoepelende standaardisatieclubs of ISO normeringen. Zoek het ff lekker uit en ga maar weer lekker verder met je (in opdracht van wie eigenlijk?) getrol.
2.991 Posts
Pagina: «« 1 ... 127 128 129 130 131 ... 150 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.