Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
TromDom schreef op 21 juni 2017 17:38 :
Inderdaad...had het nu niet verwacht...maar die kut shorters zitten elke keer te fucken......hoop snel dat ze flink de bus in gaan.....klootz.akken......huft.rs....
Verkeerde forum?
[dateert van mei 2017] "TomTom voert op dit moment ook testen uit met leasemaatschappijen Athlon en Leaseplan. Deze maatschappijen kunnen wellicht veel kosten besparen door beter inzicht te krijgen in het gebruik van hun lease-auto's. Een succes in dezen gaat over grote aantallen. Titulaer praat over 200.000 tot 400.000 voertuigen. Ik denk alleen wel dat de prijs per voertuig een fractie zal zijn van de huidige gemiddelde abonnementsprijs. Desalnuttemin zou een eventueel succes een mooie groeiversnelling betekenen voor TomTom. [stukje weggehaald] Titulaer benoemde ook dat TomTom in dezen wel openstaat voor een goede bieding om met anderen te praten. Hij heeft de percentie dat de markt denkt dat TomTom daar niet voor open staat. Onterecht. Het is alleen geheel niet aan de orde. Vodafone of een andere partij tonen tot nu toe geen interesse". Komt uit een analisten rapport. Lijkt er op dat ze inmiddels het woordje 'bieding' vervangen hebben door 'met andere partijen praten'. De genoemde leasemaatschappijen zijn dus goed voor 200.000 abonnees per stuk (2 namen: Athlon en Leaseplan en goed voor 200-400.000 abonnees). NB Ik ga niet mee in het ongeduld wat ik bij sommigen lees. Ik zie wel wanneer het komt. De prijs per voertuig zal lager zijn, maar het volume is huge. Vorig kwartaal had TomTom 723.000 abonnees en daar hebben ze jaren over gedaan om op te bouwen. Dat aantal kan dus met twee losse deals 50% groeien.
Rabow schreef op 21 juni 2017 17:47 :
Dit is beurshandel.
Oh vandaar dat je 5 jaar lang op je handen bleef zitten met je aandelen op gemiddeld 53 euro!!
*Justin* schreef op 21 juni 2017 17:50 :
"TomTom voert op dit moment ook testen uit met leasemaatschappijen Athlon en Leaseplan. Deze maatschappijen kunnen wellicht veel kosten besparek door beter inzicht te krijgen in het gebruik van hun lease-auto's. Een succes in dezen gaat over grote aantallen. Titulaer praat over 200.000 tot 400.000 voertuigen. Ik denk alleen wel dat de prijs per voertuig een fractie zal zijn van de huidige gemiddelde abonnementsprijs. Desalnuttemin zou een eventueel succes een mooie groeiversnelling betekenen voor TomTom. [stukje weggehaald]
Titulaer benoemde ook dat TomTom in dezen wel openstaat
voor een goede bieding om met anderen te praten. Hij heeft de percentie dat de markt denkt dat TomTom daar niet voor open staat. Onterecht. Het is alleen geheel niet aan de orde. Vodafone of een andere partij tonen tot nu toe geen interesse".
Komt uit een analisten rapport. Lijkt er op dat ze het woordje 'bieding' intussen vervangen hebben door 'met andere partijen praten'. De genoemde leasemaatschappijen zijn dus goed voor 200.000 abonnees per stuk (2 namen: Athlon en Leaseplan en goed voor 200-400.000 abonnees).
NB
Ik ga niet mee in het ongeduld wat ik bij sommigen lees. Ik zie wel wanneer het komt. De prijs per voertuig zal lager zijn, maar het volume is huge. Vorig kwartaal had TomTom 723.000 abonnees en daar hebben ze jaren over gedaan om op te bouwen. Dat aantal kan dus met twee losse deals 50% groeien.
Bravo, laat ik de eerste zijn om je te quoten. Maar meen je wat je schrijft? Focus jij nog op TTT?
Bij een onheuse afwikkeling in de toekomst doe ik met xynix en consorten mee. Het zou mooi zijn als we er voor nu een journalist in mee kunnen krijgen die er een verhaal in ziet waar het grote geld en de boys onderling de munten verdelen en op welke wijze de bespeling tot stand komt.
Leuk 400k voertuigen erbij,maar wat levert het op? Iets met wpa roept.
De duitsers willen hun belang in here flink afbouwen.Dat wordt langzamerhand wel duidelijk.Waarom? Kwaliteit, andere fabrikanten zijn terughoudend, dat blijft gissen. Ze hebben nog enkele maanden nodig om een andere partij er in te laten stinken. Ze kunnen dan met bosch samenwerken voor sdc. Tt en bosch zijn hiervan op de hoogte en bosch wil een belang nemen in tt tegen een zo laag mogelijke koers.Daar wordt nu flink voor gedrukt. Bosch kan nu nog geen belang nemen in tt omdat dat te verdacht is.Hiermee zou normaal gesproken de relatie met de duitse 3 teveel onder druk komen te staan. TT is dan gedeeltelijk in veilige handen en buiten de greep van amerikaanse tech, zoals de fabrikanten graag willen.
*Justin* schreef op 21 juni 2017 17:50 :
[dateert van mei 2017]
"TomTom voert op dit moment ook testen uit met leasemaatschappijen Athlon en Leaseplan. Deze maatschappijen kunnen wellicht veel kosten besparen door beter inzicht te krijgen in het gebruik van hun lease-auto's. Een succes in dezen gaat over grote aantallen. Titulaer praat over 200.000 tot 400.000 voertuigen. Ik denk alleen wel dat de prijs per voertuig een fractie zal zijn van de huidige gemiddelde abonnementsprijs. Desalnuttemin zou een eventueel succes een mooie groeiversnelling betekenen voor TomTom. [stukje weggehaald] Titulaer benoemde ook dat TomTom in dezen wel openstaat voor een goede bieding om met anderen te praten. Hij heeft de percentie dat de markt denkt dat TomTom daar niet voor open staat. Onterecht. Het is alleen geheel niet aan de orde. Vodafone of een andere partij tonen tot nu toe geen interesse". Komt uit een analisten rapport. Lijkt er op dat ze inmiddels het woordje 'bieding' vervangen hebben door 'met andere partijen praten'. De genoemde leasemaatschappijen zijn dus goed voor 200.000 abonnees per stuk (2 namen: Athlon en Leaseplan en goed voor 200-400.000 abonnees).
NB
Ik ga niet mee in het ongeduld wat ik bij sommigen lees. Ik zie wel wanneer het komt. De prijs per voertuig zal lager zijn, maar het volume is huge. Vorig kwartaal had TomTom 723.000 abonnees en daar hebben ze jaren over gedaan om op te bouwen. Dat aantal kan dus met twee losse deals 50% groeien.
Goed gevonden Justin....jammer dat je nog zo weinig post....maar goed, er is weinig te zeggen zonder nieuws.....succes!!
VOORTS schreef op 21 juni 2017 18:03 :
Leuk 400k voertuigen erbij,maar wat levert het op?
Iets met wpa roept.
Een gewone abonnee betaald EUR 14,30 per maand (= 284 per jaar). Bij 400K abonnees in een keer gelden natuurlijk heel andere prijzen. Dan nog betekent 400K abonnees dat je veel omzet realiseert die puur uit bestaande data bestaat, dus met brutomarges in de orde van grootte 80-90%.
Beperktedijkbewaking schreef op 21 juni 2017 17:58 :
[...]
Bravo, laat ik de eerste zijn om je te quoten. Maar meen je wat je schrijft?
Focus jij nog op TTT?
Ik focus me nergens specifiek op, ik volg alle onderdelen met enige belangstelling.
TX 7 schreef op 21 juni 2017 18:03 :
Bij een onheuse afwikkeling in de toekomst doe ik met xynix en consorten mee. Het zou mooi zijn als we er voor nu een journalist in mee kunnen krijgen die er een verhaal in ziet waar het grote geld en de boys onderling de munten verdelen en op welke wijze de bespeling tot stand komt.
Follow the money ?? Groet uit Grunn.
omdat er geen nieuws is, oude meuk plaatsen om tt koers proberen te pumpen? mij best. des te harder het ballonnetje leegloopt
*messiah* schreef op 21 juni 2017 19:33 :
omdat er geen nieuws is, oude meuk plaatsen om tt koers proberen te pumpen? mij best. des te harder het ballonnetje leegloopt
Bashen mag hoor.
*Justin* schreef op 21 juni 2017 17:50 :
[dateert van mei 2017]
"TomTom voert op dit moment ook testen uit met leasemaatschappijen Athlon en Leaseplan. Deze maatschappijen kunnen wellicht veel kosten besparen door beter inzicht te krijgen in het gebruik van hun lease-auto's. Een succes in dezen gaat over grote aantallen. Titulaer praat over 200.000 tot 400.000 voertuigen. Ik denk alleen wel dat de prijs per voertuig een fractie zal zijn van de huidige gemiddelde abonnementsprijs. Desalnuttemin zou een eventueel succes een mooie groeiversnelling betekenen voor TomTom. [stukje weggehaald] Titulaer benoemde ook dat TomTom in dezen wel openstaat voor een goede bieding om met anderen te praten. Hij heeft de percentie dat de markt denkt dat TomTom daar niet voor open staat. Onterecht. Het is alleen geheel niet aan de orde. Vodafone of een andere partij tonen tot nu toe geen interesse". Komt uit een analisten rapport. Lijkt er op dat ze inmiddels het woordje 'bieding' vervangen hebben door 'met andere partijen praten'. De genoemde leasemaatschappijen zijn dus goed voor 200.000 abonnees per stuk (2 namen: Athlon en Leaseplan en goed voor 200-400.000 abonnees).
NB
Ik ga niet mee in het ongeduld wat ik bij sommigen lees. Ik zie wel wanneer het komt. De prijs per voertuig zal lager zijn, maar het volume is huge. Vorig kwartaal had TomTom 723.000 abonnees en daar hebben ze jaren over gedaan om op te bouwen. Dat aantal kan dus met twee losse deals 50% groeien.
Stel dat we vanuit gaan dat deze bovenstaande deal 300k aan de installed subscriber base toevoegd. De ARPU voor Q1 2017 staat op €14.30. ARPU zal door deze deal wel dalen. Als ik uitga dat deze deal een ARPU heeft van €7.50 (reductie van 50%) dan kom je op een maandelijkse omzet van €2.25 miljoen. In mijn eigen prognose ga ik voor 2017 uit van een subscriber base van ongeveer 780k oftewel een stijging van 12%. Als je deze deal los ziet van de bestaande groei kom je dus uit op een subscriber basis van van meer dan een miljoen. En een ARPU van €12.6 met een jaaromzet van €163 miljoen voor allen de recurring revenue. Als je de hardware omzet daarbij nog optelt kom je uit op een omzet van €200 miljoen voor de Telematics BU.
Following in the tradition of other tech heavyweights, Snapchat parent company Snap is launching its own mapping feature. Apple, Google, Uber and Facebook all have their own location sharing features, with Google Maps and Apple Maps two of the more popular appswww.foxnews.com/tech/2017/06/21/snapc...
amp-businessinsider-com.cdn.ampprojec... But here's the real deal: Warnings or not, you absolutely, positively shouldn't take your hands off the wheel. Ever. The technology is good, but after using it for only about 15 minutes on the highway, I found it abundantly clear that Autopilot is a long, long way from the magical experience of a car driving itself. Or even steering itself.
*Justin* schreef op 21 juni 2017 18:18 :
[...]
Ik focus me nergens specifiek op, ik volg alle onderdelen met enige belangstelling.
Voel je je ook zo blue? Ik woon vlakbij de boulevard, maar het is de avond niet. De zon gaat vandaag niet onder, hij sluipt er stiekem vandoor. Straks is het donker zonder dat de beurzen gesloten zijn. Het geeft me een unheimisch gevoel. Net zoals dat ZF Friedrichshafen, waar Hik ineens mee kwam. Onbewust heb ik in maart vermoedelijk veel van hun troep gezien in das Verkehrshaus in Luzern. Het kan ook dichterbij, in het BB-museum in Rijswijk. In het meest sombere en klampige deel staat nog AEG-apparatuur uit 1943, bijna gebruiksklaar. Onze PTT-ers toen vonden het ook mooi, ze werkten allen mee.
*Justin* schreef op 21 juni 2017 18:18 :
[...]
Ik focus me nergens specifiek op, ik volg alle onderdelen met enige belangstelling.
Het valt me op dat alle grote namen uit het verleden bart1805/vinno/inspirator/ mister TomTom"Justin"na verloop van tijd de interrese in het forum/ TomTom verliezen.bij Justin vraag ik me regelmatig af;is hij het moe om als positivo afgezeken te worden door de azijnpissers? Of is hij niet meer de positivo/realist van destijds en is zijn toekomstverwachting t a v TomTom verslechterd? of is the job done ? Het volgen met "enige" belangstelling lijkt niet de Justin van destijds
*Justin* schreef op 21 juni 2017 17:50 :
[dateert van mei 2017]
"TomTom voert op dit moment ook testen uit met leasemaatschappijen Athlon en Leaseplan. Deze maatschappijen kunnen wellicht veel kosten besparen door beter inzicht te krijgen in het gebruik van hun lease-auto's. Een succes in dezen gaat over grote aantallen. Titulaer praat over 200.000 tot 400.000 voertuigen. Ik denk alleen wel dat de prijs per voertuig een fractie zal zijn van de huidige gemiddelde abonnementsprijs. Desalnuttemin zou een eventueel succes een mooie groeiversnelling betekenen voor TomTom. [stukje weggehaald] Titulaer benoemde ook dat TomTom in dezen wel openstaat voor een goede bieding om met anderen te praten. Hij heeft de percentie dat de markt denkt dat TomTom daar niet voor open staat. Onterecht. Het is alleen geheel niet aan de orde. Vodafone of een andere partij tonen tot nu toe geen interesse". Komt uit een analisten rapport. Lijkt er op dat ze inmiddels het woordje 'bieding' vervangen hebben door 'met andere partijen praten'. De genoemde leasemaatschappijen zijn dus goed voor 200.000 abonnees per stuk (2 namen: Athlon en Leaseplan en goed voor 200-400.000 abonnees).
NB
Ik ga niet mee in het ongeduld wat ik bij sommigen lees. Ik zie wel wanneer het komt. De prijs per voertuig zal lager zijn, maar het volume is huge. Vorig kwartaal had TomTom 723.000 abonnees en daar hebben ze jaren over gedaan om op te bouwen. Dat aantal kan dus met twee losse deals 50% groeien.
Ik lees dit even met een juridisch andere bril. Dit soort informatie wordt dus wel gedeeld met een analist (NB. dus niet via een publiek toegankelijk kanaal!!!!!) maar niet met een particuliere belegger als die daar expliciet om vraagt. Koren op de ongelijke informatievoorzieningsmolen. Zelfde categorie als wat er in het najaar gebeurde toen Harrysnel werd geweerd van een beleggersdag waar onder het mom van een technology day meer en andere informatie werd gedeeld dan met ALLE aandeelhouders. Gewoon keihard een overtreding van de wet! Verder zeeeeeeeeeer verdacht dat Taco dit wetende de waarde van TTT omlaag praat (zeeeeeeeer veel minder dan Fleetmatics) in plaats van te wijzen op het potentieel dat de lopende en aanstaande contracten/abonnementen van TTT vertegenwoordigt. En sorry, Justin, het is mij net iets te toevallig dat jij opeens weer opduikt met meerdere posts als ik IR juridisch het vuur aan de schenen leg. Ik verwacht ieder moment "sussende"/"relativerende" uitspraken van jou dat het allemaal zo volstrekt logisch is wat we zien gebeuren bij TomTom (met waarschijnlijk stevig op de man spelen richting mijn kant uit, wat mij koud zal laten). Nou dat is het niet. Er klopt geen bal van de communicatie van TomTom. Maar ik vermoed dat jij dat niet hier gaat bevestigen. Opel/Renault? Ach ja, zo gaan die dingen. Niets om je druk over te maken. Ik hoop dat we gezamenlijk de koers blijven volgen van het zo veel en hard mogelijk bewijs verzamelen dat TomTom de wet op de voorkennis overtreedt. En dat er niet teveel forumleden in Justin-katzwijm vallen.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)