Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel KPN Koninklijke AEX:KPN.NL, NL0000009082

  • 3,507 6 jun 2024 13:17
  • +0,024 (+0,69%) Dagrange 3,486 - 3,514
  • 1.167.846 Gem. (3M) 11,5M

KPN maanddraad augustus 2016 (Hopelijk een vliegende start met een mooie rebound)

648 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 33 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. elina 2 augustus 2016 13:03
    [quote alias=RAUL id=9507876 date=201608021131]
    "FOX Sports mag niet verplicht in het TV-basispakket", vindt de Consumentenbond.

    Maar voor die € 2,00 per maand mag het van mij wel. :-)

    En, denk ik, met mij velen, want nu kost een abonnement op FOX Sports € 25,00 per maand.
    [/quote

    nou ik ben niet van plan 2 euro meer tebetalen voor iets waar ik nu ook niet naar kijk.als iemand sport zender wil moet hij dat weten maar vind niet dat vele mensen die niet kijken het goedkoper moeten maken voor een ander ..en ik denk vele met mij aan reacties gezien op facebooek kan abonnees kosten is niet goed voor KPN
  2. [verwijderd] 2 augustus 2016 13:07
    Bijschrijving dividend eindelijk gekregen van ing, ik heb geschat met ze,
    vreselijk over beleggen geven ze geen informatie via de chat,we kunnen u bellen, ja graag ( ik woon buiten Europa )ooh is het antwoord, u kunt ons bellen, we vergoeden de gesprekskosten, vermoeiend een bank...
  3. [verwijderd] 2 augustus 2016 15:07


    nou ik ben niet van plan 2 euro meer tebetalen voor iets waar ik nu ook niet naar kijk.als iemand sport zender wil moet hij dat weten maar vind niet dat vele mensen die niet kijken het goedkoper moeten maken voor een ander ..en ik denk vele met mij aan reacties gezien op facebooek kan abonnees kosten is niet goed voor KPN

    [/quote]

    Haha, en die €25 is ook opgedeeld in allerlei zendertjes die zinloze programma`s uitzenden.
    Beter je tv de deur uit doen en lekker af en een boek pakken, sociale contacten aanhalen en via uitzending gemist je afkickverschijnselen dimmen.
  4. [verwijderd] 2 augustus 2016 15:15
    quote:

    Jan huigen schreef op 2 augustus 2016 15:07:

    nou ik ben niet van plan 2 euro meer tebetalen voor iets waar ik nu ook niet naar kijk.als iemand sport zender wil moet hij dat weten maar vind niet dat vele mensen die niet kijken het goedkoper moeten maken voor een ander ..en ik denk vele met mij aan reacties gezien op facebooek kan abonnees kosten is niet goed voor KPN

    [/quote]

    Haha, en die €25 is ook opgedeeld in allerlei zendertjes die zinloze programma`s uitzenden.
    Beter je tv de deur uit doen en lekker af en een boek pakken, sociale contacten aanhalen en via uitzending gemist je afkickverschijnselen dimmen.
    Dat opdelen snapt die juffrouw echd(t) niet.
  5. Oeps..! 2 augustus 2016 15:19
    quote:

    moneymaker_BX schreef op 2 augustus 2016 10:56:

    Ik hoop het zo want zit er vol in met 8210 stuks
    Hallo Mijnheer Money,
    Ik ken je van het T2 forum en ik weet dat je erg kritisch bent. Ik denk er over om in KPN te stappen, niet in de aantallen die jullie doen hoor.
    Naar eer en geweten Money, denk jij dat KPN nog naar € 2,80 kan zakken de komende maanden?
  6. [verwijderd] 2 augustus 2016 15:32
    quote:

    Oeps...! schreef op 2 augustus 2016 15:19:

    [...]

    Hallo Mijnheer Money,
    Ik ken je van het T2 forum en ik weet dat je erg kritisch bent. Ik denk er over om in KPN te stappen, niet in de aantallen die jullie doen hoor.
    Naar eer en geweten Money, denk jij dat KPN nog naar € 2,80 kan zakken de komende maanden?
    Als ik zo vrij mag zijn deze vraag te beantwoorden, natuurlijk bestaat de kans dat de koers nog naar 2,80 of lager kan zakken. Maar kan ook makkelijk weer naar 3,50 a 3,70.

    Op dit moment is het sentiment bepalend, zelf denk ik dat we eind van het jaar weer rond de 3,50 zullen staan heb ben daarom bezig met opbouwen bij dips.
    KPN is nu eenmaal niet echt een hoogvlieger en zal niet 123 verdubbelen maar geloof ook niet dat het snel heel erg door zakt.
648 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 33 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

KPN krijgt met TowerCo ook grip op het mobiele netwerk

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links