Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel KPN Koninklijke AEX:KPN.NL, NL0000009082

  • 3,508 6 jun 2024 12:31
  • +0,025 (+0,72%) Dagrange 3,486 - 3,514
  • 1.013.539 Gem. (3M) 11,5M

KPN maanddraad augustus 2016 (Hopelijk een vliegende start met een mooie rebound)

648 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 33 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. RAUL 1 augustus 2016 17:35
    quote:

    JanK1 schreef op 1 augustus 2016 17:29:

    [...]

    Hoger doet onze slager ook. Steevast de vraag of het "ietsje" meer mag zijn. Ietsje meer is hier toch €4 ?
    Jan, Bij welke slager koop jij dan? Ietsje meer is bij mij geen € 1,00
    Met zo'n slager zou ik, als ik jou was, maar oppassen met afrekenen. :-)
  2. forum rang 5 Mailbox 1 augustus 2016 22:01
    Het vreemde is dat de stoplosskoers van mijn turbo's van de Commerzbank vrijdag niet is aangepast aan het dividend, en vandaag nog niet. Vanmorgen om half 9 gebeld met Alex, ze zouden er achteraan gaan en zorgen dat het in orde zou komen en als er iets aan de hand was zou ik gebeld worden. Om half 12 niks gehoord, weer gebeld en ik zou zsm teruggebeld worden. Tot op dit moment nog niks gehoord. Een kutservice natuurlijk, geen idee waar ik aan toe ben. Morgenochtend maar weer bellen. Toch überhaupt vreemd dat er hier op dit forum ook zoveel onduidelijkheid is over dat dividend.
  3. [verwijderd] 1 augustus 2016 22:31
    quote:

    Mailbox schreef op 1 augustus 2016 22:01:

    Het vreemde is dat de stoplosskoers van mijn turbo's van de Commerzbank vrijdag niet is aangepast aan het dividend, en vandaag nog niet. Vanmorgen om half 9 gebeld met Alex, ze zouden er achteraan gaan en zorgen dat het in orde zou komen en als er iets aan de hand was zou ik gebeld worden. Om half 12 niks gehoord, weer gebeld en ik zou zsm teruggebeld worden. Tot op dit moment nog niks gehoord. Een kutservice natuurlijk, geen idee waar ik aan toe ben. Morgenochtend maar weer bellen. Toch überhaupt vreemd dat er hier op dit forum ook zoveel onduidelijkheid is over dat dividend.
    Bij mijn broker Binck is en was er niets onduidelijk. Gelijk in de ochtend zichtbaar op mijn rekening en gelijk onderdeel van het saldo.
  4. [verwijderd] 2 augustus 2016 10:52
    laat nog maar wat lager gaan, wil graag nog wat bij kopen op 2,80 als het kan :)
    KPN is eigenlijk een saai defensie fonds geworden dus verwacht nog wel herstel komende dag, kopers zitten blijkbaar meer in VS dan hier aangezien we de laatste dagen pas stijgen als VS open is. gisteren was er ook een mooi omgekeerd HS patroon dat netjes afgerond werd met een mooie stijging tot bijna 3 euro.

    Vandaag zou best weer zo een formatie kunnen ontstaan dit zou dan de koers tot 3,06 moeten kunnen brengen. we gaan het zien.
  5. [verwijderd] 2 augustus 2016 10:58
    quote:

    moneymaker_BX schreef op 2 augustus 2016 10:56:

    Ik hoop het zo want zit er vol in met 8210 stuks
    ach ik pas met 35K stukken maar wil er nog wel wat meer bij maar pas op 2,80 koop ik er weer 10K bij. zit er toch voor wat langer termijn in. dit zijn mooie momenten voor nieuwe instappers en als het verder daalt om bij te kopen.
  6. [verwijderd] 2 augustus 2016 11:15
    quote:

    Mailbox schreef op 1 augustus 2016 22:01:

    Het vreemde is dat de stoplosskoers van mijn turbo's van de Commerzbank vrijdag niet is aangepast aan het dividend, en vandaag nog niet. Vanmorgen om half 9 gebeld met Alex, ze zouden er achteraan gaan en zorgen dat het in orde zou komen en als er iets aan de hand was zou ik gebeld worden. Om half 12 niks gehoord, weer gebeld en ik zou zsm teruggebeld worden. Tot op dit moment nog niks gehoord. Een kutservice natuurlijk, geen idee waar ik aan toe ben. Morgenochtend maar weer bellen. Toch überhaupt vreemd dat er hier op dit forum ook zoveel onduidelijkheid is over dat dividend.
    Hier word ik niet goed van. Je belegt toch al langer dan vandaag. Bij DEGIRO ook geen enkel probleem.
648 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 33 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

KPN krijgt met TowerCo ook grip op het mobiele netwerk

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links