Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,877 30 apr 2024 17:36
  • -0,029 (-3,15%) Dagrange 0,875 - 0,910
  • 3.882.227 Gem. (3M) 6,6M

Pharming April 2024

4.619 Posts
Pagina: «« 1 ... 117 118 119 120 121 ... 231 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Lord Apollyon 18 april 2024 09:32
    quote:

    aextracker schreef op 18 april 2024 09:27:

    [...]

    Ach ach....... sneu waar sommigen hun tijd mee verdoen DE MONITOR !

    Doe je best !

    Interessant voor Pharming Group forum posters\volgers te begrijpen wat je beweegt op zgn. "anonieme tipgevers in te gaan".
    Gezien het iex-alias systeem kan "anoniem" niet eens.
    Iemand aktief op iex fora die jouw anoniem benadert (via ander forum niet anoniem nl. , betekent per mail, sms of telefoon !

    Check met moderatie Henk wel ff spelregels t.a.v. "ingaan en samenwerken met anonieme tipgevers" (die op iex-fora aanwezig zijn) en hoe je daar vervolgens mee omgaat naar degene die het betreft.
    Afhankelijk van de motivaties zal Henk er iets van vinden !

    De opzet van jouw post komt qua opzet en zinsbouw "discutabel", op mij over.
    Bevat de schijn van "een duistere werkwijze" alsof de tipgever wat te verbergen \ winnen heeft anoniem te willen werken.

    Om die reden meld ik jouw post deze keer per NOK (en mail bij moderatie Henk) !
    Gaat dan m.n. om het "gedrag van de tipgever of het "fingeren van gedrag indien er geen tipgever bestaat".
    In dat laatste geval niet zo is, vind ik dat op zijn minst "onfris" overkomen.

    Succes speurneus.

    PS. De dag waarop Pharming Group NV al in staat blijkt zijn obli te vernieuwen en te verlagen met 25 Mln.
    Een verlaging en verlenging van schuld met outlook op conversie rond euro 1.30 -1.40\aandeel in 2029.
    Kost Pharming maar liefst 75K extra per jaar...... aan rentekosten explosie a.g.v. financieringslasten.... :)
    Hoe zit het nu eigenlijk met die bandbreedte €1,04-1,08??
  2. forum rang 6 Lord Apollyon 18 april 2024 09:32
    quote:

    Voorheen_bekend_als_Test schreef op 18 april 2024 09:29:

    [...]
    Nee hoor, getuige de reacties die werden geplaatst na dit bericht. Dit is "pure manipulatie", een "overtrokken koersreactie", er is "fundamenteel niets veranderd, dus een schitterend bijkoopmoment".
    De trein is vertrokken op €0,861
  3. forum rang 6 Triple A 18 april 2024 09:35
    quote:

    Beur schreef op 18 april 2024 09:27:

    [...]90 miljoen aandelen erbij.... Je fietst hier iets te makkelijk aan voorbij voor mij Triple. 90 miljoen aandelen erbij heeft ongetwijfeld impact op de koers dan. Ondanks een schuldvrije positie ,
    Ik bekijk het vanuit het perspectief van de forumleden die nu aandeelhouder zijn.

    Die aandelen komen er alleen maar bij als de koers met 30% tot 40% is gestegen.

    Als de koers met dat soort percentages stijgt staan de huidige aandeelhouders te dansen op tafel en interesseert het ze geen bal dat die aandelen er bij komen. En Pharming is dan geheel schuldenvrij.

    En als de koers niet boven de conversiekoers stijgt dan heeft Pharming met een relatief lage rente kunnen herfinancieren. De rentekosten stijgen maar fractioneel en veel minder dan de bedragen die op dit forum rondgingen.

    Nogmaals: Voor de huidige aandeelhouders is het bericht in de Telegraaf naar mijn mening gewoon goed nieuws.

    -
  4. forum rang 4 G. Hendriks 18 april 2024 09:37
    quote:

    BassieNL schreef op 18 april 2024 09:33:

    Obligatiehouders krijgen een cadeautje.
    Ze kunnen nu tegen hogere rente en een veel lagere conversiekoers hun lening voortzetten.
    Precies dit. En aangezien de winst van de een het verlies van de ander is, is er dus iemand die moet bloeden. Het vooruitzicht van vele tientallen miljoenen aandelen erbij, minder cash en hogere rentelasten vind ik niet per se gunstig.
  5. forum rang 4 souni 18 april 2024 09:41
    Met de nieuwe conversie koers van 1,3 euro "waardeert" pharming zichzelf af van 2 euro+ naar ongeveer 1,3 euro.
    Aandeelhouders die boven de 1,3 euro gekocht hebben ( laten we zeggen ongeveer 1 jaar geleden) staan toch wel in hun hemd.
    Maar afwachten of de 1,30 euro de komende 5 jaar ( tot 2029) ooit nog weleens gehaald gaat worden.

    Tiktoktiktok pharming...WAKE UP ( mag onderhand weleens gaan gebeuren voor de aandeelhouders, VODA,aextracker etc.....)
4.619 Posts
Pagina: «« 1 ... 117 118 119 120 121 ... 231 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Logische herfinanciering Pharming

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links