Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,877 30 apr 2024 17:36
  • -0,029 (-3,15%) Dagrange 0,875 - 0,910
  • 3.882.227 Gem. (3M) 6,6M

Kwart MILJARD verlies voor Pharming

151 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 8 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Super trio 21 mei 2015 12:18
    quote:

    Hoopmazzel schreef op 21 mei 2015 12:00:

    [...]

    Bedankt voor de berekening.Maar ik koop ze niet.
    Er zijn al heel wat berekeningen gemaakt .

    stel jij hebt drie Canta's ingekocht voor 6000 euro en je wil ze per stuk voor 4000 euro aan de man brengen, dan is je opslagpercentage 100%.

    Hoe veel ben je dan waard ?
  2. [verwijderd] 21 mei 2015 12:30
    quote:

    husa schreef op 21 mei 2015 12:21:

    [...]

    wat zit je dan op dit forum te doen. hopen dat je toch een gokje zult kunnen doen. je gelooft in een aandeel of niet.
    Als ik nou een berekening zou zien ....die klopt en perspectief richting toekomst biedt ,dan zou ik ze misschien kopen.
    Maar ik word hier niet wijzer.Daarom koop ik ze niet.

    Dus daarom ben ik hier(als jij het goed vindt).Ik wacht en wacht en wacht.Ik lijk dus wel een Pharming-belegger...
  3. [verwijderd] 21 mei 2015 12:33
    quote:

    Deadwing schreef op 21 mei 2015 12:15:

    [...]

    Dat is het verleden, dat hoeft Pharming niet meer terug te betalen. En het verlies wat DZR en jij op Pharming hebben gemaakt, maakt mij geen moer uit.


    Laten we een beetje netjes blijven schrijven.Ik heb per saldo winst op Pharming.Geen kapitalen maar wel winst.

  4. [verwijderd] 21 mei 2015 12:33
    quote:

    Super trio schreef op 21 mei 2015 12:18:

    [...]

    Er zijn al heel wat berekeningen gemaakt .

    stel jij hebt drie Canta's ingekocht voor 6000 euro en je wil ze per stuk voor 4000 euro aan de man brengen, dan is je opslagpercentage 100%.

    Hoe veel ben je dan waard ?
    Ik heb het over Pharming.Ben je niet in de war?
  5. [verwijderd] 21 mei 2015 13:29
    [quote alias=DeZwarteRidder id=8502447 date=201505211022]
    [...]
    Wat denk je zelf.....???
    ik denk dat je weggewerkt bent bij Pharming vanwege je kritische blik, kijk op zaken , en dat kan je ze niet vergeven. jij meende het wel goed met het bedrijf Pharming! de financiële uitkomsten had je zien aankomen, als zij met de zelfde kapotte kompas zouden blijven varen..zie vandaar de huidige koers, zijnde het bewijs..!

    maar nu had je de aandeelhouders ook een dienst mogen bewijzen, door Pharming openlijk de waarheid te vertellen....

    het komt wel goed met de koers en Pharming, alleen het zal wel wat meer tijd overheen gaan.

    tot slot-- ik kan ook totaal een verkeerde conclusie hebben getrokken ? maar dan weet jij het wel beter.
  6. forum rang 10 DeZwarteRidder 21 mei 2015 13:39
    quote:

    getsmart schreef op 21 mei 2015 13:29:

    Wat denk je zelf.....???
    ik denk dat je weggewerkt bent bij Pharming vanwege je kritische blik, kijk op zaken , en dat kan je ze niet vergeven. jij meende het wel goed met het bedrijf Pharming! de financiële uitkomsten had je zien aankomen, als zij met de zelfde kapotte kompas zouden blijven varen..zie vandaar de huidige koers, zijnde het bewijs..!
    maar nu had je de aandeelhouders ook een dienst mogen bewijzen, door Pharming openlijk de waarheid te vertellen....
    het komt wel goed met de koers en Pharming, alleen het zal wel wat meer tijd overheen gaan.
    tot slot-- ik kan ook totaal een verkeerde conclusie hebben getrokken ? maar dan weet jij het wel beter.
    Fantasie hoort thuis op het Mei-draadje......
  7. [verwijderd] 21 mei 2015 14:16
    Pharming

    De verkoop van Ruconest is onlangs gestart in de Verenigde Staten. Tot dusver is de afname van het medicijn niet groot, maar de verwachtingen zijn hoog. Het is slechts een kwestie van tijd voordat Pharming zwarte cijfers gaat schrijven. En dat zorgt voor interesse van buitenaf. Er gaan geruchten dat Salix zijn oog heeft laten vallen op Pharming. De huidige lage aandelenkoers lijkt erg aantrekkelijk voor het doen van een bod.
  8. [verwijderd] 21 mei 2015 14:21
    quote:

    mosko-fiets schreef op 21 mei 2015 14:16:

    Pharming

    De verkoop van Ruconest is onlangs gestart in de Verenigde Staten. Tot dusver is de afname van het medicijn niet groot, maar de verwachtingen zijn hoog. Het is slechts een kwestie van tijd voordat Pharming zwarte cijfers gaat schrijven. En dat zorgt voor interesse van buitenaf. Er gaan geruchten dat Salix zijn oog heeft laten vallen op Pharming. De huidige lage aandelenkoers lijkt erg aantrekkelijk voor het doen van een bod.

    Verzinsels voor de zoveelste keer.
151 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 8 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links