Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,725 7 jun 2024 17:35
  • +0,010 (+0,17%) Dagrange 5,700 - 5,825
  • 154.387 Gem. (3M) 286,4K

Shorters bezig in opdracht van TomTom?

261 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 14 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. harrysnel 15 januari 2015 17:05
    Moemakert en Pietertje, ik zit op dit forum om over TT te lezen. Hoe jullie "jezelf voelen" interesseert mij geen bal. Als ik wel geïnteresseerd ben in dergelijke zielenroerselen dan had ik voor een baan in de zorgsector gekozen..

    Ik voorspel een groen slot voor TT. En als glazen bol nog kapot is dan morgen maar omhoog:)
  2. [verwijderd] 15 januari 2015 17:10
    Het opsparen, het opeenhopen van reeds gerealiseerde winsten voor toekomstige rapportages voor NA de exit/delisting als het nieuwe normaal.
    Die VEB-baas vanochtend bij BNR was duidelijk..."Er gebeuren rare dingen bij rapportages van bedrijven, in Duitsland kunnen noteringen zomaar eenzijdig gestopt worden".....als voorbeelden.

    TT heeft niets met particuliere aandeelhouders, het geeft geen enkele meerwaarde prijs, het is een fictieve notering met veel onzekerheden.
  3. [verwijderd] 15 januari 2015 17:18
    quote:

    xynix schreef op 15 januari 2015 12:15:

    [...]
    AB. Gewoon allemaal respectvol met elkaar omgaan. Zeker ook richting Justin.
    Mooie ben jij. Eerst allerlei verdachtmakingen en vervolgens hebben over 'respectvol' met elkaar omgaan. Valt me echt een beetje tegen van je.

    Of was dit een vorm van 'terugslaan' omdat anderen jou betichtten van 'gepositioneerd schrijven' met dat Google 2.0 verhaal. Iets wat ik overigens beaamde (dat ik dat ook zo ervaarde) maar met een soort mantel der liefde bedekte, als je dat nog herinnert.

    ----

    Mocht je het willen weten:

    Het klopt inderdaad dat ik een paar jaar geleden, 2010 of 2011 met een aantal forumleden contact heb gehad en eenmalig fysiek heb ontmoet. Daarna hadden ze een gesprek met IR van TT, ik moest helaas op het laatst afhaken.

    In de jaren daarna is er van mij uit geen behoefte geweest aan een vervolg. Om twee redenen. De eerste is dat ik zelf voldoende kan lezen om me een goed beeld te vormen over TomTom. En als ik echt iets niet weet kan ik het altijd vragen.

    De tweede is dat de conspiracy theorieen mij veel te groot werden en het niveau te laag. Ik wilde me daar niet mee afficheren. Ik zag mezelf al zitten tegenover Richard Piekaar (destijds hoofd investor relations) die dan allerlei indianenverhalen (Goddijn die zijn eigen bedrijf short en dat soort onzin) moet gaan zitten ontkennen. En dat ik daar met een rood hoofd van plaatsvervangende schaamte naast moet gaan zitten. Nee bedankt.

    Het verbaast me sterk dat Tini twijfelt of het wel echt waar was dat ik op het laatste moment niet kon opdraven. Dat Harry zo denkt snap ik nog, want de hele wereld is tegen hem en daarom zijn zijn beleggingen mislukt. Het valt me echter tegen dat mensen zich laten meeslepen in zijn wereld waarin iedereen te slechter trouw is.
  4. [verwijderd] 15 januari 2015 17:20
    quote:

    pieter1960 schreef op 15 januari 2015 17:15:

    Tijdrijder, kan allemaal makkeklijk, maar jij bent een denigrerend figuur.
    Prima. Als ik maar niet zo'n zeikerd ben zoals jij. Op het andere draadje ook. Ja Wave je mag hier niet negatief zijn. Oeeh, dan is niet alleen TomTom tegen je, maar ook andere forumleden.

    Dat mag best. Als het maar onderbouwd is.
  5. [verwijderd] 15 januari 2015 18:17
    quote:

    *Justin* schreef op 15 januari 2015 17:18:

    [...]

    Mooie ben jij. Eerst allerlei verdachtmakingen en vervolgens hebben over 'respectvol' met elkaar omgaan. Valt me echt een beetje tegen van je.

    Of was dit een vorm van 'terugslaan' omdat anderen jou betichtten van 'gepositioneerd schrijven' met dat Google 2.0 verhaal. Iets wat ik overigens beaamde (dat ik dat ook zo ervaarde) maar met een soort mantel der liefde bedekte, als je dat nog herinnert.

    ----

    Mocht je het willen weten:

    Het klopt inderdaad dat ik een paar jaar geleden, 2010 of 2011 met een aantal forumleden contact heb gehad en eenmalig fysiek heb ontmoet. Daarna hadden ze een gesprek met IR van TT, ik moest helaas op het laatst afhaken.

    In de jaren daarna is er van mij uit geen behoefte geweest aan een vervolg. Om twee redenen. De eerste is dat ik zelf voldoende kan lezen om me een goed beeld te vormen over TomTom. En als ik echt iets niet weet kan ik het altijd vragen.

    De tweede is dat de conspiracy theorieen mij veel te groot werden en het niveau te laag. Ik wilde me daar niet mee afficheren. Ik zag mezelf al zitten tegenover Richard Piekaar (destijds hoofd investor relations) die dan allerlei indianenverhalen (Goddijn die zijn eigen bedrijf short en dat soort onzin) moet gaan zitten ontkennen. En dat ik daar met een rood hoofd van plaatsvervangende schaamte naast moet gaan zitten. Nee bedankt.

    Het verbaast me sterk dat Tini twijfelt of het wel echt waar was dat ik op het laatste moment niet kon opdraven. Dat Harry zo denkt snap ik nog, want de hele wereld is tegen hem en daarom zijn zijn beleggingen mislukt. Het valt me echter tegen dat mensen zich laten meeslepen in zijn wereld waarin iedereen te slechter trouw is.
  6. forum rang 6 pwijsneus 15 januari 2015 18:23
    quote:

    Leeuw 007 schreef op 15 januari 2015 18:20:

    Justin voor jou het niveau te laag? kan me eigen dat niet voorstellen!
    Wat een soap is het hier, hilarisch. Met deze clown hierboven voorop.

    Het is nog niet eens vrijdagmiddag, maar ze zullen er morgen weer smakelijk om kunnen lachen bij de borrel.

    Wat een geouweh*er :)
261 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 14 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links