Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel ArcelorMittal AEX:MT.NL, LU1598757687

  • 23,880 10 mei 2024 17:35
  • +0,200 (+0,84%) Dagrange 23,870 - 24,320
  • 2.942.344 Gem. (3M) 2,5M

Dinsdag 21 juni 2011 begin van de zomer

119 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 20 juni 2011 23:07
    Aan het weer nog niet helemaal te merken, maar de zomer is vandaag begonnen. Breekt de zon ook door op de beurs? Ik vrees nog van niet!
    Eerst Griekenland oplossen dat is een vereiste voor betere koersen.

    Ik ben benieuwd welke route AM vandaag voor ons in petto heeft, gisteren gesloten op 22,11 en in de VS 22,08

    Het patroon van de laatste tijd is eerst flink naar beneden en dan langzaam weer omhoog. Eens kijken of ik ze kan bemachtigen voor rond de 21,75
  2. elbwee 20 juni 2011 23:39
    quote:

    Leidenaar schreef op 20 juni 2011 23:07:

    Aan het weer nog niet helemaal te merken, maar de zomer is vandaag begonnen. Breekt de zon ook door op de beurs? Ik vrees nog van niet!
    Eerst Griekenland oplossen dat is een vereiste voor betere koersen.

    Ik ben benieuwd welke route AM vandaag voor ons in petto heeft, gisteren gesloten op 22,11 en in de VS 22,08

    Het patroon van de laatste tijd is eerst flink naar beneden en dan langzaam weer omhoog. Eens kijken of ik ze kan bemachtigen voor rond de 21,75
    Beste Leidenaar,

    Dat moet je lukken. De dagkoers van Mittal is nog flexibeler dan Rubberen Robbie in een jaar.
  3. [verwijderd] 21 juni 2011 02:04
    quote:

    Leidenaar schreef op 20 juni 2011 23:07:

    Aan het weer nog niet helemaal te merken, maar de zomer is vandaag begonnen. Breekt de zon ook door op de beurs? Ik vrees nog van niet!
    Eerst Griekenland oplossen dat is een vereiste voor betere koersen.

    Ik ben benieuwd welke route AM vandaag voor ons in petto heeft, gisteren gesloten op 22,11 en in de VS 22,08

    Het patroon van de laatste tijd is eerst flink naar beneden en dan langzaam weer omhoog. Eens kijken of ik ze kan bemachtigen voor rond de 21,75
    De zomer mag dan wel begonnen zijn maar dit houdt vlg. mij in dat we nog ca. 3 mnd. op een houtje moeten bijten, bij koersen zo tussen de 22 en 23.50.
    Ook af en toe een daling naar regionen beneden de 22 zodat bv. Leidenaar kan instappen.
  4. [verwijderd] 21 juni 2011 08:09
    Hoelaat gaat het Grieks parlement stemmen?
    Tis wat trouwens. Gisteren mochten we niet groen, vandaag ook niet? :-/
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    di 21 jun 2011, 08:01 'Beurzen openen met verlies' AMSTERDAM (AFN) - De Europese beurzen openen dinsdag naar verwachting met verlies. Beleggers wachten op de stemming in het Griekse parlement, dinsdagavond, over de nieuwe regering van premier George Papandreou. Ook de waarschuwingen over de Amerikaanse economie drukken het sentiment.

    ,,De AEX opent vlak tot 1 punt lager'', voorspelde handelaar Rob Koenders van Harmony Vermogensbeheer. ,,Iedereen wacht op de stemming in Griekenland. Er zullen maar weinig mensen zijn die nu hun nek uitsteken om een positie in te nemen.''

  5. forum rang 7 rene l 21 juni 2011 08:54
    Futs dik in de plus, zinspeling op afwaardering States, Nikkei dik in de plus, Grieks stemgedrag en weer genoeg cijfertjes.
    Koenders is opnieuw niet nuchter en haalt rood en groen door elkaar.
    O, ja, de mevrouw in het rood die zondag op bezoek was bij Harrie zag er zorgelijk uit, plotseling geen mooie verhalen meer over mooie rendementen voor haar klanten, het was een beetje een non-event.
    Het zal mij overigensverbazen wanneer de gekke Grieken instemmen.
    Stemmen ze trouwens met een rood potlood?
    Er zal weer flink met borden gesmeten worden.
    Toch zie ik dat er overal weer geinvesteerd wordt, zie gisteren onze huisschilder Picasso.
    Daarnaast recent ook een mooie langlopende order voor Internatio-Muller.
    Ook is er schijnbaar voldoende geld voor overnames.
    Afgelopen weken waren dramatisch, werkelijk geen enkel lichtpuntje, toch lijkt de inmiddels tot achterstandswijk gepromoveerde AEX het licht te zien.
    Rond de 330 de bodem, hup Mittal nu snel weer up naar regionen van 26 en hopelijk hoger, AEX:campinghausse?
119 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Q1 pleister op de wonde voor stroef ArcelorMittal

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links