Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel ArcelorMittal AEX:MT.NL, LU1598757687

  • 23,870 23 mei 2024 10:41
  • -0,050 (-0,21%) Dagrange 23,760 - 23,930
  • 278.652 Gem. (3M) 2,5M

Dinsdag 21 juni 2011 begin van de zomer

119 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 10 voda 21 juni 2011 22:25
    AEX-fondsen op Wall Street, slot 22:15 uur


    AMSTERDAM (Dow Jones)-- Van de AEX-fondsen met een notering in de VS, staan er na het slot van Wall Street 5 op winst in vergelijking met hun slotkoers op de AEX, 2 onveranderd en 0 op verlies. Omgerekend boekt de AEX op Wall Street een winst van 0,51 punten (0,15)%.

    De fondsen op een rij, met achter hun naam de koers op Wall Street (omgerekend in euro's) en het verschil tussen de koers in New York en de slotkoers in Amsterdam (in percentage):

    Aegon 4,53 (0,22%) Arcelor Mittal 22,58 (0,27%) ASML Holding 24,71 (0,00%) ING Groep 8,28 (0,00%) Shell 24,41 (0,45%) Philips 18,09 (0,61%) Unilever 22,38 (0,13%)


    - Dow Jones Nieuwsdienst; +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com
  2. [verwijderd] 22 juni 2011 20:19
    quote:

    TimothyF schreef op 21 juni 2011 21:15:

    [...]

    Bedankt.

    ASMI is klote. Minder klot dan verlies pakken, maar toch.... Baal er wel van, gister 1%, en vandaag 5,5%, dat zijn toch uitslagen die echt een verschil maken met sprinters.

    De beurs moet weer even in rustiger vaarwater komen, dan stap ik weer vol in Mittal, Air France en Randstad. Die zijn nog altijd zwaar afgeslacht, en wel toppers in hun branche.

    je hebt zeker gelijk, maakt verschil. Kunnen aardige ritjes zijn in de achtbaan, daarvoor hoef je niet naar een attractiepark. Ik heb even gekeken en zag dat ASMI naar beneden ging meer dan twee proent vandaag?

    Heb ook wel eens sprinters gehad maar zou liever wat langer bij de gekozen strategie zijn gebleven. Ik vind dat juist met sprinters lastig omdat ze vrij veel potentie hebben naar boven en beneden.

    Zit nu ook iets meer dan 2000 euro onder de aanschafprijs (aandelen AMG en heb met regelmaat ook AM). Had deze nu niet graag in sprintervorm in handen gehad.

    succes
  3. TimothyF 22 juni 2011 21:05
    quote:

    downorupisayup schreef op 22 juni 2011 20:19:

    [...]
    je hebt zeker gelijk, maakt verschil. Kunnen aardige ritjes zijn in de achtbaan, daarvoor hoef je niet naar een attractiepark. Ik heb even gekeken en zag dat ASMI naar beneden ging meer dan twee proent vandaag?

    Heb ook wel eens sprinters gehad maar zou liever wat langer bij de gekozen strategie zijn gebleven. Ik vind dat juist met sprinters lastig omdat ze vrij veel potentie hebben naar boven en beneden.

    Zit nu ook iets meer dan 2000 euro onder de aanschafprijs (aandelen AMG en heb met regelmaat ook AM). Had deze nu niet graag in sprintervorm in handen gehad.

    succes
    Ik zit met AMG aandelen, AM opties, heb vorige week de aandelen eruit gegooid, samen met Aperam. Was er klaar mee, heb nu weer wat geld om te handelen, vandaag Philips gekocht, gister ASML... Kleine ritjes, handen op de knop.

    Succes!
  4. [verwijderd] 22 juni 2011 22:41
    quote:

    TimothyF schreef:

    [...]

    Ik zit met AMG aandelen, AM opties, heb vorige week de aandelen eruit gegooid, samen met Aperam. Was er klaar mee, heb nu weer wat geld om te handelen, vandaag Philips gekocht, gister ASML... Kleine ritjes, handen op de knop.

    Succes!
    ik zal maar op letten met asml
119 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Q1 pleister op de wonde voor stroef ArcelorMittal

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links