Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Forum geopend voor Euronav
Volgen
Klopt dat verminderen van een onderwaardering het gevolg is van kapitaalvermindering: kapitaalverhoging doet dat bijna altijd. Maar vaak in probleemsituties... Om faillisementen te vermijden. Een kapitaalverhoging zet het aandeel wel in de kijker, en het extra kapitaal laat toe om grondige diversificatie te verwezenlijken. BV. minder olietransport, of ook om de balans grondig te verbeteren. Hier is diversificatie het doel, zowel voor CMB als voor Euronav en het komt misschien beiden goed uit. Nu, in dat interview wordt niet echt over dividenden gesproken, Een kapitaalvermindering sluit een kapitaalverhoging niet uit! Het zijn niet noodzakelijk dezelfde personen die dividenden incasseren en anderen die iin bedrijf willen stappen, aan ex-dividend tarief. Het kan gaan om een belangrijk ^partnership', om een belangrijke meerwaarde van dit partnership...en dan een herwaardering van het aandeel..opwaarts??
Midden in bullmarkt gaan diworsification, met kapitaal verhoging no thx. na trends interview weet ik wel wat ik zal doen met de aandeeltjes.
Euronav heeft me toch wel geholpen bij het vermijden van de bel20 zwakte. (net als exmar). Ik ben hoofdzakelijk een dividendbelegger, ik stap alleen uit een aandeel als ik zie dat het te duur wordt of geen mooie dividenden kan betalen. Ik ben benieuwd wat euronav zal doen. Op een suezmax is 30% rendemend iets van 40000 dollar op spot (9000+3x7000). Voor een recente vlcc ligt die 30% op 74000$/dag (350000+3x13000.) Dit terwijl ze nagenoeg eenzelfde prijs opbrengen op spot...Suezmax haalt dat wel, vlcc niet, behalve dan de oudere (13+), waar maar half zoveel kapitaal in zit,. Wat nu wel een grotere rol speelt; PEAK oil. zou nu voor 2030 komen,. Stel dat het 2028 wordt, dan is het zo dat nadien elk jaar minder boten nodig zijn. Wie nu nog bestelt kent dus nog 2026 en 2027... en komt daarna achter de peak terecht, in mogelijks dalende koersen. Dit kan natuurlijk nog wat geanticipeerd worden, door meer schaarste in de aanloopperiode. Dus druk opwaarts in de spot-prijzen.Na 2028 moeten er zeer veel boten verdwijnen, maar de markt krimpt ook, Euronav heeft om fiscale redenen belang erbij te blijven investeren, maar dan niet in olietransport. Voor de vloot van euronav lijkt me nog voldoende rendement
Ze hebben letterlijk niets gezegd over dividend beleid ik vrees dat die gewoon heel laag zal zijn en ze zullen alles investeren in boten en technologie, dat zegt men ook in het interview op (min 14) en dan zegt men ook nog deze strategie zal "ooit" iets opbrengen voor ons bedrijf (min 17).
Vanaf wanneer verwacht u meer duidelijkheid over de dividend strategie ? Zou het kunnen dat er tijdens de aandeelhouders vergadering van november meer duidelijkheid komt ?
Vanaf wanneer verwacht u meer duidelijkheid over de dividend strategie ? Zou het kunnen dat er tijdens de aandeelhouders vergadering van november meer duidelijkheid komt ?
Namibië geldt als een Afrikaans land met een gematigd inkomen. De investeringen in groene waterstof, waarin ook CMB, de groep van de Belgische familie Saverys, een inbreng heeft, wordt woensdag door president Hage Gottfried Geingob ondertekend in Brussel. Het is een van de inspirerende voorbeelden waarmee de Europese Commissie wil uitpakken.
suezmax breakeven raming is 17000, elke 6000$ extra is 10% winst... de huidige 60 000 noteringen zouden kunnen aanhouden... Waarom suezmax duurder kan dan VLCC? niet logisch, 200% transportcapaciteit en maar 150% kosten... Alleen vlcc doet veel minder havens aan, en vaak verkiest men kleinere vrachten. Maar nu boekt ook vlcc halfgevulde transporten, maar wint daarop wel iets minder dan een suezmax. Zolang euronav niets zegt over dividenden, denk ik dat alles bij het oude blijft: de courante winst verdelen, en de winst op vlootverkopen reserveren. Eventueel bij gelegenheid netto meerwaarde uitbetalen...? Voor de transactie met Frederiksen moeten ze dus wel geld voorzien: voor terugkoop van schulden op die boten, en voor de aankoop door CMB. Ik denk dat ze in q4 weer 1$ zouden kunnen betalen, en in q3 wel voor 40 cent winst, maar in het kader van regeling met fredriksen niet uitbetalen Volgend jaar dus 26 suezmax in dienst... , en de opbrengst vanverse cash en 'de rest' die de kasstroom nog verdubbelt. Benieuwd of men de vloot nu al boekt als 'voor verkoop', dus aan die prijs. Ook zien in afwachting, wie en welke winst wordt gemaakt op de verkochte vloot (saverrijs spreekt van intresten, zou het dan zo zijn dat de prijs al vaststaat en de winsten nu al voor frederiksen zijn, met een rente voor CMB? Dat zou men kunnen afleiden uit een uitleg van Saverijs). Op dat deel van de vloot wordt zowat 20 miljoen afgeschreven per kwartaal, maar er zou wel eens éénmalig een meerwaarde van 500 miljoen kunnen worden geboekt, en nog extra winst door weggevallen afschrijvingen en uit overeenkomst voortvloeiende te ontvangen intresten. Ik voorzie dat bij de overdracht van de aandelen die winst zal uitbetaald worden zonder roerende voorheffing (3$) en ook wat cmb-tech vloot aankopen. en verder de lopende winst. van 2023 en 2024... en CMB heeft de intressantste prooi, en kan op zoek naar partners voor extra miljardeninvesteringen...maar niet in klassiek olietransport.
We varen richting kade 17
blijft positeve berichten voor rentabilitiet. Wellicht doet venezuele nu weer beroep op de commerciele vloot, goed voor VLCC Er werdt een 2002 vlcc verkocht net boven 30 milj$. De resterende VLCC van euronav zijn dus gemiddeld 13 jaar jonger, en kapitaal is gerecupereerd met pakweg 10 000 $ per dag op spot.... Natuurlijk komen er nog de kosten bij: Voor een degelijk rendement is zowat 40 000 $ /per dag op spot nodig, om de commerciële waarde te verantwoorden. Nieuwbouw vergt het dubbele voor eenzelfde rendement, maar is merkelijk goedkoper in exploitatie. Kapitaalverhoging: ter beoordeling, een mogelijk scenario: Wat cmb verkoopt aan Euronav, ttz het aantal schepen, hangt wellicht af van partners, die bereid zich garant te stellen voor kapitaalverhogingen. De regering onderhandelt binnenkamers om de investeringen voor 40% fiskaal aftrekbaar te maken: lijkt wel geknipt op de maat van Euronav, die op die manier mogelijks zijn kapitaal kan... verdubbelen? Je moet alleen voldoende investeerders bereid vinden die kapitaalverhoging te garanderen, en dan boven het huidige bod: bv 1 aandeel per 2 aan 20$. Dat waardeert dan .300 000 000 aandelen aan 20$, maar de helft blijft cash. In dat geval zou CMB dus alleen die 23% van Frederiksen kopen, en de beurskoers zou boven het bod standhouden, dus niet worden aangeboden. Wel zou CMB dan ook nog moeten inschrijven op een kapitaalverhoging van 1 miljard. (aandelen kopen die anders misschien zouden aangeboden worden) Met verse cash kan Euronav dan wellicht cmb-tech inlijven, en een wereldpositie innemen in groene energie. Let wel, de aangekochte vloot, en wat ze al hebben zou al direct opbrengen: De nieuwe investeringen, echt 'nieuw' of 'ontwikkeling' zouden op het totaal maar beperkt zijn. Een direct rendement zou het gevolg zijn, en institutionele aandeelhouders kunnen overtuigen om mee in te stappen. Wellicht zou die hoge beurskoers kunnen gegarandeerd worden door partner(s), die bereid is naast CMB aan die prijs een redelijke participatie te nemen. De winstcapaciteit van het geheel zal met dat vers kapitaal wel boven het miljard uitkomen, en dus een aantrekkelijke e n duurzame koers /winst verhouding van 6
J.P. Morgan verlaagt beleggingsadvies voor Euronav NV Gepubliceerd door Trivano.com op 31 oktober 2023 om 07:26 De analisten van J.P. Morgan hebben dinsdag hun beleggingsadvies voor Euronav NV verlaagd. J.P. Morgan verlaagde het advies van overweight naar neutraal. Het koersdoel werd verlaagd van 20,00 naar 17,45 EUR. Dat betekent dat de analisten verwachten dat de aandelen van Euronav NV met 4% kunnen stijgen vanaf de huidige koers van 16,81 EUR.
Suezmax spot-rate nu 77,900 ... volgens Poten daily (gratis verkrijgbaar of X) nieuwsbulletin voor de allerbeste suezmax zowat 50% per jaar?? Voor de termijncontracten zijn de VLCC dan wel weer duurder. vorige post; waar ik dat miljard winst vandaan haal in mijn beoordeling van potentieel kapitaalverhoging? er is de bestaande olievloot die per schip net 10 miljoen kan opbrengen, waarvan 8 op spot en 2 bij resale. De FSO tel ik dan voor 5, en zo kom ik aan 50x 10 voor de bestaande vloot. Maar met de bijkomende cash uit verkoop, kapitaalverhoging en verse cash, en een klein hefboomeffet van 130% investeren, dus 23% geleend kom je aan potentieel 5 miljard -130%-verse investeringen : 1,8 uit verkoop, 2 uit kapitaalverhoging, 0.7 verse cash (afschrijvingen en bootverkopen, verse winst uitbetaald en schuld op verkochte boten afgetrokken) + 30% , zijnde 23% geleend op nieuwe investeringen...) dat verse kapitaal moet dan wel...10% net opbrengen En ja, men kan meer verwachten van elk van deze posten, en het is duurzaam... In beginfase is zeker meer te verwachten uit de bestaande suezmax-vloot...ik reken hier nog niet de helft van actuele spot opbrengst, maar het gestationeerde cash geld zal dan ook geen 10% opbrengen. En wel onmiddellijk al dividend... 30 $cent per kwartaal bv. Men zou ook wel kunnen miljardje meer ophalen... en ergens iets overnemen van 10 miljard met overgenomen cashpositie...probleem is partner vinden... probleem??? Er moet wel 1 miljard gevonden worden bij partners en AVH heeft dat misschien wel niet liggen.. Heel misschien. Ernstige fouten in berekening mag je melden...
NOS Nieuws • Vandaag, 12:57 Opnieuw minder schepen door Panamakanaal door droogte Het Panamakanaal dat voor de mondiale scheepvaart erg belangrijk is, laat opnieuw minder boten door. Er valt dit regenseizoen weinig neerslag en ook oktober is veel te droog; het is de droogste oktober in 73 jaar. De waterstand in het kanaal door de bergen van Panama is daardoor erg laag. Normaal gesproken gaan er gemiddeld 36 schepen per dag door het kanaal tussen de Atlantische Oceaan en de Stille Oceaan. Vanwege de droogte laat de Panama Canal Authority tot en met de jaarwisseling nog maximaal 25 schepen per dag door en in januari en februari zijn dat er nog maar 18. In augustus werd de doorgang ook al beperkt, toen naar 32 per dag. Dat leverde grote files op aan beide kanten van het kanaal.
Euronav zal dus de eerste- nectar - van de 3 geleased VLCC terugnemen, vermoedelijk met een winst van 30 miljoen per schip (q4). De andere zullen volgen...normaalgesproken: het zijn VLCC van 14-15 jaar, met een commerciële waarde van zowat 60 milj $ Je moet dus rekenen dat ze voor in totaal 2 vlcc en 4 suezmax in aanbouw en 3 extra vlcc zowat 450 miljoen nog moeten betalen...Ze zijn zowat respectievelijk 260, 360 en 180 miljoen waard...350 miljoen is dus al als vloot te boeken. 'bijna' 2$ per aandeel... De helft van q4 is al geboekt aan relatief lage maar winstgevende prijs, maar nu zijn spotprijzen spectaculair gestegen...Ook de TC-in suezmax zijn momenteel zeer winstgevend. De VLCC in 'verkoop' aan Frederiksen staan nog niet geboekt als bestemd voor verkoop aan de 'te realiseren waarde' : in feite is dat negeren van een boekwinst op ruim 500 miljoen geschat. Intussen brengen die wellicht nog op voor euronav? De kosten uit lease en uit lenen op recentere vlcc verdwijnen dus, en naast de vloot heeft euronav nog ook heel wat activa. De totale vlootwaarde, eens ook nieuwbouw betaald, is dus zowat 6 miljard waard: 2,35 verkocht, 0.8 te leveren , 0.6 ULCC/FSO , 1 andere VLCC, en 1,25 suezmax... 30$/aandeel).
EURONAV KONDIGT RESULTATEN DERDE KWARTAAL 2023 AAN HOOGTEPUNTEN • Tarieven in Q3 2023 sterker in vergelijking met historisch Q3-gemiddelde sinds 1990 • Bestelling van twee VLCC nieuwbouwschepen • Tweejarig tijdbevrachtingscontract ondertekend met blue-chip partner • Aankondiging overeenkomst tussen twee referentieaandeelhouders met betrekking tot de toekomstige strategische richting • Geen Q3 2023 dividend uit te keren als onderdeel van de CMB/Frontline transactie • Q4 2023 spottarieven tot op heden: 49% vast op 34.000 USD per dag voor de VLCC vloot en 52% vast op 34.000 USD voor de Suezmax vloot, maar de tarieven zijn sterk gestegen sinds vorige week. ANTWERPEN, België, 2 november 2023 – Euronav NV (NYSE: EURN & Euronext: EURN) (“Euronav” of de “Vennootschap”) rapporteerde vandaag haar niet-geauditeerde financiële resultaten voor het derde kwartaal eindigend op 30 september 2023. Lieve Logghe, CFO en CEO ad interim van Euronav: “Het derde kwartaal vertoonde een relatief typisch handelspatroon, aangezien de tankermarkten zich hebben aangepast aan de extra OPEC productie- en exportverminderingen, samen met indicaties van een lichte daling in de vraag naar ruwe olie. Het Euronav platform werd uitgebreid met een belangrijke tijdbevrachting en twee bijkomende VLCC nieuwbouwcontracten. Na maanden van onzekerheid, werd een transactie tussen onze twee referentieaandeelhouders overeengekomen. Wij geloven dat dit een hefboom zal zijn voor de waarde die Euronav en haar mensen gedurende jaren gecreëerd hebben door hard te werken. Het weerspiegelt een evenwichtig resultaat voor de aandeelhouders, die nu de keuze hebben tussen het realiseren van die waarde in contanten of het volgen van Euronav in een nieuwe strategische richting onder een nieuwe controlerende aandeelhouder.” Het hele PB lees je hier: ml-eu.globenewswire.com/Resource/Down...
hoe kunnen 2 (grote)aandeelhouders beslissen om geen dividend uit te keren in naam van alle andere aandeelhouders?
Je stem laten horen en zeker stemmen indien niet akkoord met de gang van zaken.De bijzondere algemene vergadering is op 21 november en je kan nu stemmen online of per brief.
RAOUL schreef op 2 november 2023 11:13 :
hoe kunnen 2 (grote)aandeelhouders beslissen om geen dividend uit te keren in naam van alle andere aandeelhouders?
Erger nog het wordt gewoon ingehouden op de prijs van € 18,43 die CMB zou moeten betalen aan de overige aandeelhouders. We worden massaal gepiepeld!!!
Eekhoorn50 schreef op 2 november 2023 14:44 :
[...]
Erger nog het wordt gewoon ingehouden op de prijs van € 18,43 die CMB zou moeten betalen aan de overige aandeelhouders. We worden massaal gepiepeld!!!
Was het niet € 17,43 ???
Wdm1959 schreef op 2 november 2023 12:21 :
Je stem laten horen en zeker stemmen indien niet akkoord met de gang van zaken.De bijzondere algemene vergadering is op 21 november en je kan nu stemmen online of per brief.
Waar staat het online stem formulier???
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
AIRBUS
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia Oyj
Nokia OYJ
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)