Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Galapagos AEX:GLPG.NL, BE0003818359

  • 27,320 2 mei 2024 16:10
  • +0,740 (+2,78%) Dagrange 26,760 - 27,420
  • 55.677 Gem. (3M) 83K

Galapagos in Mei 2016.

4.406 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 221 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 1 mei 2016 21:51
    quote:

    egeltjemetstekel schreef op 1 mei 2016 21:40:

    [...]goh mooiweer...
    Dit keer ben ik het roerend met je eens...LOL!
    Had Wierda ook wel een trap onder zijn kont willen geven toen hij begin dit jaar Galapagos te duur bevond en even aan de zijlijn ging staan. Nu stapt ie terug in dus waarschijnlijk is hij minder dom dan door mij oorspronkelijk ingeschat.
  2. tonneke 1 mei 2016 22:18
    quote:

    KeepTHeFaith schreef op 1 mei 2016 21:51:

    [...]
    Had Wierda ook wel een trap onder zijn kont willen geven toen hij begin dit jaar Galapagos te duur bevond en even aan de zijlijn ging staan. Nu stapt ie terug in dus waarschijnlijk is hij minder dom dan door mij oorspronkelijk ingeschat.
    denk toch dat die Wierda het goed gezien had, als ik dat gedaan zou hebben wat hij gedaan had dan had ik nu toch iets meer aandelen gehad.
  3. joli0004 1 mei 2016 22:46
    zoals ik het zie (voor wat dat waard is!)
    Galapagos is sinds eind 2015 geen speculatief aandeel meer.
    het is nu een kwaliteitsaandeel en die verdient een andere benadering.
    een bieding kan je vergeten! Giliad heeft een controleerbaar aantal aandelen.
    niemand gaat dit aanvechten.
    dus: op de plank en rustig laten rijpen.
    kost tijd, dat weet ik maar door de jaren heen (lees: tenminste 2018) zal de koers vanzelf richting de € 100,-- gaan.
    welk biotech-bedrijf heeft er € 1 miljard in de kas en zicht op allerlei vooruitbetalingen t.a.v. mijlpalen? (abvie?)
    ik blijf rustig zitten en zie de toekomst met vertrouwen tegemoet.
    soms koop ik iets bij bij een lichte trugval maar onder de steun van € 37,-- komt hij niet meer
    groet
  4. egeltjemetstekel 1 mei 2016 23:08
    quote:

    tonneke schreef op 1 mei 2016 22:18:

    [...]denk toch dat die Wierda het goed gezien had, als ik dat gedaan zou hebben wat hij gedaan had dan had ik nu toch iets meer aandelen gehad.
    blijkbaar had ie dat goed gezien
    Maar hij had net zo goed ongelijk kunnen krijgen
    Is
    En blijft
    Mijn mening!
  5. [verwijderd] 1 mei 2016 23:17
    quote:

    tonneke schreef op 1 mei 2016 23:08:

    Even een vraag, eentje die jullie niet van mij gewend zijn, het medicijn voor CF klasse 3 wordt die gezien als een weesgenees middel ? Nou hoe vinden jullie hem ;-)
    Voila, in dit artikel wordt CF zelfs als voorbeeld aangehaald.

    weesgeneesmiddelen.info/weesgeneesmid...
  6. tonneke 1 mei 2016 23:36
    quote:

    Dendronic schreef op 1 mei 2016 23:17:

    [...]
    Voila, in dit artikel wordt CF zelfs als voorbeeld aangehaald.

    weesgeneesmiddelen.info/weesgeneesmid...

    nou, is dat wat, bedankt Dendronic, toch raar dat men dan toch nog 3 jaar moet wachten tot het medicijn op de markt komt, eigenlijk schandalig.
  7. Zouph 2 mei 2016 02:19
    quote:

    tonneke schreef op 1 mei 2016 23:36:

    [...]nou, is dat wat, bedankt Dendronic, toch raar dat men dan toch nog 3 jaar moet wachten tot het medicijn op de markt komt, eigenlijk schandalig.
    schandalig? schandalig zijn de medicijnen die op de markt komen met onder de mat geveegde bijwerkingen. Een medicijn ontwikkelen en op de markt brengen voor de volledige patientenpopulatie moet uiterst zorgvuldig gebeuren en daar is minstens 3 jaar wel voor nodig. De mensen die zitten te springen op het medicijn zouden goed geinformeerd moeten worden door hun dokter en meedoen met een phase 3 studie of phase 2 als ze echt niet kunnen wachten.
  8. [verwijderd] 2 mei 2016 07:31
    quote:

    Zouph schreef op 1 mei 2016 17:10:

    Vertex loopt wel echt voor met hun triple combo. Ze zijn op dit moment fase 1 studies aan het doen in gezonde vrijwilligers. Ze zoeken ook nog deelnemers, mocht iemand nieuwsgierig zijn en een extra zakcentje willen verdienen. Het gaat om de combinaties VX-152 + VX-661 + Ivacaftor of de combinatie VX-440 + VX-661 + Ivacaftor.

    www.prahs.nl/meedoen/onderzoeken/pra-...
    www.prahs.nl/meedoen/onderzoeken/pra-...
    op het moment van typen zit ik in dag 4 van Fase 1 voor VX440 1400mg. is goed verlopen zonder bijwerkingen. zoals ik hier te horen heb gekregen is VX440 bij elke deelnemer goed verlopen (er komt nog 1 groep na ons, de andere 7 groepen zijn al geweest , incl. ons zijn dat 64 deelnemers)

    grtz.
4.406 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 221 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Weinig houvast voor beleggers in Galapagos

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links