Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Fugro AEX:FUR.NL, NL00150003E1

  • 23,600 29 apr 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 23,200 - 23,600
  • 207.706 Gem. (3M) 372,8K

FUGRO - oktober 2014

2.722 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 137 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Rai444,44 1 oktober 2014 17:01
    De stijging afgelopen dagen is mijn inziens toch een eerste signaal van bodemvorming. Het is weken achter elkaar in een rechte lijn naar beneden gegaan. Ik zat te wachten op een aantal dagen zoals dit. Nu zakt het idd weer, mooie kans om straks long in te stappen voor flinke tikken omhoog. Ik heb nog even geduld.
  2. dagobert1 1 oktober 2014 17:48
    Morgen weer een stijging, fugro zit niet alleen in de oliehandel dus om alleen door een lagere olieprijs zo te dalen.
    Heb helemaal geen nieuws gezien over de start van Fugro schepen voor fase 2 van het zoeken naar het vermiste vliegtuig van mal airlines. Nergens iets van gezien in het nieuws maar wel een zeer belangrijke ontwikkeling. Ze zullen het vliegtuig maar vinden.
  3. dagobert1 2 oktober 2014 09:18
    is het zo triest gesteld dat we dan toch naar de 19 euro gaan en waarom zou dat dan de bodem zijn. Er is nu al meer dan 50% van de koers af waarom niet meer?

    Had deze week nog de hoop gehad dat een aandeel ook nog een herstel fase had maar dat geld niet voor Fugro. Ondanks dat de short posities kleiner zijn blijft het meer dalen dan de concurrenten.
  4. [verwijderd] 2 oktober 2014 13:01
    quote:

    dagobert1 schreef op 2 oktober 2014 09:18:

    is het zo triest gesteld dat we dan toch naar de 19 euro gaan en waarom zou dat dan de bodem zijn. Er is nu al meer dan 50% van de koers af waarom niet meer?

    Had deze week nog de hoop gehad dat een aandeel ook nog een herstel fase had maar dat geld niet voor Fugro. Ondanks dat de short posities kleiner zijn blijft het meer dalen dan de concurrenten.
    Vraag het me af. De hele sector daalt keihard. TGS is ook al kwart beurswaarde verloren en daar spelen niet de fundementele problemen van Fugro. CGG en PGS zijn ook gehalveerd in een jaar

    Iets verderop, Transocean en Seadrill verliezen ook zo'n 3% per dag.

    Algehele malaise

    Groet,
    Bolo
  5. no-sa 2 oktober 2014 13:15
    quote:

    ff_relativeren schreef op 2 oktober 2014 10:30:

    Waar zijn de tijden met mw. No-sa gebleven ?
    Zij zou onverbloemd iets hebben geschreven als :
    'wat daalt ie mooi he ? hihi ..'

    Waarna vervolgens de halve goegemeente het nodig vond om te reageren.

    No-sa ist noch immer da, ha, ha, alleen niet in Fugro, maar short, al een hele poos, ondermeer in de chemie, dus b.v. in DSM en das geht gut, sehr gut. Wat Fugro maakt, dat is, laten wij zeggen, het loslaten van wel erg veel menthaangas uit bergen en schepen vol stront. Al die gasten die long zitten in F. liggen er half dood, buiten adem, bij. Het is het ultieme F*uck you aandeel van de AEX. Suc6
  6. forum rang 6 effegenoeg 2 oktober 2014 13:23
    quote:

    no-sa schreef op 2 oktober 2014 13:15:

    [...]

    No-sa ist noch immer da, ha, ha, alleen niet in Fugro, maar short, al een hele poos, ondermeer in de chemie, dus b.v. in DSM en das geht gut, sehr gut. Wat Fugro maakt, dat is, laten wij zeggen, het loslaten van wel erg veel menthaangas uit bergen en schepen vol stront. Al die gasten die long zit in F. liggen er half dood, buiten adem, bij. Het is het ultieme F*uck you aandeel van de AEX. Suc6
    Deze bovenstaande tekst is niet van een intellectuele ziener doch meer het gebrabbel van een werkloze vuilnisman.
    Hoewel ik de aandelen niet bezit meen ik toch te moeten reageren vanwege mijn belangstelling voor goede bedrijven.
2.722 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 137 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Fugro is het schoolvoorbeeld van een geslaagde turnaround

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links