Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel ArcelorMittal AEX:MT.NL, LU1598757687

  • 23,330 5 jun 2024 10:27
  • -0,490 (-2,06%) Dagrange 23,310 - 23,790
  • 874.298 Gem. (3M) 2,6M

Weekend 11-12 juni - Mega Crash beurzen

88 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 11 juni 2011 22:10
    quote:

    MrCash schreef op 11 juni 2011 21:53:

    [...]

    Over je argumenten dat je ver van mij woont omdat je diep in de avond en nacht post is laariekoek. Dat zijn geen argumenten.

    Klopt, het is een voldongen feit. Ik laat het hierbij, het is zaterdagmiddag het zonnetje schijnt, ik heb wel wat beters te doen.
    Ik ga in ieder geval geen potje kaarten!
  2. [verwijderd] 11 juni 2011 22:39
    Volharder bedankt voor je posting(s). Laat je niet uit de tent lokken.

    Ik las ook met plezier het goed onderbouwde verhaal van Metal op het forum van AMG.

    Heeft iemand ervaring met de geavanceerde orders bij Binck; de trailing en conditie orders ? Ik heb mezelf geen dienst bewezen door een bij een verkooporder een conditie op te geven maar tegelijkertijd ook een limiet die hoger lag en niet gehaald werd, waarna een forse daling werd ingezet van het aandeel tot aan vandaag. wel de handleiding gelezen en gebeld maar stel jullie ervaring ook op prijs vandaar mijn vraag. Hoe moet de geanvanceerde order worden ingegeven in het geval je al op wat winst staat maar nog mee wil liften omhoog met een vangnet eronder? Doe je dat met een bestens order gecombineerd met de conditie?
  3. [verwijderd] 11 juni 2011 22:50
    Verkooporder stop limiet + stopprijs. Dan kunje een range instellen waarbinnen je wil verkopen.
    Bestens verkopen bij een klein fonds met weinig volume is niet echt gunstig, maar bij arc zul je hier geen last van hebben met jouw aantal aandelen. Ik neem aan dat je onder <5% belang zit;)
  4. [verwijderd] 11 juni 2011 23:08
    dank je voor de reactie.
    Zit onder de vijf procent in AMG, maar daar is het forum niet zo levendig als hier immers kleiner fonds, dus ik skip wat heen en weer. C. Leone dat is de man/het hedegefund om in de gaten te houden bij AMG. Hij zit op 15% procent, opgebouwd vanaf januari dit jaar.

    vr. groeten.
  5. [verwijderd] 11 juni 2011 23:23
    quote:

    thorgal schreef op 11 juni 2011 23:17:

    Dus zowel naar Mr Cash toe als naar de rest, er komt nog een verdere daling aan...
    Dat zeg ik toch elke keer.
    Zie je niet dan dat ik veel vijanden heb hier ??
    Merk je niet dat mensen alleen maar iets goeds willen horen over MT ?? Negatieve dingen zijn niet welkom hier.
  6. [verwijderd] 11 juni 2011 23:39
    Vijanden lok je enkel uit door je manier van schrijven...
    Je bent eerder van het type dat plezier heeft in een verdere daling... en dat lokt zo een reacties uit.
    Ik kan daar mee leven of ik lees er over, maar sommigen zijn gefrustreerd doordat ze verliezen en misschien schrijf je zelf in jouw stijl wel zo omdat je verloren hebt...
  7. [verwijderd] 12 juni 2011 00:22
    quote:

    GR€€D schreef op 11 juni 2011 18:42:

    Mega staat voor iets groots.
    Mega crash zie ik ook niet gebeuren.

    Wat je voorspelling zijn voor de AEX DJ ga ik met je mee, Cash.

    - Dow naar 11000 gaat (dat is al dik -8 %)
    - AEX naar 300 gaat (dat is al dik -10 %)
    - MT naar 20 euro gaat (dat is al dik -11 %)

    MT ben ik nog niet zeker van of die met de AEX mee gaat.

    De onderbouwing voor mij daarin is:

    - Schuldencrisis Europa.
    - Schulden plafond Amerika bij geen inkomsten omdat de economie het niet doet.
    - Consumenten vertrouwen.
    - Huizencrisis.
    - Japan in recessie.

    etc etc, de rest mogen jullie invullen.

    Ik heb dit al eerder gemeld, maar MT is afhankelijk wat er in de wereld gebeurd.
    Er word teveel gekeken naar de koers zonder om je heen te kijken.
    Als in Amerika een slecht cijfer uitkomt, ongeacht of MT winst maakt....dan gaat de koers omlaag.
    Fair?
    Nee maar wel de realiteit.

    Mvg Greed
    -
    GR€€D, Ik waardeer je argumenten.
  8. [verwijderd] 12 juni 2011 00:34
    2 koersdoelen voor MT afgelopen vrijdag! Ze komen wel erg in de buurt van een koers <20,- NOT!

    Die Citigroup hat die Einstufung für ArcelorMittal auf "Hold" mit einem Kursziel von 25,00 Euro belassen. Der entscheidende langfristige Positivfaktor für Stahlwerte sei die allmähliche Abschwächung des Kapazitätswachstums, schrieb Analyst Anindya Mohinta in einer Branchenstudie vom Freitag. Die Gewinne von ArcelorMittal hingen aber stärker als bei den europäischen Wettbewerbern von der Entwicklung des Baugewerbes ab, wo sich erst noch Verbesserungen zeigen müssten.

    AFA0033 2011-06-10/11:01

    Exane BNP Paribas hat ArcelorMittal nach einer Investorenkonferenz auf "Outperform" mit einem Kursziel von 35,00 Euro belassen. Die Stahlpreisdynamik in den Industriestaaten werde zunehmend positiv, schrieb Analyst Vincent Lepine in einer Studie vom Freitag. Das Stahlgeschäft des Konzerns sei allerdings auf dem Niveau vergangener Branchentiefs bewertet. Daher böten die Papiere ein attraktives Chance-/Risikoverhältnis.

    AFA0062 2011-06-10/13:21

  9. Ghestem 12 juni 2011 13:49
    quote:

    Formule1-Fan schreef op 12 juni 2011 11:42:

    1 ding mist een kleine belegger: annalist spelen, ga bedrijven af voor info over hun of je in dat bedrijf moet gaan beleggen.

    Tja, zoals de bloedbaden op de beurs zijn heb je hier dus niks aan.........................)
    Het zal wel aan mij liggen maar wat bedoel je nu eigenlijk?
  10. [verwijderd] 12 juni 2011 17:32
    Morgen
    Zit ik boordevol zorgen

    Overleef ik die dag nog wel?
    Door de nieuw te verwachten uiteen spattende "bel"

    Morgen gaat het gebeuren
    En nu dus niet gaan zeuren

    Je bent gewaarschuwd en dan telt het voor twee
    MT gaat morgen dan ook figuurlijk gesproken door de plee

    Het einde der tijden is dus nabij
    O heerlijk, nu voel ik mj pas vrij

    Geen zorgen meer over hoe het verder gaat
    Ja morgen zit ik helemaal paraat

    Om te zien of onze Goeroe het juist heeft voorzien
    Als hij gelijk heeft krijgt hij een dikke tien

    Maar beste mensen al gaat de beurs omlaag
    En dat is natuurlijk nog de vraag

    Dan wordt ik gelukkig niet suicidaal
    Het leven is meer en negativiteit is gewoon een kwaal

    Ze krijgen mij in ieder geval niet stuk
    Zeker niet door zwartkijkers, dat is mijn geluk

    Denk vandaag verder aan leuke zaken
    En morgen ach, het zal misschien wel wat beleggers raken

    Maar denk verder , er is in de wereld veel meer loos
    Daarom maken zwartkijkers mij zo boos

    Ben je gezond en heb je een heerlijk leven
    Dan gaan we toch zeker door zo'n voorspelling niet beven

    Het gaat jullie verder hardstikke goed en blijf gezond
    Besef hoe belangrijk dat is, dan is de cirkel rond

  11. forum rang 7 mvliex 1 12 juni 2011 17:36
    quote:

    MrCash schreef op 10 juni 2011 23:11:

    [...]

    Als je kerel bent loop je niet weg voor de discussie !!

    Je wilt niet accepteren dat er twee kanten zijn
    Je openingspost is én niet bedoeld voor discussie en wellicht kan je mij in diezelfde post even aangeven waar die 'tweede kant' verborgen zit?
    ;-)

    Anyway, het wordt volgens jou een slachtpartij en bloedbad dus alles beter dan -15% zit je er naast. We zullen zien.
  12. forum rang 7 mvliex 1 12 juni 2011 17:38
    quote:

    MrCash schreef op 11 juni 2011 00:04:

    [...]

    je kent de achtergrond niet waarom ik het woord "verwachting" met hoofdletter heb geschreven. Ik zal je uitleggen waarom ik dat heb gedaan:

    Eerder verweet iemand mij dat ik stemming aan het maken was en dat ik mijn zin iets anders moet formuleren ipv keiharde conclusie te trekken. Hij/zij wilde liever verzachtende woorden zien zoals "verwachtingen" "mijn voorspellingen" "wat ik denk te gaan gebeuren" enz enz.
    Jij blijkt goed te weten wat anderen denken en bedoelen. Daar kan je geld mee verdienen (als het zo is).
88 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

ArcelorMittal: voorlopig geen zicht op spoedig herstel staalsector

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links