Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Aegon AEX:AGN.NL, BMG0112X1056

  • 5,886 5 jun 2024 17:35
  • +0,022 (+0,38%) Dagrange 5,840 - 5,906
  • 3.046.920 Gem. (3M) 5,9M

Aegon; Q2-2011; Raden maar!

117 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 mvliex 1 18 juni 2011 10:56
    Voorspelling cijfers Aegon 2e kwartaal 2011
    Uiterlijke inschrijving is 31-07-2011 te 23.59 uur!

    Slechts 1 opgave mogelijk per deelnemer/alias, wijzigen niet toegestaan.
    Opgaven afronden op hele miljoenen.
    Bekendmaking Aegon: 11 augustus 2011.

    De winnaar wint bijgaande prijs, welke geheel belangeloos ter beschikking is gesteld door Marconosto, waarvoor de dank namens het forumbestuur!
    NB! De prijs kan iets afwijken van hetgeen is getoond, aansprakelijkheidstelling daarvoor door iemand aan iemand is volledig uitgesloten.

    Succes.
  2. [verwijderd] 18 juni 2011 11:28
    quote:

    mvliex 1 schreef op 18 juni 2011 10:56:

    Voorspelling cijfers Aegon 2e kwartaal 2011
    Uiterlijke inschrijving is 31-07-2011 te 23.59 uur!

    Slechts 1 opgave mogelijk per deelnemer/alias, wijzigen niet toegestaan.
    Opgaven afronden op hele miljoenen.
    Bekendmaking Aegon: 11 augustus 2011.

    De winnaar wint bijgaande prijs, welke geheel belangeloos ter beschikking is gesteld door Marconosto, waarvoor de dank namens het forumbestuur!
    NB! De prijs kan iets afwijken van hetgeen is getoond, aansprakelijkheidstelling daarvoor door iemand aan iemand is volledig uitgesloten.

    Succes.

    @ Marconosto, is die bril op sterkte ?
  3. Marconosto 18 juni 2011 11:40
    quote:

    elf schreef op 18 juni 2011 11:28:

    [...]

    @ Marconosto, is die bril op sterkte ?
    Uiteraard is de sterkte de standaard sterkte. Voor normale ogen dus. Is te gebruiken voor fietsen, hardlopen tegen vliegen en andere insecten maar net zo makkelijk ook voor bescherming der ogen tijdens slijpen of andere bezigheden waarbij oogvernietegende delen in het rond slingeren. Bril is in alle standen te verstellen en past dus op een ieders hoofd. Naar keuze een zonwerende of een verhelderende (geel) bril.
    Verzendkosten zijn inbegrepen.
  4. Marconosto 18 juni 2011 12:02
    quote:

    elf schreef op 18 juni 2011 11:53:

    @ Marconosto, aangezien niet veel aan mij nog normaal of in de oorspronkelijke toestand aanwezig is rest mij niets anders dan je alvast te laten weten dat nadat deze bril door mij zal zijn gewonnen de opbrengst bij verkoop in de kas van DUP zal worden gestort.........
    Het staat een ieder vrij te doen en laten met de prijs wat hij of zij wil. Het enige wat even gedaan moet worden is winnen.!!
  5. forum rang 7 mvliex 1 18 juni 2011 12:33
    quote:

    elf schreef op 18 juni 2011 11:53:

    @ Marconosto, aangezien niet veel aan mij nog normaal of in de oorspronkelijke toestand aanwezig is rest mij niets anders dan je alvast te laten weten dat nadat deze bril door mij zal zijn gewonnen de opbrengst bij verkoop in de kas van DUP zal worden gestort.........
    Zullen we daar maar de Aegonforumkas van maken? En nu maar hopen dat onze Dup uberhaupt het onderscheid kent..... én daar dan ook naar eer en geweten mee om gaat ......... hoewel ik me tijdens het schrijven van dit laatste bedenk dat dit ook geen garantie is waaronder een accountant zijn krabbel zal durven te zetten!
    ;-)
  6. Marconosto 18 juni 2011 13:01
    Voor een ieder hier een handvat de resultaten 2010

    12 augustus 2010 - ”De aanmerkelijke toename in het tweede kwartaal in de verkoop, het onderliggend resultaat en de nettowinst bewijst opnieuw de sterke positie van AEGON", zegt AEGON CEO Alex Wynaendts in een toelichting op de resultaten van het tweede kwartaal.

    Onderliggend resultaat en nettowinst nemen toe
    Onderliggend resultaat vóór belastingen stijgt tot EUR 522 miljoen, geholpen door verbeterde financiële markten
    Afboekingen dalen tot EUR 77 miljoen, het laagste niveau in twee jaar
    Nettowinst aanzienlijk verbeterd tot EUR 413 miljoen
    Rendement op eigen vermogen bedraagt 9,7%

  7. forum rang 7 mvliex 1 18 juni 2011 13:09
    quote:

    Marconosto schreef op 18 juni 2011 13:01:

    Voor een ieder hier een handvat de resultaten 2010

    12 augustus 2010 - ”De aanmerkelijke toename in het tweede kwartaal in de verkoop, het onderliggend resultaat en de nettowinst bewijst opnieuw de sterke positie van AEGON", zegt AEGON CEO Alex Wynaendts in een toelichting op de resultaten van het tweede kwartaal.

    Onderliggend resultaat en nettowinst nemen toe
    Onderliggend resultaat vóór belastingen stijgt tot EUR 522 miljoen, geholpen door verbeterde financiële markten
    Afboekingen dalen tot EUR 77 miljoen, het laagste niveau in twee jaar
    Nettowinst aanzienlijk verbeterd tot EUR 413 miljoen
    Rendement op eigen vermogen bedraagt 9,7%
    + bijgaande.
  8. Marconosto 18 juni 2011 15:11
    Nog even een dienstmededeling voor de deelnemende gegadigden. Ten tijde van het uitkomen van het verlossende antwoord van wat het is geworden met het tweede kwartaal. ( lees 11 augustus) verblijf ik in het buitenland. ( zo werd mij net duidelijk gemaakt) Vanuit die situatie wordt het voor mij moeilijk zo niet onmogelijk de beurs te volgen laat staan een bril te verzenden. Uiteraard ben ik mij bewust van de verplichting van het uitvoeren van het beloofde en roep daarom bij deze op aan een ieder op dit forum dat bij de eerste aanmelding van ondergetekende op dit forum na bekendmaking van de 2Q cijfers aan mij wordt door gegeven aan wie ik de gewenste bril kan doneren. Mijn wederkeren op nederlandse bodem staat gepland rond 18-8. Mocht 1 van de forumleden een andere oplossing hebben voor deze onvolkomenheid dan hoor ik graag.
  9. forum rang 7 mvliex 1 18 juni 2011 15:27
    quote:

    Marconosto schreef op 18 juni 2011 15:11:

    Nog even een dienstmededeling voor de deelnemende gegadigden. Ten tijde van het uitkomen van het verlossende antwoord van wat het is geworden met het tweede kwartaal. ( lees 11 augustus) verblijf ik in het buitenland. ( zo werd mij net duidelijk gemaakt) Vanuit die situatie wordt het voor mij moeilijk zo niet onmogelijk de beurs te volgen laat staan een bril te verzenden. Uiteraard ben ik mij bewust van de verplichting van het uitvoeren van het beloofde en roep daarom bij deze op aan een ieder op dit forum dat bij de eerste aanmelding van ondergetekende op dit forum na bekendmaking van de 2Q cijfers aan mij wordt door gegeven aan wie ik de gewenste bril kan doneren. Mijn wederkeren op nederlandse bodem staat gepland rond 18-8. Mocht 1 van de forumleden een andere oplossing hebben voor deze onvolkomenheid dan hoor ik graag.
    Vakantie uitstellen???
    Je wilt ook niet weten wat dit qua effect op de koers kan hebben. Zit je er niet in, heel veel winst mislopen en heb je ze wel, kans op 20% verlies. Ik zou noooooooit weggaan op deze data.
  10. [verwijderd] 18 juni 2011 15:27
    quote:

    Marconosto schreef op 18 juni 2011 15:14:

    [...]431 miljoen dat is nog eens geld. vierhonderdeenendertigmiljoen. manoman
    Het is wel eens méér en ook wel eens minder geweest en de weg om méér af te boeken dan normaliter het geval geweest zou zijn inzake Griekenland is onlangs afgesneden door Lex himself.
117 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Aegon weet wat beleggers willen

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links