Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel ArcelorMittal AEX:MT.NL, LU1598757687

  • 23,880 10 mei 2024 17:35
  • +0,200 (+0,84%) Dagrange 23,870 - 24,320
  • 2.942.344 Gem. (3M) 2,5M

maandag, 13-6-2011 Niks Megacrash

134 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 ... 7 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 12 juni 2011 21:42
    Alvast een 2e Pinksterdagdraadje

    Weer u het nog
    =================

    Bereidt u zich voor. Mega crash beurzen maandag a.s !! Een slachtpartij, een bloedbad.(Voor de duidelijkheid ben ik niet bezig met de stemmingmakerij, die doen Yankies al, zie de stand om 19:52 hrs CET vrijdag):


    Ik VERWACHT dat we heel moeilik gaan krijgen maandag. Alles down, massale selloff in aandelenmarkt, een mega crash !!

    Dat ik het niet eens was/ben met deze doemdenker is duidelijk. Zo overdreven, alsof de wereld vergaat en daar laten velen zich gelukkig niet in meeslepen.

    Ben ik dan zo positief?

    Wel voor de LT , maar dat we morgen verder kunnen dalen geloof ik ook, maar een megacrash is van een heel andere orde en kennelijk ook heel persoonlijk als het gaat om de "beleving"

    Paniekzaaiers brengen hun berichten om beleggers nog ongeruster te maken en zeker niet om ze te "behoeden"voor grote verliezen.

    Maar het belangrijkste punt dat vergeten wordt is dit;

    Ik neem aan, dat de forumleden en bezitters van MT aandelen donders goed af kunnen wegen wat de risico's voor hen persoonlijk zijn en welke risico's ze willen nemen.

    De in de aanhef genoemde doemdenkerspost is eigenlijk een ware belediging voor de intellectuele aanwezigen hier. Of kunnen wij niet zelf denken?

    Ja dus

    Ik denk voor mezelf en beslis voor mezelf en daarvoor behoeft niemand mij te waarschuwen want ik weet tot hoever ik wil en kan gaan in deze roerige beurstijd en dat weten de meesten hier ook voor zichzelf

    MT en veel andere prima bedrijven zijn nu niet plotseling waardeloos door al het gedonder om ons heen. We kunnen ook niet roepen dat er een bodem is bereikt, want dat is al te veel geroepen en meerdere zoigenaamde bodems bleken niets waard te zijn

    Ik ga voor een uiterste daling naar € 20,00 en dat is een gevoel en geen technische aanname. Wel heb ik evenveel cash achter de hand om bij te kopen.

    Dat bijkopen doe ik nu ook nog niet want we zijn er nog niet denk ik en ja, ik middel liever vanaf 20 euro dan vanaf 22 euro, maar uiteraard hoop ik voor ons MT believers, dat die 20 er nooit komt.

    Maandag zal er niet zoveel gehandeld worden en dat kan vreemde uitslagen geven. Daarom beschouw ik een dag als morgen niet toonaangevend voor de rest van de week

    Ik kijk het rustig aan, maar een "CRASH" noem ik het dan nog niet.

    Wat voor mij een crash is?

    Als mijn hele portefeuille in waarde halveert. Dan roep ik ook, dat er een crash is, maar eerder niet

    Ik hoop voor ons allen, want zeker weten doet niemand het, noch de optimisten noch de pessimisten en dat maakt het zo spannend

    Slaap rustig , want zorgen maken moet je je pas als je uit de vuilnisbak moet eten en daar heb ik nog niemand over gehoord

    Jan
  2. [verwijderd] 12 juni 2011 22:32
    quote:

    JanK1 schreef op 12 juni 2011 21:42:

    A.
    Dat ik het niet eens was/ben met deze doemdenker is duidelijk. Zo overdreven, alsof de wereld vergaat en daar laten velen zich gelukkig niet in meeslepen.

    B.
    Als mijn hele portefeuille in waarde halveert. Dan roep ik ook, dat er een crash is, maar eerder niet

    C.
    Slaap rustig , want zorgen maken moet je je pas als je uit de vuilnisbak moet eten en daar heb ik nog niemand over gehoord

    Jan
    A.
    Sommige lieten zich zelfs zo meeslepen dat ze er gedichtjes over schreven.

    ;)

    (PS. was goed voor mijn eerste AB-tje)

    B.
    Zolang je wegblijft van opties (of turbo's) dan hoef je je daar geen zorgen over te maken, denk ik.

    C. Precies. Maar goed, wellicht hoor je daar niks over, omdat tegen die tijd de stroom is afgesloten en de mobiele internet verbinding er ook niet meer is.

    ;-)

  3. [verwijderd] 12 juni 2011 23:00
    quote:

    Wizz schreef op 12 juni 2011 22:32:

    [...]

    A.
    Sommige lieten zich zelfs zo meeslepen dat ze er gedichtjes over schreven.

    ;)

    (PS. was goed voor mijn eerste AB-tje)

    B.
    Zolang je wegblijft van opties (of turbo's) dan hoef je je daar geen zorgen over te maken, denk ik.

    C. Precies. Maar goed, wellicht hoor je daar niks over, omdat tegen die tijd de stroom is afgesloten en de mobiele internet verbinding er ook niet meer is.

    ;-)

    Ha Wizz, ik heb me door die aankondiging toch zo'n heftige adrenalinestoot gekregen dat ik spontaan begon te dichten :-)

  4. [verwijderd] 13 juni 2011 03:42
    quote:

    JanK1 schreef op 12 juni 2011 21:42:

    Alvast een 2e Pinksterdagdraadje

    =================



    .

    .



    .

    Maandag zal er niet zoveel gehandeld worden en dat kan vreemde uitslagen geven. Daarom beschouw ik een dag als morgen niet toonaangevend voor de rest van de week



    Dat dachten we ook met Hemelvaartsdag. Niets bleek echter minder waar.

    Verder heb ik genoten van jouw gedicht en kwam tot de volgende slotsom:
    JanK kan rijmen en dichten,
    zonder z´n gat van de stoel op te lichten.

    En v.w.b. het verloop maandag:
    Of we gaan met de roltrap omhoog
    Of met de lift omlaag.(En daar heeft Mr.Cash al plaatsgenomen)
  5. [verwijderd] 13 juni 2011 09:08
    quote:

    Wizz schreef op 13 juni 2011 09:03:

    Hey?!?!

    Waar is die Mr. megaCrash nou?

    Ben ik speciaal vroeg opgestaan om het bloedbad live mee te maken.
    Wat een afknapper zeg...

    Ok ik heb het mis en jullie hebben gelijk. Jullie denken dat nu weg vrij is om hoog. Prima. Dag is net begonnen en ik kijk ook naar uit voor de sluiting van vandaag en in de komende dagen. Ik zie toch anders dan jullie laat daar geen misverstand over bestaan.

    Ik ga niet meer zeggen over de mogelijke negatieve koersverloop. Ik heb genoeg vijand gecrëërd hier. Forum is niet bedoeld om eenzijdig positieve wordtje over een bepaalde fonds te doen zodat er vrienden gemaakt kan worden.

  6. [verwijderd] 13 juni 2011 09:12
    quote:

    MrCash schreef op 13 juni 2011 09:08:

    [...]

    Ok ik heb het mis en jullie hebben gelijk. Jullie denken dat nu weg vrij is om hoog. Prima. Dag is net begonnen en ik kijk ook naar uit voor de sluiting van vandaag en in de komende dagen.

    Wie zegt dat wij denken dat de weg omhoog vrij is??

    Wij hebben afgelopen dagen alleen jou bewering tegengesproken dat er een MEGACRASH zou komen.

    Grote kans dat we vandaag meer rood gaan zien. Maar ga toch weg met je sensatieposts over mega crashes...
  7. forum rang 7 mvliex 1 13 juni 2011 09:15
    quote:

    Wizz schreef op 13 juni 2011 09:12:

    [...]

    Wie zegt dat wij denken dat de weg omhoog vrij is??

    Wij hebben afgelopen dagen alleen jou bewering tegengesproken dat er een MEGACRASH zou komen.

    Grote kans dat we vandaag meer rood gaan zien. Maar ga toch weg met je sensatieposts over mega crashes...
    Klopt als een bus. Bij alles beter dan -15% - -20% heeft de rest al gelijk!
    ;-)
  8. [verwijderd] 13 juni 2011 09:16
    quote:

    Wizz schreef op 13 juni 2011 09:03:

    Hey?!?!

    Waar is die Mr. megaCrash nou?

    Ben ik speciaal vroeg opgestaan om het bloedbad live mee te maken.
    Wat een afknapper zeg...

    Ach je weet ook wel dat iemand met dikke vette letters iets roept het toch niet uit komt.
    Hij zit short en wil graag dat mittal naar beneden gaat.
    Gewoon een basher die naar eigen portemonnee schreeuwt.
    Zie zelfs al groen voor AM en hoop dat hij nog veel groener word.
    Laat hem het maar flink voelen ook.
  9. [verwijderd] 13 juni 2011 09:23
    quote:

    mps schreef op 13 juni 2011 09:16:

    [...]
    Ach je weet ook wel dat iemand met dikke vette letters iets roept het toch niet uit komt.
    Hij zit short en wil graag dat mittal naar beneden gaat.
    Gewoon een basher die naar eigen portemonnee schreeuwt.
    Zie zelfs al groen voor AM en hoop dat hij nog veel groener word.
    Laat hem het maar flink voelen ook.
    Het was een schreeuw om aandacht

  10. [verwijderd] 13 juni 2011 09:29
    quote:

    mps schreef op 13 juni 2011 09:26:

    [...]
    Misschien moeten we wel medelijden hebben.
    Eenzaam iemand zonder vrienden die hier de nodige aandacht probeert te krijgen.
    Over medelijden gesproken..
    Ik heb medelijden met MT aanhangers omdat MT niet omhoog wil. Jarenlang niet, in 2010 niet en 2011 tot nog toe ook niet.
  11. [verwijderd] 13 juni 2011 09:37
    Ik ga ontbijten en ben daar wat later mee dan normaal het geval is. Ik dacht eerst dat het geen zin meer had, maar nu de crash vooralsnog uitblijft krijg ik me toch een trek

    We stijgen rustig door en discussies ga ik alleen aan met forumleden die realistisch zijn en niet met doemdenkers

    O ja, RT € 22,61

  12. [verwijderd] 13 juni 2011 09:44
    quote:

    JanK1 schreef op 13 juni 2011 09:37:

    discussies ga ik alleen aan met forumleden die realistisch zijn en niet met doemdenkers
    Precies, alleen met forumleden die koersomhoog praten. Dat is geen discussie Beste JanK1. Om te discusseren ga je niet kiezen wie met je eens zal zijn en wie niet. Loop niet weg voor de uitdagingen...
134 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 ... 7 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Q1 pleister op de wonde voor stroef ArcelorMittal

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links