Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,675 5 jun 2024 17:35
  • +0,035 (+0,62%) Dagrange 5,595 - 5,740
  • 261.551 Gem. (3M) 283,4K

TT 2015, een realistische en feitelijke kijk op het aandeel

4.379 Posts
Pagina: «« 1 ... 138 139 140 141 142 ... 219 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 24 juli 2015 15:24
    quote:

    Rabo schreef op 24 juli 2015 15:18:

    DH al weer achter de rug.
    Wilt u ALSTUBLIEFT ALSTUBLIEFT ALSTUBLIEFT niet meer posten, op welk T2 draadje dan ook? U vervuilt het forum op onnavolgbare wijze. Niet alleen door de inhoud van uw posts, maar vooral ook door uw draadje steeds weer bovenaan de lijst te laten verschijnen bij ieder "nieuw" bericht.

    Alstublieft.
  2. [verwijderd] 24 juli 2015 15:26
    quote:

    Rabo schreef op 24 juli 2015 15:17:

    als het gesloten wordt moet ik weer naar jullie "high level draadje" en daarnaast zijn er posters die het hier wel leuk vinden. Dus wegblijven als je het hier niet interessant genoeg vindt of je bent een SMer.
    . Ik ben helemaal niet van de high level maar wel realistisch. En de 10+ koersen zijn nu ook jouw realiteit.
  3. forum rang 6 boem! 24 juli 2015 15:34
    quote:

    AEXMonitor schreef op 24 juli 2015 15:24:

    [...]
    Wilt u ALSTUBLIEFT ALSTUBLIEFT ALSTUBLIEFT niet meer posten, op welk T2 draadje dan ook? U vervuilt het forum op onnavolgbare wijze. Niet alleen door de inhoud van uw posts, maar vooral ook door uw draadje steeds weer bovenaan de lijst te laten verschijnen bij ieder "nieuw" bericht.

    Alstublieft.
    he he EINDELIJK!

    Bedankt moderator of ben je Henk niet?
  4. [verwijderd] 24 juli 2015 15:39
    quote:

    martinmartin schreef op 24 juli 2015 15:34:

    [...]Bedankt moderator of ben je Henk niet?
    Nee, ik ben de moderator niet, anders had ik allang ingegrepen. Ik verwoord (denk ik / hoop ik) wat velen denken over genoemde posts en threads, meer niet. Voelt u vrij om het bericht te herhalen.
  5. forum rang 6 boem! 24 juli 2015 15:58
    Sinds lange tijd geen enkele reactie gegeven op datgene wat zich hier op dit draadje afspeelt.

    Een oeverloos gewauwel omtrent koersen die mogelijk een euro kunnen afwijken van de huidige koers.

    je hebt voor de waardering van een koers maar te letten op twee zaken de executiewaarde(assetwaarde) en de discounted cash-flow waarde.

    Mbt de executiewaarde is het duidelijk dat Tom2 nog steeds sterk ondergewaardeerd is.(NB goudhaantjes ik heb nog geen reactie gezien op mijn opmerkingen tav jouw executie=assetwaarde in het rekendraadje).
    De problemen zitten in het going-concern scenario.
    Alhoewel Tom2 zich uitermate goed gepositioneerd heeft mbt een aantal booming markets moet maar worden afgewacht hoe zij daar in de toekomst invulling aan kunnen geven vwb marktaandeel en prijs.
    Uitgaande dat een executiewaarde slechts 60 a 70 procent doet van de reele waarde is er bij een succesvol verhaal in exploitative nog veel te halen.

    Stop aub met het radioverslag over de koers en verdiep je in de WAARDE van het aandeel.
    Ik zie met belangstelling uit naar inhoudelijke reacties die een executiewaarde(=assetwaarde weten aan te geven die onder de 20 euro ligt).

    Daarnaast wil ik ook graag de onderbouwing zien vanuit de toekomstge markt voor automotive aangevuld met ADAS/HAD die mij kan aantonen op basis van nieuwe verkochte auto's, %connected, take rate en marktaandeel van Tom2 in dat segment met de prijs per jaar waarbij Tom2 in 2020 niet minimal 2 euro wpa per aandeel scoort allen op automotive.

    Misschien een uitdaging voor Bart1805 want eerlijk is eerlijk die heeft mij in het verleden voldoende getrikkerd met steekhoudende argumenten die ik bij de huidige zwartkijkers ontbeer.
    Ik denk dat rabo gelijk zal passen maar mogelijk een uitnodiging naar de zwarte ridder om eens verder te gaan dan het uitslaan van obligate teksten zonder onderbouwing.

    In het vertrouwen dat deze handschoen niet wordt opgepakt verblijf ik met vriendelijke groet.

    Martin
  6. Dokus 24 juli 2015 16:05
    quote:

    martinmartin schreef op 24 juli 2015 15:58:

    Sinds lange tijd geen enkele reactie gegeven op datgene wat zich hier op dit draadje afspeelt.

    Een oeverloos gewauwel omtrent koersen die mogelijk een euro kunnen afwijken van de huidige koers.

    je hebt voor de waardering van een koers maar te letten op twee zaken de executiewaarde(assetwaarde) en de discounted cash-flow waarde.

    Mbt de executiewaarde is het duidelijk dat Tom2 nog steeds sterk ondergewaardeerd is.(NB goudhaantjes ik heb nog geen reactie gezien op mijn opmerkingen tav jouw executie=assetwaarde in het rekendraadje).
    De problemen zitten in het going-concern scenario.
    Alhoewel Tom2 zich uitermate goed gepositioneerd heeft mbt een aantal booming markets moet maar worden afgewacht hoe zij daar in de toekomst invulling aan kunnen geven vwb marktaandeel en prijs.
    Uitgaande dat een executiewaarde slechts 60 a 70 procent doet van de reele waarde is er bij een succesvol verhaal in exploitative nog veel te halen.

    Stop aub met het radioverslag over de koers en verdiep je in de WAARDE van het aandeel.
    Ik zie met belangstelling uit naar inhoudelijke reacties die een executiewaarde(=assetwaarde weten aan te geven die onder de 20 euro ligt).

    Daarnaast wil ik ook graag de onderbouwing zien vanuit de toekomstge markt voor automotive aangevuld met ADAS/HAD die mij kan aantonen op basis van nieuwe verkochte auto's, %connected, take rate en marktaandeel van Tom2 in dat segment met de prijs per jaar waarbij Tom2 in 2020 niet minimal 2 euro wpa per aandeel scoort allen op automotive.

    Misschien een uitdaging voor Bart1805 want eerlijk is eerlijk die heeft mij in het verleden voldoende getrikkerd met steekhoudende argumenten die ik bij de huidige zwartkijkers ontbeer.
    Ik denk dat rabo gelijk zal passen maar mogelijk een uitnodiging naar de zwarte ridder om eens verder te gaan dan het uitslaan van obligate teksten zonder onderbouwing.

    In het vertrouwen dat deze handschoen niet wordt opgepakt verblijf ik met vriendelijke groet.

    Martin

    Die onderbouwing van rabo zijn koersen heb ik al zo vaak naar gevraagd!

    Uit zijn grote duim gezogen...kan er niets meer van maken
  7. [verwijderd] 24 juli 2015 16:07
    quote:

    martinmartin schreef op 24 juli 2015 15:58:

    Sinds lange tijd geen enkele reactie gegeven op datgene wat zich hier op dit draadje afspeelt.

    Een oeverloos gewauwel omtrent koersen die mogelijk een euro kunnen afwijken van de huidige koers.

    je hebt voor de waardering van een koers maar te letten op twee zaken de executiewaarde(assetwaarde) en de discounted cash-flow waarde.

    Mbt de executiewaarde is het duidelijk dat Tom2 nog steeds sterk ondergewaardeerd is.(NB goudhaantjes ik heb nog geen reactie gezien op mijn opmerkingen tav jouw executie=assetwaarde in het rekendraadje).
    De problemen zitten in het going-concern scenario.
    Alhoewel Tom2 zich uitermate goed gepositioneerd heeft mbt een aantal booming markets moet maar worden afgewacht hoe zij daar in de toekomst invulling aan kunnen geven vwb marktaandeel en prijs.
    Uitgaande dat een executiewaarde slechts 60 a 70 procent doet van de reele waarde is er bij een succesvol verhaal in exploitative nog veel te halen.

    Stop aub met het radioverslag over de koers en verdiep je in de WAARDE van het aandeel.
    Ik zie met belangstelling uit naar inhoudelijke reacties die een executiewaarde(=assetwaarde weten aan te geven die onder de 20 euro ligt).

    Daarnaast wil ik ook graag de onderbouwing zien vanuit de toekomstge markt voor automotive aangevuld met ADAS/HAD die mij kan aantonen op basis van nieuwe verkochte auto's, %connected, take rate en marktaandeel van Tom2 in dat segment met de prijs per jaar waarbij Tom2 in 2020 niet minimal 2 euro wpa per aandeel scoort allen op automotive.

    Misschien een uitdaging voor Bart1805 want eerlijk is eerlijk die heeft mij in het verleden voldoende getrikkerd met steekhoudende argumenten die ik bij de huidige zwartkijkers ontbeer.
    Ik denk dat rabo gelijk zal passen maar mogelijk een uitnodiging naar de zwarte ridder om eens verder te gaan dan het uitslaan van obligate teksten zonder onderbouwing.

    In het vertrouwen dat deze handschoen niet wordt opgepakt verblijf ik met vriendelijke groet.

    Martin

    Hi MM,

    Ik dacht laat ik heel simpel zijn en mogelijk zit ik grandioos fout. Aan de hand van onderstaande link heb ik de verkoopprijs van HERE gelijkgesteld op EUR 2,5 miljard. Vandaar uit heb ik alles in verhouding kruislings vermenigvuldigd.

    www.probeleggen.nl/tomtom/
  8. [verwijderd] 24 juli 2015 16:39
    quote:

    Dokus_ schreef op 24 juli 2015 16:05:

    [...]

    Die onderbouwing van rabo zijn koersen heb ik al zo vaak naar gevraagd!

    Uit zijn grote duim gezogen...kan er niets meer van maken
    Waarom denk jij dat het Rabo om inhoud gaat, 2796 reacties (ok, de helft van hemzelf) op een volkomen nutteloos en overbodig draadje. Hij zegt immigrant te zijn en lacht met zijn vrienden uit zijn vaderland om die domme Hollanders die zich zo gemakkelijk laten provoceren en op de kast laten jagen........
  9. Dokus 24 juli 2015 16:43
    quote:

    mevr. Riet van Milt schreef op 24 juli 2015 16:39:

    [...]

    Waarom denk jij dat het Rabo om inhoud gaat, 2796 reacties (ok, de helft van hemzelf) op een volkomen nutteloos en overbodig draadje. Hij zegt immigrant te zijn en lacht met zijn vrienden uit zijn vaderland om die domme Hollanders die zich zo gemakkelijk laten provoceren en op de kast laten jagen........
    Nou ja, gelukkig zijn al zijn koersdoelen wel realistisch en helpt hij de beginnende belegger!!

    ZUCHT.....
4.379 Posts
Pagina: «« 1 ... 138 139 140 141 142 ... 219 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links