Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Acquisitie: Apple moet kiezen tussen Tesla en TomTom (of niet)
Volgen
www.zdnet.fr/actualites/acquisition-a... tja vanuit de Belastingconstructie van Apple in Nederland zou je zeggen ze gaan voor TomTom.... maar DAT er iets speelt is zeker!!
stukje uit de vertaling,Google, Wat te doen met $ 155.000.000.000 in contanten? Maar verder dan dat, het is een heel ecosysteem van start gaat. In Frankrijk, telecom operators vooraf hun pionnen in deze sector, zoals Orange Business Services. Het bewijs van het enthousiasme, de W3C zijn kant besloten om de web-technologie te standaardiseren voor de automotive wereld. Een buzz dat zelfs geeft de overheid initiatieven. Het Amerikaanse ministerie van Vervoer werkt aan de invoering van een wet die zou vereisen om te reizen om te worden uitgerust met een aangesloten auto. En de beroemde Google Car versterkt deze beweging zou onder een belangrijke groeimotor voor IT-spelers zoals de auto te zijn. In deze hyper competitieve omgeving, Apple vertrouwt op zijn buitengewone liquiditeit te blijven verwerven wat het niet kan produceren organisch. Tot op heden heeft het contant geld van $ 155.000.000.000, en ongeëvenaarde toegang tot bankkredieten in zijn sector. En Roger Lanctot denkt TomTom, dat hij een doelwit zou maken. Hij herinnerde eraan dat het bedrijf wordt weerspiegeld in de afgelopen jaren geconfronteerd met chronische problemen. Zijn Blue & Me-systeem, alleen verkocht in Europa met Fiat voertuigen, voldeed niet aan de verwachte succes. Bijgevolg, de financiën van het bedrijf zijn erger, en TomTom is nu een software-strategie om de impasse te doorbreken. TomTom richt zich dus op de verkoop van kaarten, software beheer en verkeer voorspelling, die alle schijnt hij heeft onderhandeld over de verschuiving naar Cloud. Van haar kant, Apple is de koning van de marketing hardware producten perfect gekoppeld aan hun software laag. Deskundigheid die het heeft tot nu toe niet in de gelegenheid om in de automobielsector naar voren gebracht had. Roger Lanctot suggereert anders onofficiële bronnen om de theorie van een gezamenlijk werk te ondersteunen Realiseer de afgelopen jaren tussen de twee merken. TomTom verluidt hielp Apple op mapping deel (vergeet niet katastrofisch debuut Apple Plannen, en toeval of niet, de volgende lading Mappy door de stem van Pascal Thomas). Apple van zijn kant zou moeten profiteren van de Bataafse zakelijke expertise in het beheer van niet-kaartgegevens, het verbeteren van het verkeer management tools. Hier tegen, en Microsoft Dit informele alliantie zou hebben om de schade te beperken van beide kanten onder ogen Hier Nokia mapping dienst (nu Microsoft), die een hoger plan kwaliteit dan de Nederlandse heeft. Volledige integratie van TomTom Apple zou volgens Roger Lanctot, "verbeterde coördinatie van kaartgegevens voor mobiel browsen en reclame." Bovendien, terwijl de partennarial ontwikkeling TomTom is nu beperkt tot Volkswagen en Bosch, verlossing rebattrait de kaarten in dit gebied, en zou de deuren open voor TomTom in de navigatie, gecontroleerd door Apple. Een win-win deal echt. Vooral Apple moet nu geconfronteerd met de gevolgen van zijn reputatie voor innovatie. Tim Cook kondigde nieuw voor 2014. Weinigen hebben gezien. En op hetzelfde moment, Google heeft gegrepen Nest, WhatsApp en Facebook Oculus.
Droom maar lekker door hoor. Ik ben al wakker en zeg je, dit gaat voorlopig niet gebeuren. TomTom blijft nog een hele tijd zelfstandig. Apple (of wie dan ook) gaat nu geen € 20 per aandeel op tafel leggen. De grootaandeelhouders zullen niet voor onder de € 15 verkopen. Overname is kansloos nu.
Beurswaarde van Apple komt daarmee op 750 miljard...
benbelegger schreef op 26 november 2014 09:34 :
Beurswaarde van Apple komt daarmee op 750 miljard...
LOL
Slecht artikel. Auteur heeft het over de nieuwe HAD deals met Volkswagen en Bosch en noemt dat dan limite. Hij moet eigenlijk zeggen dat HAD nog moet beginen (vanaf 2016) en dat TomTom nu al 2 hele grote en marktbepalende klanten heeft! Alleen al via deze 2 deals gaan er in de komende jaren vele tientallen miljoenen nieuwe auto's op de weg komen met een jaarabonnement op de Live Services van TomTom (Software + real-time Maps + real-time Traffic + Cloud). Dat aantal loopt snel op naar de 100 miljoen (2020?) en daarna verder. Ieder abonnement levert jaarlijks tussen de 25 en 35 euro op. Nieuwe omzet met een winstmarge die oploopt vanaf 70% richting de 80%-90%. Limite is verder grote kul omdat ook de reeds bestaande connected car klanten (Renault, Fiat-Chrysler, Peugeot-Citroen) met de real time Maps van TomTom aan de slag gaan voor HAD. Toyota en Mercedes Benz wellicht ook. Overigens kan Apple op de huidige bodemkoers helemaal geen bod uitbrengen op TomTom (onder de 20 euro gaan de grootaandeelhouders nooit akkoord; zal eerder richting de 30 moeten liggen en waarom zouden ze nu verkopen als de koersen over 4-5 jaar naar de 100 gaan?). Een smerige delisting tegen een prikkie van 8-10 euro door exit-boeven en hun dirty bank is wel mogelijk. Wordt in fase 2 de boel opgeknipt en deels doorverkocht.
Aan de beperkte koerstijging van de laatste tijd denk ik niet dat er aan overname aan zit te komen. Gaat nog jaren duren.
Tijdrijder schreef op 26 november 2014 09:34 :
Droom maar lekker door hoor. Ik ben al wakker en zeg je, dit gaat voorlopig niet gebeuren. TomTom blijft nog een hele tijd zelfstandig. Apple (of wie dan ook) gaat nu geen € 20 per aandeel op tafel leggen. De grootaandeelhouders zullen niet voor onder de € 15 verkopen. Overname is kansloos nu.
Helemaal mee eens tijdrijder. Allemaal luchtfietserij. Daarbij ook totaal overbodig, ik heb van martinmartin een excel sheet met een prognose van de netto winst voor de komende jaren, gezien. En als 50% van zijn voorspelling uitkomt dan halen we in 2017 al een koers van tussen de 15 en 20 Euro, kan je nagaan als hij voor 100% gelijk krijgt. Ik wil maar zeggen mijn vertrouwen is groot en ik blijf zitten en koop op termijn verder bij, zodat mijn positie BAM en TT gelijk komen. Succes
gerard_ecb schreef op 26 november 2014 10:04 :
[...]
Helemaal mee eens tijdrijder. Allemaal luchtfietserij.
Daarbij ook totaal overbodig, ik heb van martinmartin een excel sheet met een prognose van de netto winst voor de komende jaren, gezien. En als 50% van zijn voorspelling uitkomt dan halen we in 2017 al een koers van tussen de 15 en 20 Euro, kan je nagaan als hij voor 100% gelijk krijgt.
Ik wil maar zeggen mijn vertrouwen is groot en ik blijf zitten en koop op termijn verder bij, zodat mijn positie BAM en TT gelijk komen.
Succes
klopt allemaal,maar daarom juist,of denk je dat ze bij Apple niet "brainstormen" naar groeimarkten (zoals deze, Fleet Management Market Expected to Reach $35.35 Billion by 2019 – New Report by MarketsandMarkets ) en ja de prijs ZAL betaald moeten worden...
De beurswaarde van Apple is bijna net zo groot als de hele Nederlandse economie. Beurskenner Harry Geels vindt de hard opgelopen koers van de techreus gevaarlijk. 'Na een dergelijke stijging, volgt vaak een forse daling.' mda Will _ Aegon forum...
Trekt Gordijn geen rookscherm op? Deal met VW wordt m.i. door Goddijn cs tegen gehouden, omdat ze met een exit bezig zijn. JMHO Dirk (vertragingstactiek)
Could Apple ditch Google and launch its own search engine in 2015?www.pocket-lint.com/news/131859-could... en dan met name, Local search... wie deed/doet dat nog meer..o ja, TomTom And deCarta Join Forces To Take On Google Maps New TomTom product offers “more flexibility, customization” says deCarta CEO. Personal navigation device (PND) and maps provider TomTom teamed up with independent mapping and local search company deCarta to offer developers an “end-to-end” alternative to Google Maps. The new joint offering provides connected mapping and navigation, local search and real-time traffic to enterprises and developers ps,ook een groeimarkt !!
Als Apple dat doet dan doet dat HEEL ERG PIJN voor Google. Google is al de helft van de mobiele traffic naar Google Maps verloren, toen Apple met Apple Maps kwam. Hierdoor is TomTom nu de partij die de meeste data verwerkt van alle mapping bedrijven (dus ook meer dan Google) Echter, bij het vervangen van Google Search komt Apple rechtstreeks aan de kern van Google's verdienmodel. Ze vallen de basis aan. Als die wankel wordt, komt alle cross subsidising ook in gevaar.
*Justin* schreef op 26 november 2014 14:22 :
Als Apple dat doet dan doet dat HEEL ERG PIJN voor Google.
Google is al de helft van de mobiele traffic naar Google Maps verloren, toen Apple met Apple Maps kwam. Hierdoor is TomTom nu de partij die de meeste data verwerkt van alle mapping bedrijven (dus ook meer dan Google)
Echter, bij het vervangen van Google Search komt Apple rechtstreeks aan de kern van Google's verdienmodel. Ze vallen de basis aan. Als die wankel wordt, komt alle cross subsidising ook in gevaar.
12 februari 2014 Ongeveer 78 procent van de smartphones die in de laatste maanden van 2013 wereldwijd zijn verkocht, draaide op Android. Dat heeft marktonderzoeksbureau IDC becijferd. Het marktaandeel van Android en Windows Phone nam toe, dat van iOS en BlackBerry zakte in. Apple verkocht volgens IDC weliswaar iets meer iPhones dan in dezelfde periode vorig jaar, maar omdat het totaal aantal verkochte smartphones veel harder steeg, zakte het marktaandeel van de iPhone van 20,9 procent naar 17,6 procent. Op bijna 96 procent van de verkochte smartphones draaide Android of iOS, waarmee de twee besturingssystemen samen nog dominanter zijn geworden in de laatste maanden van 2013 .....tweakers.net/nieuws/94287/idc-marktaa... Niet de helft!
What’s new? deCarta and TomTom have been “partners” for a long time, in the sense that deCarta has used TomTom data with its LBS platform to offer these types of solutions to their own customers. What’s new in this announcement is that TomTom will now be selling these services under their brand as a mapping service. The release positions the agreement in the context of navigation services but if its built on deCarta’s platform, they would also have access to other components like local search and geocoding. Potentially, that gives TomTom the ability to sell online mapping services directly in competition with Nokia HERE, going after large mobile and Internet players who don’t want to (or can’t) use Google’s maps. That’s new for them. Why do we care? The map data licensing side of TomTom (acquired as TeleAtlas in 2007) has been at a disadvantage to HERE because it could only offer the map data; not the services that turn those maps into valuable application assets for most developers. In 2007, the location market was primarily about commercial data providers selling through third-party LBS platform providers to commercial application developers. That’s changed: commercial map data owners have moved to offering that data through API based LBS platforms, making the data easier to use for developers. Look at the competition In 2004, Google Maps started as an application layer (on deCarta’s platform and TeleAtlas’ data, in fact), but quickly moved to integrate vertically, first building its own platform and eventually its own map database. Google did not integrate to save money; they did it to own the stack and get the resulting flexibility, consumer data, map corrections and scalability that they could not have gotten working through partners. Nokia HERE took longer but eventually made the same decision, transforming itself from Hereprimarily a map data company to a map platform company, merging their Ovi platform with NAVTEQ maps and offering LBS services to many large internet platforms such as Yahoo!, Amazon, Samsung and others. More recently, they have emphasized a Connected Car platform to offer service to the Auto OEMs. That move impacts more than just technology: it disrupts your eco-system, turning past partners into possible competitors. At the time, I spoke with Michael Halbherr (until recently HERE’s GM) and got the feeling that while it was hard, there was no choice…not if HERE wanted to stay relevant, offering up-to-date services that could compete with Google. Halbherr’s recent departure casts some doubt on their strategy but not on their commitment to an online platform model. Which left TomTom with a business model that was out of step with its competitors. TomTom has talked about a location platform but hasn’t had anything that made much of an impact in the market. This deal gets them there. By partnering with deCarta, TomTom can now offer a cloud-based solution, at scale, internationally for its customers. deCarta’s experience in navigation is a good fit for TomTom’s base and the local search capability will help in the commercial and mobile markets. The press release makes no mention of automotive customers but if this solution doesn’t go in that direction, they will need another just like it to compete with Google, Apple and HERE. Good thing? So this is a good thing, but I wonder if it will be good enough. Part of the reason to build the complete link between geodata and the consumer is to deliver maps, search results and geo-information to that consumer. But increasingly, the other reason is to get information back from the user…about map errors, about traffic, about search patterns and about personalized context about those users that helps to improve the service. Competitors are moving fast to mapping solutions that can adapt to a changing world and to different users and contexts. Unless this partnership includes a way to collect and use that data return path, it will continue to be at a disadvantage, certainly to HERE and Google.
www.decarta.com/press_releases/201408... vraag, wat zou zo'n bedrijf nu moeten kosten als een privately company ???
?Functiebeschrijving 'Five years from now we'll be active in areas we haven't yet dreamed of' . Harold Goddijn, CEO TomTomnl.linkedin.com/jobs2/view/18706475?t... witch areas is de vraag, Intelligence Everywhere Krzanich highlighted a number of areas where the rise of connected computing intelligence is helping to reshape many facets of people’s daily lives. He showcased practical, real-world examples for robots and multi-copter drones and said that Intel RealSense cameras can provide intuitive, sight-based collision avoidance capabilities for solving complex problems. For example, Ascending Technologies is targeting to use Intel RealSense cameras to develop intelligent and safer multi-copter drones, and iRobot is collaborating with Intel to explore this technology for its intelligent robotic platforms. www.cepro.com/article/intel_keynote_a... schiet mij maar lek,ik zeg Drones/Robots......
www.flightglobal.com/news/articles/te... of deze, immers op de weg zullen ze ook moeten navigeren
beeldscherm schreef op 14 januari 2015 16:29 :
?Functiebeschrijving
'Five years from now we'll be active in areas we haven't yet dreamed of' .
Harold Goddijn, CEO TomTom
nl.linkedin.com/jobs2/view/18706475?t... witch areas is de vraag,
Intelligence Everywhere
Krzanich highlighted a number of areas where the rise of connected computing intelligence is helping to reshape many facets of people’s daily lives. He showcased practical, real-world examples for robots and multi-copter drones and said that Intel RealSense cameras can provide intuitive, sight-based collision avoidance capabilities for solving complex problems. For example, Ascending Technologies is targeting to use Intel RealSense cameras to develop intelligent and safer multi-copter drones, and iRobot is collaborating with Intel to explore this technology for its intelligent robotic platforms.
www.cepro.com/article/intel_keynote_a... schiet mij maar lek,ik zeg Drones/Robots......
Pief paf poef Goddijn is een boef ;-)
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)