Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Air France-KLM snijdt verder in vracht Gepubliceerd op 4 sep 2014 om 17:48 PARIJS/AMSTELVEEN (AFN) - Air France-KLM bouwt zijn vrachtvloot de komende jaren verder af. Van de 10 toestellen die na de nog lopende reorganisatie overblijven, wordt in 2015 en 2016 nog eens de helft uitgefaseerd. Dat meldde het bedrijf donderdag. De ingreep houdt verband met de aanhoudend slechte marktomstandigheden, die tot een opeenstapeling van verliezen heeft geleid bij de goederendivisie. Het gaat om vijf in Amsterdam gestationeerde vliegtuigen van het type MD-11, een verouderd model dat ook bij de passagierstak van KLM al bijna geheel uit de vloot is gehaald. Voor de circa 300 werknemers van wie de baan door de inkrimping op de tocht komt te staan, wordt ander werk gezocht.
De Telegraaf, vandaag 13:04 ’Eurozone stelt sancties tegen Rusland uit’ Van onze redactie De Europese Unie wil de gisteren overeengekomen wapenstilstand in Oekraïne een kans geven. Daarom worden vanmiddag nog geen nieuwe sancties tegen Rusland aangekondigd. Dit meldt de Moscow Times. Diplomatieke bronnen spreken van drie dagen tot een week uitstel. Afstel wordt niet uitgesloten, indien het staakt het vuren stand houdt. Anders dan de eerste boycotactie zullen de beoogde nieuwe maatregelen Moskou veel pijn doen, zo stellen experts vandaag in de Financiële Telegraaf. De Russische overheid, ondernemingen en de staatsbanken krijgen nauwelijks meer kansen om geld op te halen op de internationale kapitaalmarkten. Het exportverbod van goederen voor civiel en militair gebruik en techniek voor de olie- en gassector wordt uitgebreid. Europa had al een verbod afgekondigd voor alle Europese financiële markten om aandelen, obligaties of ander schuldpapier met een looptijd van meer dan negentig dagen te kopen van Russische banken. Die termijn wordt waarschijnlijk teruggebracht tot dertig dagen. Voorlopig dus geen verbod om over Siberia naar zuid-oost Azie te vliegen.
Augustus 2014 vervoercijfers > Passenger: continued disciplined capacity growth, increase in traffic and load factor > Leisure: ongoing accelerated development of Transavia France Passapiersvervoer 08-2014 +2,1% t.o.v. 08-2013 Vrachtvervoer 08-2014 -1,7% t.o.v. 08-2013www.airfranceklm-finance.com/en
Air France verkoopt deel belang in Amadeus Gepubliceerd op 9 sep 2014 om 20:56 PARIJS (AFN) - Air France verkoopt circa 4,5 miljoen aandelen in reserveringsbedrijf Amadeus IT Holding. Dat meldde de Franse luchtvaartmaatschappij dinsdag. De hoeveelheid aandelen die Air France op de markt brengt komt overeen met 1 procent van het totale aantal uitstaande aandelen Amadeus. Daarnaast bouwt de luchtvaartmaatschappij een zogeheten 'hedge' overeenkomst af met betrekking tot 12 miljoen aandelen Amadeus. De transacties leveren het concern in totaal 339 miljoen euro op. Na de transacties houdt Air France een belang van 4,4 procent in Amadeus over.
'Investering van 1 mld euro in Transavia' Gepubliceerd op 10 sep 2014 om 07:28 PARIJS (AFN/BLOOMBERG) - Topman Alexandre de Juniac van luchtvaartconcern Air France-KLM wil de komende 5 jaar 1 miljard euro investeren in budgetdochter Transavia. Dat zei De Juniac in een interview met de Franse krant Les Echos. Donderdag presenteert Air France-KLM zijn groeistrategie voor de periode tot en met 2020. Transavia speelt daarin een belangrijke rol en de maatschappij wordt daarom stevig uitgebreid. Het onderdeel zal de belangrijkste vakantievervoerder worden binnen de luchtvaartcombinatie en moet de strijd aangaan met prijsvechters als Ryanair en easyJet. Voorwaarde voor de investering in Transavia is volgens De Juniac wel dat de piloten instemmen met kostenbesparingen. De Juniac liet verder weten dat de dreigende staking van piloten bij Air France tientallen miljoenen euro's kan gaan kosten. De piloten dreigen tussen 15 en 22 september het werk neer te leggen uit protest tegen de nieuwe reorganisatieplannen van Air France-KLM. De onderhandelingen tussen de vakbonden en Air France zouden zijn vastgelopen.
Transavia zet in op meer dagelijkse routes Gepubliceerd op 9 sep 2014 om 18:48 SCHIPHOL (AFN) - Luchtvaartmaatschappij Transavia vereenvoudigt zijn dienstregeling en vliegt stedenbestemmingen met ingang van komend voorjaar nog maar vanaf één Nederlandse luchthaven aan. De Nederlandse charter-en budgetdochter van Air France-KLM wil op die manier ruimte maken om meer routes dagelijks te kunnen aanbieden, zonder dat daar meer vliegtuigen voor nodig zijn. Dat meldde het bedrijf dinsdag. Transavia biedt in Nederland vliegreizen aan vanaf Schiphol, Eindhoven, Groningen, Maastricht en Rotterdam The Hague Airport. In de huidige situatie worden sommige bestemmingen nog bediend vanaf meerdere uitvalsbases. Door concentratie van bestemmingen op één thuisbasis, kan het bedrijf klanten meer vrijheid bieden om te kiezen wanneer zij willen vliegen, aldus een woordvoerster. Transavia denkt zo ook aantrekkelijker te worden voor zakenreizigers. De nieuwe dienstregeling, waarin Berlijn als nieuwe bestemming vanaf Rotterdam is opgenomen, is nog niet definitief. Er wordt nog gewerkt aan verdere uitbreiding van het netwerk. Naar verwachting zal de totale capaciteit licht groeien. Het zomerschema loopt van 1 april tot en met 2 november 2015. Eindhoven Airport raakt door het besluit een aantal bestemmingen kwijt, al wordt een deel van de routes die Transavia schrapt, ook door andere luchtvaartmaatschappijen aangeboden. Het vliegveld verwacht geen passagiers kwijt te raken, zei een woordvoerder. Voor Groningen en Maastricht heeft de wijziging geen gevolgen omdat Transavia daar alleen chartervluchten uitvoert. De luchthaven van Rotterdam was niet direct bereikbaar voor commentaar. Air France-KLM geeft donderdag meer details over zijn toekomstplannen, waarin Transavia een belangrijke rol speelt. Duidelijk is al wel dat er een derde, Europese tak komt van de prijsvechter, naast de al bestaande Nederlandse en Franse poot.
AF-KLM: winstgroei tot 10 procent per jaar Gepubliceerd op 11 sep 2014 om 07:58 PARIJS (AFN) - De nieuwe strategische keuzes van Air France-KLM moeten voor de jaren tot en met 2017 leiden tot een toename van de brutowinst (ebitdar) met 8 tot 10 procent per jaar (was 2,77 miljard euro in 2013). De verhouding tussen de nettoschuld en de brutowinst moet tegen die tijd onder de 2,5 zijn gezakt, tegen 4,2 eind vorig jaar. Dat maakte het Frans-Nederlandse luchtvaartconcern donderdag bekend. De winstgroei moet onder meer komen van budgetdochter Transavia, die de komende jaren in heel Europa zijn vleugels uitslaat. In 2017 moet de vloot zijn verdubbeld tot 100 vliegtuigen, waarmee jaarlijks 200 miljoen passagiers worden vervoerd. Door de hoge aanloopkosten zal Transavia pas in 2018 operationeel uit de rode cijfers komen. Tegen die tijd levert het naar verwachting al wel een extra bijdrage van 100 miljoen euro aan de brutowinst. Van de onderhoudsdivisie, een andere pijler onder de groeistrategie Perform 2020, wordt een extra bijdrage tussen de 50 en 80 miljoen euro verwacht, afhankelijk van eventuele overnames. Transavia Eerder werd al bekend dat Transavia met name in Frankrijk en elders in Europa fors wordt uitgebreid. De eerste fase van die uitbreiding wordt gefinancierd met de opbrengst van de deze week aangekondigde verkoop van het belang van Air France-KLM in boekingsbedrijf Amadeus, circa 339 miljoen euro. Door productverbetering, zoals comfortabelere stoelen, moet het netwerk aan verre bestemmingen aantrekkelijker worden gemaakt. Verder zet Air France-KLM in op versterking van bestaande samenwerkingsverbanden met andere luchtvaartmaatschappijen. Het is de bedoeling dat de investeringsdiscipline van de laatste 3 jaar gehandhaafd blijft. Ook blijft het bedrijf kijken naar mogelijkheden om kosten te besparen. Concrete doelstellingen daarvoor werden evenwel niet gegeven, zoals bij het dit jaar aflopende bezuinigingsprogramma Transform 2015 wel het geval was.
Het gepubliceerde bericht van de Investor Day 2014.
Air France schrapt vluchten wegens staking Gepubliceerd op 13 sep 2014 om 17:09 PARIJS (AFN) - Air France schrapt vanaf maandag circa 50 procent van de vluchten als piloten van de Franse maatschappij daadwerkelijk gaan staken. Dat zei topman Frédéric Cagey van het Franse zusterbedrijf van KLM zaterdag op de Franse radio. ,,Voor zover wij nu weten, denk ik dat wij ruwweg nog maar 50 procent van onze vluchten kunnen uitvoeren'', zei Cagey. Hij herhaalde dat een staking de maatschappij 10 miljoen tot 15 miljoen euro per dag gaat kosten. Air France zal reizigers informeren en vragen om hun reis waar mogelijk uit te stellen. Zij kunnen hun tickets gratis omboeken.Concurreren Piloten van Air France dreigen in de week van 15 september tot en met 22 september het werk neer te leggen uit protest tegen nieuwe reorganisatieplannen van moederbedrijf Air France-KLM. De luchtvaartonderneming gaat dochter Transavia optuigen om harder te kunnen concurreren met prijsvechters Ryanair en easyJet. Dat moet gebeuren vanaf nieuwe bases buiten Nederland en Frankrijk. De vakbonden bij Air France eisen dat piloten die overstappen naar Transavia, dezelfde arbeidsvoorwaarden krijgen als de piloten van Air France. Air France zegt open te staan voor onderhandelingen over onder meer uitkeringen gekoppeld aan senioriteit, maar is niet bereid de arbeidsvoorwaarden geheel gelijk te trekken. KLM verwacht "geen last te hebben van de staking in Parijs", liet een woordvoerster van de Nederlandse maatschappij weten.
Air France verwacht grootste staking in jaren Gepubliceerd op 14 sep 2014 om 12:38 PARIJS (AFN) - Air France maakt zich op voor de grootste staking van piloten sinds 1998. Dat stelde het Franse zusterbedrijf van KLM zondag op een persconferentie. Piloten van Air France dreigen in de week van 15 september tot en met 22 september het werk neer te leggen uit protest tegen nieuwe reorganisatieplannen van moederbedrijf Air France-KLM. Air France verwacht dat daardoor maandag 60 procent van de vluchten moet worden geannuleerd. Air France zal reizigers informeren en vragen om hun reis waar mogelijk uit te stellen. Zij kunnen hun tickets gratis omboeken. De staking kost Air France naar verwachting 10 miljoen tot 15 miljoen euro per dag. De piloten verzetten zich tegen plannen van Air France-KLM om dochter Transavia op te tuigen om beter te kunnen concurreren met prijsvechters Ryanair en easyJet. Dat moet gebeuren vanaf nieuwe bases buiten Nederland en Frankrijk. De vakbonden bij Air France eisen dat piloten die overstappen naar Transavia dezelfde arbeidsvoorwaarden krijgen als de piloten van Air France. Het Franse luchtvaartbedrijf zegt open te staan voor onderhandelingen over onder meer uitkeringen gekoppeld aan senioriteit, maar is niet bereid de arbeidsvoorwaarden geheel gelijk te trekken. KLM liet zaterdag weten dat het geen last zal hebben van de staking in Parijs.
'Binnenkort tegenwind voor Air France-KLM' Gepubliceerd op 16 sep 2014 om 08:26 AMSTERDAM (AFN) - Air France-KLM heeft op de korte termijn te maken met forse tegenwind. Het luchtvaartbedrijf kampt met stakende piloten, de onrust rond Rusland, de uitbraak van ebola in Afrika en overcapaciteit op transatlantische routes. Rabobank ziet daarin aanleiding het koersdoel flink bij te stellen, van 11 naar 9,50 euro. Analist Frank Claassen houdt wel vast aan zijn hold-advies, zo liet hij dinsdag weten. De doelstellingen van het nieuwe strategische plan Perform 2020 zijn volgens hem logisch, maar niet eenvoudig te realiseren aangezien het luchtvaartconcern vaker met tegenslagen te maken krijgt. Met de nieuwe koers, waarbij de rol van Transavia als prijsvechter binnen de groep wordt uitgebreid en verliesgevende activiteiten verder worden gesaneerd, wil Air France-KLM de kosten verder omlaag brengen. Maar details daarover ontbreken nog en moeten de komende maanden worden uitonderhandeld met de vakbonden, aldus Claassen. Stevige concurrentie Air France-KLM wil tot 2017 de brutowinst (ebitdar) met 8 tot 10 procent per jaar opvoeren. Dat wordt volgens Claassen een hele klus, gezien de stevige concurrentie van prijsvechters als Ryanair en easyJet binnen Europa, en van Arabische maatschappijen als Emirates en Etihad daarbuiten. De analist vindt dat Air France-KLM rijkelijk laat is met zijn aanval op de Europese prijsvechtersmarkt. Het besluit om de winstgevende onderhoudsdivisie verder op te tuigen valt wel in goede aarde. De geplande investeringen van 6,4 miljard euro in de komende 3 jaar zijn wat hoger dan Rabobank had voorzien. Het aandeel Air France-KLM sloot maandag op 8,27 euro.
Staking bij Air France escaleert di 16 sep 2014, 08:01 PARIJS, dinsdag - Reizigers gaan steeds meer last krijgen van de pilotenstaking bij Air France. Dinsdag worden op Franse luchthavens nog grotere vertragingen verwacht en woensdag ligt naar verwachting de hele boel plat. "De staking verhardt", stelde topman Steven Verhagen van de vliegersvereniging VNV, die solidair is en in Parijs mee knokt voor behoud van werk en arbeidsvoorwaarden. Ook cabinebonden vinden dat Air France afspraken schendt. Maandag ging al een aanzienlijk deel van de Air France-vluchten niet door, vandaag geldt dat voor zo’n 60 procent van de vertrekken in onder meer Parijs. Ook KLM-passagiers die daar willen overstappen, worden zwaar getroffen. "We proberen reizigers vooraf om te boeken naar onze vliegpartners op andere routes, maar soms is dat niet mogelijk", zei KLM-topman Pieter Elbers gisteravond. Hij benadrukte dat KLM zich wel aan de afspraken met de bonden wil houden.
KLM haalt zwaan weer van stal De KLM gaat de zwaan weer gebruiken in reclames. Een boegbeeld zoals in de jaren negentig wordt de sierlijke watervogel niet. Dat maakte directeur Camiel Eurlings gisteren bekend tijdens de opening van de jubileumexpositie ter gelegenheid van het 95-jarig bestaan van de luchtvaartmaatschappij. De zwaan was jarenlang hét symbool van de KLM. De luchtvaartmaatschappij koos de watervogel in 1995 als reclameboegbeeld omdat hij werd geassocieerd met positieve kwaliteiten: betrouwbaarheid, zorgzaamheid, kracht, stijl, nationale trots. En die kwaliteiten pasten goed bij het imago dat de luchtvaartmaatschappij wilde uitstralen. Ze won in hetzelfde jaar de allereerste Ster Gouden Loeki met haar zwanenreclames. 'Nieuwe kernwaarden' Toch nam de KLM elf jaar later afscheid van de opstijgende, landende en overvliegende watervogels omdat ze zich in de nieuwe advertenties meer wilde richten op het wereldwijde netwerk, de service en de Nederlandse identiteit. De zwaan paste daar niet langer in omdat hij volgens haar steeds minder in staat was 'de nieuwe kernwaarden van het bedrijf en specifieke producteigenschappen' over te dragen. Acht jaar na dato keert de sierlijke watervogel weer terug in reclames van de KLM. 'We krijgen nog steeds veel positieve reacties op de zwaan. Daarom gaan we die weer af en toe gebruiken,' zo verklaarde directeur Camiel Eurlings gisteren op de jubileumexpositie in Amstelveen tegenover het Noord-Hollands Dagblad. Krachtige uitstraling Dat heeft volgens hem vooral te maken met de krachtige uitstraling van het dier. Die kracht wil de KLM ook uitstralen rond de viering van haar 95-jarig bestaan, op 7 oktober. Groot feest wordt het niet omdat de financiële situatie zich daar volgens het bedrijf niet voor leent en strenge veiligheidsmaatregelen het houden van een 'open huis' verhinderen. Bron: AD www.ad.nl/ad/nl/5597/Economie/article...
'Transaviaproject Air France-KLM uitgesteld' Gepubliceerd op 22 sep 2014 om 11:01 PARIJS (AFN/BLOOMBERG) - Air France-KLM heeft de plannen om Transavia een belangrijke rol te geven als prijsvechter binnen het luchtvaartconcern uitgesteld tot december. Dat meldde persbureau AFP maandag op basis van informatie van vakbonden. Transavia Europe zou opgetuigd worden om beter te kunnen concurreren met prijsvechters Ryanair en easyJet. Dat moet gebeuren vanaf nieuwe bases buiten Nederland en Frankrijk. Tegelijkertijd worden verliesgevende activiteiten, zoals de binnenlandse en Europese vluchten van Air-France, verder gesaneerd. Om 14.00 uur staat er een persconferentie van Air France-KLM op de rol, aldus een woordvoerder. Hij weigerde berichtgeving over een tijdelijke stilstand van het project te bevestigen of te ontkennen. Zaterdag besloten de vakbonden stakingsacties, die aanvankelijk voor de periode van 15 tot en met 22 september waren aangekondigd, met minstens 4 dagen te verlengen. Nu al is het de langste werkonderbreking sinds 1998, toen een groot deel van de de piloten van Air France 10 dagen lang niet vloog.
Bond gaat niet akkoord staking gaat door. Lijkt dat deze gasten het bedrijf kapot willen maken. Is een beetje het probleem in heel Frankrijk.
AF-KLM schrapt mogelijk Transaviaproject Gepubliceerd op 23 sep 2014 om 14:08 PARIJS (AFN/BLOOMBERG) - Air France-KLM is misschien genoodzaakt de geplande uitbreiding van dochteronderneming Transavia te schrappen omdat een oplossing voor de staking van piloten van het Franse luchtvaartbedrijf Air France uitblijft. Dat zei bestuursvoorzitter Alexandre de Juniac dinsdag. De piloten van Air France staken al ruim een week en het einde is nog niet in zicht. ,,Indien een akkoord uitblijft, zullen we met pijn in ons hart moeten besluiten om het Transaviaproject te schrappen'', zei de topman tegen een Franse radiozender. Een voorstel van Air France-KLM om het project op te schorten tot in ieder geval het eind van dit jaar werd maandag door de stakers afgewezen. De pilotenstaking, die aanvankelijk tot 22 september duurde maar werd verlengd met minstens 4 dagen, bezorgt de luchtvaartcombinatie een operationeel verlies van 20 miljoen euro per dag. Transavia Europe zou snel opgetuigd worden om beter te kunnen concurreren met prijsvechters als Ryanair en easyJet. Dat moest gebeuren vanaf nieuwe bases buiten Nederland en Frankrijk. Tegelijkertijd zouden verliesgevende activiteiten, zoals de binnenlandse en Europese vluchten van Air France, verder gesaneerd worden. De piloten verzetten zich hiertegen omdat zij vrezen dat dit ten koste zal gaan van de arbeidsvoorwaarden.
Verliezen door staking brengen Air France-KLM 'in gevaar' - Market Talk 23-09-2014 12:14:00 AMSTERDAM (Dow Jones)--De CEO van Air France-KLM (AF.FR) Alexandre de Juniac meldt in een radio-interview dat de verliezen in verband met de staking door zijn piloten "het bedrijf in gevaar brengen". Het concern verliest nabij de EUR20 miljoen per dag als gevolg van de staking. Daarbij kan het bedrijf gedwongen worden de plannen voor zijn internationale ontwikkeling van zijn low-cost dochter Transavia te beeindigen, als de gesprekken met de piloten niet succesvol zijn. De verliezen van EUR20 miljoen per dag onderstrepen de risico's voor de winst op de korte termijn, zegt Credit Suisse. Maar "de grootste bedreiging die uitgaat van de vakbondsacties zijn volgens ons echter het stapsgewijs overgaan van meer martkaandeel naar Easyjet". Omstreeks 12.15 uur noteert het aandeel 0,8% lager op EUR7,58, terwijl de Midkap met 1,0% daalt.(inti.landauro@wsj.com) Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com
'Oprichting Transavia Europe geschrapt' Gepubliceerd op 24 sep 2014 om 08:33 PARIJS (AFN/BLOOMBERG) - Air France-KLM heeft de geplande uitbreiding van dochteronderneming Transavia geschrapt. Dat zei de Franse staatssecretaris Alain Vidalies (Transport) woensdag tegen een Franse radiozender. Het luchtvaartconcern zelf wilde geen commentaar geven, maar volgens Vidalies heeft het management besloten om de oprichting van Transavia Europe niet meer uit te stellen tot eind dit jaar maar helemaal van tafel te halen. Transavia Europe zou snel opgetuigd worden om beter te kunnen concurreren met prijsvechters als Ryanair en easyJet. Dat moest gebeuren vanaf nieuwe bases buiten Nederland en Frankrijk. Tegelijkertijd zouden verliesgevende activiteiten, zoals de binnenlandse en Europese vluchten van Air France, verder gesaneerd worden. De piloten van het bedrijf verzetten zich hiertegen omdat zij vrezen dat dit ten koste zal gaan van werkgelegenheid en arbeidsvoorwaarden en staken al enige tijd.
Mooi draadje Wilbar! Meen je ooit gesproken te hebben ergens in een restaurant in de Betuwe bij middagje met vertegenwoordigers van Crucell.
Erg chebbi schreef op 24 september 2014 08:50 :
Mooi draadje Wilbar! Meen je ooit gesproken te hebben ergens in een restaurant in de Betuwe bij middagje met vertegenwoordigers van Crucell.
Dank je ! En nee, ik denk echt dat je me met iemand anders verwart. En laten we de AFA draadjes mooi houden. Wordt nu echt weer eens tijd voor betere berichten :)
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)