Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Schuld 5 miljard + 1 miljard weggemoffelde schuld. [ Feb 2024 ] 6000 miljoen : uitstaande aandelen 262 miljoen. Laten we het afronden op € 23,- schuld per aandeel. Weten we gelijk waarom het aandeel zo slecht presteert. Voor € 9,45 koop je dus € 23,- euro aan schuld.
Ja , het is diep triest , kan er niet meer van maken .
Beste thisisyoucaptainspeaking. Jij vindt 52 miljoen veel als winstdeling. Als je dit afzet tegen, zeg maar 30000 medewerkers kom je uit op ongeveer €1600 bruto per persoon. Op zich valt dat best mee toch? Tuurlijk had ik ook liever gezien dat de aandeelhouders beloond zouden worden. Dit gun je toch wel aan het grondpersoneel of ook niet.
In de afgelopen 10 dagen hebben 2 grote shortpartijen hun posities afgebouwd. Het gaat om Highbridge Capital Management en Segantii Capital Management. Ik zie deze ontwikkeling graag. De Discounted Cashflow berekening op AFKLM geeft een waarde van boven de 40Euro aan.... zijn we erg ver vanaf, zegt misschien iets over de onderwaardering van AFKLM? of willen we allemaal Tesla kopen wanneer het op 500dollar staat?? :-)
Eerst je schulden inlossen. Grondpersoneel is vaak uitzendwerk dus die krijgen niks.Het is geld van de overheid en de aandeelhouders die nul dividend laat staan een rendement op de aandelen maken. Hoe haal je het in je botte harses echt. En dan geen check doen op de 737 terwijl de bouten en moeren in de romp om je oren vliegen nou dat wordt lachen. KLM is door en door verrot tot op het bot en ik kan het weten. Punt. Maar we zullen zien.
AMSTERDAM (ANP) - KLM heeft met diverse groene claims in reclames consumenten misleid, oordeelt de rechtbank in Amsterdam. De luchtvaartmaatschappij schetste in het verleden volgens de rechters „een te rooskleurig beeld” van de gunstige effecten van bijvoorbeeld bosprojecten en het gebruik van duurzamere vliegtuigbrandstof. Zulke maatregelen „verminderen de negatieve milieuaspecten slechts marginaal en wekken ten onrechte de indruk dat vliegen met KLM duurzaam is”, staat in het vonnis. © ANP De zaak over greenwashing door KLM was aangespannen door stichting Fossielvrij NL. De milieuorganisatie stoorde zich eraan dat het bedrijf de indruk wekte dat je „kunt vliegen zonder de klimaatcrisis te verergeren.” Eisers hebben hun zin KLM is inmiddels gestopt met de reclames waar de zaak om draaide. Rectificatie hoeft daarom niet. Ook mag het bedrijf wel reclame blijven maken voor vliegen. Als daarin claims voorkomen over CO2-reductie, moeten die „eerlijk en concreet” zijn, benadrukken de rechters. Een algemene waarschuwing dat de huidige luchtvaart niet duurzaam is, wordt niet verplicht. In de zaak ging het niet zozeer om straffen of schadevergoedingen, maar om een principieel oordeel van de rechtbank, een zogeheten verklaring voor recht. Daar hebben de eisers hun zin in gekregen: de rechtbank vindt diverse reclames waarin KLM suggereerde dat vliegen duurzaam kan zijn onrechtmatig. Hetzelfde geldt voor beweringen over producten voor ’CO2-compensatie’. Reclames waarin werd gesuggereerd dat zo’n product „daadwerkelijk een deel van het klimaateffect van vliegen vermindert, absorbeert of compenseert” zijn misleidend en onrechtmatig. KLM handelt daarmee in strijd met de wet die oneerlijke handelspraktijken verbiedt, oordeelt de rechtbank. Hiske Arts van Fossielvrij NL noemt de uitspraak „een enorm belangrijke overwinning in de strijd tegen greenwashing.” De rechtbank „had niet duidelijker kunnen zijn”, zegt ze. „Bedrijven mogen niet beweren dat ze gevaarlijke klimaatverandering aanpakken, als ze in werkelijkheid de crisis aanwakkeren.” De groene marketing van KLM omschrijft Arts als een poging om „het grote publiek en politici in slaap te sussen.” Daar heeft de rechter „gelukkig een stokje voor gestoken”, zegt Arts.
Air France en Lufthansa moeten toch gaan knallen gezien de Fed de rente 3 maal in 2024 gaan verlagen.
Dicall69 schreef op 20 maart 2024 19:50 :
Air France en Lufthansa moeten toch gaan knallen gezien de Fed de rente 3 maal in 2024 gaan verlagen.
En zeker vandaag nu de Dow gisteren flink gestegen is en de futures flink groen zijn . ..... Game on
Air France-KLM op dieptepunt deze eeuw Geplaatst door Eddy Schekman | 21 maart 2024 Nog geen reactiesTips van Eddy Schekman Het aandeel Air France-KLM (AF) ontwikkelde zich horizontaal en sloot op 9,50 euro (-0,1%). TA-commentaar Investtech: “Dit was de zesde dag op een rij dat het aandeel daalde. Het ziet er ook technisch gezien niet zo goed uit. Het aandeel is trendmatig negatief op de middellange termijn, heeft weerstand rond 10,60 euro en een verdere daling is waarschijnlijk.” De koers op maandbasis heeft deze eeuw nog nooit zo laag gestaan. Wat een blamage. Kopen is gokken, maar wel een leuke: flinke koersbeweging of een overname. Bron: www.cashcow.nl/air-france-klm-op-diep...
Mr Zorin schreef op 21 maart 2024 11:47 :
Air France-KLM op dieptepunt deze eeuw
Geplaatst door Eddy Schekman | 21 maart 2024 Nog geen reactiesTips van Eddy Schekman
Het aandeel Air France-KLM (AF) ontwikkelde zich horizontaal en sloot op 9,50 euro (-0,1%).
TA-commentaar Investtech: “Dit was de zesde dag op een rij dat het aandeel daalde. Het ziet er ook technisch gezien niet zo goed uit. Het aandeel is trendmatig negatief op de middellange termijn, heeft weerstand rond 10,60 euro en een verdere daling is waarschijnlijk.”
De koers op maandbasis heeft deze eeuw nog nooit zo laag gestaan. Wat een blamage. Kopen is gokken, maar wel een leuke: flinke koersbeweging of een overname.
Bron:
www.cashcow.nl/air-france-klm-op-diep... Het wordt nu echt vervelend met KLM, de blauwe (Maffia) familie..www.telegraaf.nl/financieel/123273927... BRUSSEL - De Nederlandse politiek is naïef als het gaat om de bedreigingen voor het KLM-netwerk op Schiphol. „Het is verbijsterend dat krimp als de weg vooruit wordt gezien, in plaats van investeringen in nieuwe technologie.” Slechte topvrouw als CEO, NL-overheid die ook niet meewerkt en indirect aandeelhouder waarde, haar eigen belang en dus belastinggeld schaadt voor de eigen stupide morele overwegingen.. (En wij maar meer en meer belasting betalen..) Personeel dat 3x zoveel verdiend als andere luchtvaartmaatschappijen(zelfs meer als air etihad en dat wil wat zeggen..) dat verwend zijn als prins(cessen) op de erwt met zeer lichte werkschema's die geen bal voorstellen in vergelijk met andere luchtvaartmaatschappijen zoals een ryanair. Díe weten pas wat werken is ipv deze snowflakes bij de KLM die als ze 20% moeten inleveren als piloten en van 300.000 per jaar naar 250.000 per jaar gaan, gaan staken.. Sorry hoor, maar met alle respect: dit is voor de aandeelhouders gewoon een enorme ***-club Weg ermee. Opdoeken, verkopen, dom der delen uitkeren aan de aandeelhouders. Dit is geen normaal bedrijf meer. Maar een speeltje voor verwende, overbetaalde werknemers en slecht overbetaald niet-presterend management, dat mag blijven zitten op kosten van de Staat, een staat die op ideologische gronden zelf de boel ook nog eens saboteert bij KLM.. Manman, waarom mag deze shitstorm nog zo lang voortduren.. Van 240 naar € 9.60 in 15 jaar.. Waar is een VEB? Waar is een AFM? waar zijn de (groot)aandeelhouders? Waarom ageert grootaandeelhouder Delta Air Lines niet? Van de Staten NL en FR verwacht ik sowieso niet veel.. Hoelang moet deze martelgang voor de getroffen particuliere aandeelhouders nog doorgaan bij KLM..??Wie zijn de grootste aandeelhouders van KLM? Aandeelhouders Franse staat: 28,6% Nederlandse staat 9,3% CMA CGM: 9,0% Delta Air Lines, Inc.: 2,9% China Eastern Airlines: 4,7% Medewerkers van Air France-KLM: 1,2% Overig/Free float: 43,4%[i] [/i]
Dicall69 schreef op 20 maart 2024 19:50 :
Air France en Lufthansa moeten toch gaan knallen gezien de Fed de rente 3 maal in 2024 gaan verlagen.
Het is me weer een smak geld wat we in èèn dag binnen hengelen.
geloof je me niet? Ok. Voorbeeld verwend en overbetaald KLM personeel: (blonde) Kelly Trek dan zelf conclusies www.instagram.com/kellycamfferman?utm... deze dame is al een aantal jaren KLM stewardess en leidt een verschrikkelijk verwend jetsetleven. Altijd verre vluchten, naar Bonaire of ergens naar de VS of Bangkok of zo. 12 uur vliegen, 4 of dagen in het Hilton of vergelijkbaar en dan een beetje snowboarden in de zandduinen, of een cursus Paddy open water diver(met flessen duiken) doen op kosten van de KLM.. Mevrouw vliegt zo ongeveer 2x per maand en pakt daar zo'n 7 a 8 duizend euro mee, als het niet meer is. Ondertussen pakt ze er ook nog zo'n 20 tot 30K per maand bij als insta vlogger. En toch geeft mevr. Kelly haar meer dan goedbetaalde baan bij de KLM niet op.. rara hoe zou dat toch komen? en over wiens ruggen wordt het jetset leven van kelly betaald? Juist. En dit waardeloze niet-commerciële soort van denken helpt KLM gewoon helemaal naar de bliksem.. Spit dit Insta account maar eens door en leer over haar verwende avonturen in den vreemde op kosten van haar gouden werkgever de KLM .. en indirect de echte eigenaren van KLM, de aandeelhouders..
Mr Zorin schreef op 21 maart 2024 12:20 :
[...]
Hoelang moet deze martelgang voor de getroffen particuliere aandeelhouders nog doorgaan bij KLM..??
Zolang als u de stukken vasthoud. U kan op elk moment een einde maken aan deze martelgang door uw stukken aan te bieden aan Dicall69 . Die is er blij mee.
Fred 62 schreef op 21 maart 2024 12:49 :
[...]
Zolang als u de stukken vasthoud.
U kan op elk moment een einde maken aan deze martelgang
door uw stukken aan te bieden aan Dicall69 .
Die is er blij mee.
Mijn stukken moet ik dan laten vliegen met een verlies. En dat is nou net tegengesteld aan de doelen die ik mijzelf heb gesteld met beleggen.. Dus nee, je moet nooit met een verlies verkopen. Dat is contra productief.. En gaan we ook niet doen. Gewoon wachten. het wordt vanzelf ooit wel een keer beter. Of geheel KLM beland met een zweefduik in de prullenbak. Kan ook en bij elk normaal op zichzelf staand commercieel bedrijf was dit ook allang gebeurd.. Maarja, die vermaledijde NL-staat he.. . Nooit zal de overheid toestaan dat dit gebeurd met KLM, vanwege de infrastructurele belangen en vlucht netwerk dat KLM onderhoudt over de gehele wereld. Dat vind de staat dan weer belangrijk, NL als een internationale transitie hub en zo NL op de kaart. En wedstrijdje verplassen met de Franse staat telt hier ook nog mee.. Weer dat aanzien, weer een vals motief van Vader Staat om er geld in te blijven pompen.. .. Maar goed.. In dit geval wel helaas de reddingsboei van KLM private investor. Anders waren we allang gecrashed met KLM.. Ben ik heilig van overtuigd.. Ik ageer dan maar liever hier op het forum. In de hoop dat de rest van beleggend NL dit oppikt en actie gaat ondernemen bij de wantoestanden bij KLM en aldus het zittende management een schop geeft. En een nieuw management en eens een goed kostenbesparing programma er door heen knalt. er valt zeer veel van af te schaven bij de KLM..
Dicall69 schreef op 21 maart 2024 12:30 :
[...]
Het is me weer een smak geld wat we in èèn dag binnen hengelen.
KLM laat weten teleurgesteld te zijn. "De verliezen die Schiphol heeft gemaakt tijdens de covid-periode worden zo volledig verhaald op luchtvaartmaatschappijen, terwijl dit een gedeeld ondernemersrisico zou moeten zijn", zegt een woordvoerster van de luchtvaartmaatschappij. www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/catego... over smakken geld gesproken, 37.5% extra dokken voor de rechter kan KLM van Schipdrol.. Het is ook zo'n draak van een papieren tijger, dat KLM-bestuur.. Krijgt ook helemaal niets voor elkaar en moet zeer nodig gewisseld worden.. KLM's koers in totaal in elkaar geklapt de afgelopen 5 tot 10 jaar. De koersval is gewoon ronduit belachelijk geweest.. KLM zou verboden moeten worden aan de AEX. Het is gewoon een Rattrap voor beleggers.. De RvC, RvB , de huidige CEO heeft totaal geen gevoel bij aandeelhouders in KLM. Ik denk dat het kreng niet eens weet dat wij bestaan.. Zit nul komma nul gevoel bij haar voor aandeelhouders, laat staan aandeelhouderswaarde creëren.. IPV eens een keer aan wat dividend te denken, of godbetert een eigen aandeleninkoop.. Wat appreciatie tonen voor de getroffen aandeelhouders die al zo lang wachten op een paar goede jaren voor de KLM.. Een KLM wat gecrashed is nu, terwijl de bredere luchtvaartmarkt totaal niet slecht is.. Ze maken allemaal goede winsten nu, zeker prijsvechters zoals Ryanair, behalve brekebeen en prutsbedrijf KLM, dat er geen stuiver aan kan overhouden.. Manman, wat een bedrijf.. Moet je nagaan: Als je hier vanaf 1995 in zit heb je een koersval van € 995 naar een laag € 9.50 een paar weken geleden meegemaakt.. Vanaf 2008 een koersval van € 190 naar € 9.50 KLM MOET wel het allerslechtste aandeel ooit zijn aan de amsterdame en misschien wereldwijde beurs.. Ik heb het guinness book of wereldrecords al gebeld.. KLM, de blauwe familie, of beter: de flauwe, lauwe familie, die zo goed voor zich zelf zorgt en de dikke vinger aan de aandeelhouder blijft geven.. Of niet Heren piloten gezagvoerders met een salaris van € 300.000.. Weet je wat een piloot bij Ryanair verdient?? € 65000
Oh nouja, erratum, ik zat er 50K naast, ze verdienen € 250.000 per jaar, maar die 3 ton hebben ze te pakken over een jaar of 2 a 3..www.rtlnieuws.nl/economie/bedrijven/a... Kritiek Toch is de loonstijging opmerkelijk, omdat de piloten van KLM al flinke salarissen genieten en er afgelopen jaar kritiek was op de hoogte daarvan. In 2020 verdiende een piloot bij KLM gemiddeld tussen de 100.000 en 150.000 euro per jaar, oplopend tot 250.000 euro per jaar. Piloten van KLM behoren tot de best betaalde piloten in Europa. Bij prijsvechters verdienen piloten een stuk minder. [i] [/i]
Een familielid van mij, Captain 747, toucheerde in de jaren '80 al K€450 annual...
De Directie noem je dat ? Eerst was er éen Mann - Elbers - maar die moest en zou vertrekken. Dan hebben we nog Camiel Eurlings gehad - die hebben ze nooit op z'n werk gezien, maar hoppa K€500 + mee na twee jaar enz enz....en nu zit er vier (!) man/vrouw. En wat ik weet....sie dekken alles, behalve de kosten.
Ik heb nog tennis gespeeld met Sergio Orlandine in de jaren '70...op woensdagmiddag...onder werktijd dus....
In de jaren '60 was KLM technisch failliet en we de piloten gedetacheerd/uitgeleend aan SABENA - jaren lang. Mijn familie vloog voor de Sjah en Farah Diba een DC9...en v;logen met een lege DC9 naar Parijs om het hondje van Farah Diba op te halen want die was aan de schijtetrij?? Ik bedoel maar...
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)