Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
na het (tweede) dieptepunt van 6,45 op 14 okt (6,32 op 7 maart) gaan we weer richting zoeken. Omzet Cijferdag 10/14/2022 2.56M Omzet laatste 2 dagen 10/17/2022 904.00K 10/18/2022 594.98K totaal 1.498.98K verschil 1.06M Nog niet iedereen is overtuigd om op deze 'lage koers' bij te kopen of opnieuw in te stappen. Dat is niet zo slim! Want na de CMD op 2 november, waarop (nogmaals) de toekomst besproken wordt, zal de koers sky-high gaan. Gelukkig weten de -oplettende- bezoekers van dit forum nu al wat er allemaal op de presentatie gezegd gaat worden.Slimme Wijze TomTom beleggers zijn op de toekomst voorbereid.
Nieuwe markt voor TT? Alweer een nieuw (Chinees) automerk in Nederland: BYD Er komt weer een nieuw (Chinees) automerk bij op de Nederlandse markt: BYD, een afkorting die staat voor Build Your Dreams. Importeur van het nieuwe merk wordt Louwman Group, dat al jaren de auto’s van onder meer Toyota, Lexus en Suzuki in Nederland verkoopt. Deze eerste BYD zit stevig in elkaar: geen piepjes en geen rammels. De fraai ogende materialen voelen prettiger aan dan bij menig concurrent. Met een knop op het stuur kun je het reusachtige, centrale beeldscherm (maar liefst 15,6 inch) naar eigen voorkeur in horizontale of verticale stand zetten. Het infotainment bevat verder alles wat je in een moderne auto verwacht, maar werkt gek genoeg niet in de Nederlandse taal bron:www.ad.nl/auto/zo-rijdt-de-eerste-ned...
Even uit het blote hoofd ..........BYD doet zaken met Baidu of Baidu is een investeerder in Baidu.. Baidu en TT hebben ook een samenwerking....... 1+1=2? NIO ging aan de neus van TT voorbij helaas, net als Xpeng.
Wereldbelegger schreef op 19 oktober 2022 08:30 :
Onderstaande had ik graag op 14 oktober gehoord bij TT
ASML waarschuwde al eerder voor extra kosten door de hoge inflatie en om de capaciteit te vergroten
heeft TT ook gedaan, gewaarschuwd voor extra kosten waardoor 2023 niet winstgevend zal worden en de communicatie betreffende de extra kosten van €40 mio om capaciteit te verminderen heeft TT voor maanden terug al gedaan… Daarnaast heeft TT afgelopen vrijdag gemeld dat het reduceren van capaciteit geen €40 mio gaat kosten maar slechts €35 mio omdat er minder capaciteit gereduceerd zal worden…
Dutchy Ron schreef op 19 oktober 2022 09:27 :
Even uit het blote hoofd ..........BYD doet zaken met Baidu of Baidu is een investeerder in Baidu.. Baidu en TT hebben ook een samenwerking....... 1+1=2?
NIO ging aan de neus van TT voorbij helaas, net als Xpeng.
Buffett-backed BYD to use Baidu Apollo’s autonomous driving technology in its EV’s amp.scmp.com/business/china-business/... TomTom expands its foothold in China with new partnership with Baidu businesschief.asia/technology/tomtom-... Harold Goddijn, CEO, TomTom, said: “With Baidu moving to TomTom’s map making platform for high definition maps, we’re creating a globally unified HD map service for OEMs and technology companies who are working on the future of driving. We are convinced that we can accelerate this future with smart partners like Baidu.” Het kernwoord is hier: ‘globally unified HD map service’ voor autofabrikanten en tech bedrijven. TomTom stelt haar technologie beschikbaar aan Baidu om Chinese HD maps te maken, omdat dit niet toegestaan is voor westerse bedrijven. In return wordt deze Chinese map toegevoegd aan een gezamenlijk product. Ergo: TT verkoopt aan westerse klanten de Baidu map als ze in China actief willen zijn en Baidu verkoopt de TomTom map aan Chinese klanten die in het westen actief willen zijn.
sniklaas schreef op 19 oktober 2022 09:33 :
[...]heeft TT ook gedaan, gewaarschuwd voor extra kosten waardoor 2023 niet winstgevend zal worden en de communicatie betreffende de extra kosten van €40 mio om capaciteit te verminderen heeft TT voor maanden terug al gedaan…
Daarnaast heeft TT afgelopen vrijdag gemeld dat het reduceren van capaciteit geen €40 mio gaat kosten maar slechts €35 mio omdat er minder capaciteit gereduceerd zal worden…
Jammer alleen dat ASML wel een inkoopprogramma opstart bij de huidige relatief lage koers en TomTom liever op de zak met geld blijft zitten. Die zak met geld is een wat vreemd hangijzer. De één vindt het prima want dan kan er een overname door TT mee bekostigd worden.... De ander ziet het als bewijs dat de heer Goddijn en de zijnen vooral gericht zijn op eigen gewin. Hoewel het vorige inkoopprogramma weinig tot niets heeft gedaan voor de koersontwikkeling zou een inkoop van aandelen voor scratch(!) zeer waarschijnlijk wel wat doen aan de koers. Maar wie weet. Misschien zien we een PowerPointplaatje hierover bij de aankomende CMD. Op die dag schijnt zoveel gezegd te gaan worden. ((-;
Bij winstwaarschuwingen in de toekomst (2023) vraag ik mij steeds af of deze mensen over een "glazen bol" beschikken!!!!
tijdens de komende CMD zal TT uitsluitsel geven hoe zij de winstgvevendheid inschat. ziet men 2023 inderdaad als het zoveelste overgangsjaar met een breakeven resultaat of is er licht aan het einde van de tunnel met zicht op een doubledigit FCF resultaat. de markt denkt er intussen het zijne van en waardeert TT op een houdbaar FCF resultaat van 26 mio.
boem! schreef op 19 oktober 2022 12:36 :
tijdens de komende CMD zal TT uitsluitsel geven hoe zij de winstgvevendheid inschat.
ziet men 2023 inderdaad als het zoveelste overgangsjaar met een breakeven resultaat of is er licht aan het einde van de tunnel met zicht op een doubledigit FCF resultaat.
de markt denkt er intussen het zijne van en waardeert TT op een houdbaar FCF resultaat van 26 mio.
26 miljoen zou wel erg mager zijn in geval van orderboek tot boven 2 miljard. Mits de vertaling van orders naar omzet stijgt van een lage 13% richting wat vroeger gebruikelijk was (18%) b]Order intake Automotive[/b]2021: Order intake: 466 miljoen Operationele omzet die uit de boeken loopt: 266 miljoen Afwaardering van contracten door chipcrisis: 100 miljoen Toename van het orderboek: 100 miljoen ( = 466 minus 266 minus 100) Totaalsaldo aan begin van het jaar: 1,9 miljard Book to bill ratio (instroom vs uitstroom): 1,75 Indien 2022 hetzelfde niveau aan orders heeft, dan neemt orderboek toe tot meer dan 2 miljard. Scenario 2022 Order intake: 466 miljoen Operationele omzet 2022 die uit de boeken loopt: 285 miljoen Afwaardering van contracten door chipcrisis: geen, lost sneller op dan verwacht Afwaardering van contracten door conjunctuur verwachting**: 60 miljoen Toename van het orderboek: 121 miljoen Omvang orderboek op 1 januari 2023: meer dan 2 miljard Book to bill ratio (instroom vs uitstroom): 1,63 ** S&P Global Mobility, formerly known as IHS Markit, lowered its 2022 and 2023 estimates each by 2.6 million vehicles. The forecaster now expects auto companies to make 81.6 million cars worldwide this year and 88.5 million next year. 2,6 miljoen op 88,5 miljoen = 3%. 3% van het orderboek = 60 miljoen. Maximaal, want weet niet of je dit op alle jaren van orderboek moet toepassen.
Het zal zelfs een blinde toch ondertussen wel eens zijn opgevallen dat als de cijfers eens goed zijn, dat er dan altijd wel wat gevonden wordt door TT om toch de pret te drukken?
Crash Bandicoot schreef op 19 oktober 2022 14:18 :
Het zal zelfs een blinde toch ondertussen wel eens zijn opgevallen dat als de cijfers eens goed zijn, dat er dan altijd wel wat gevonden wordt door TT om toch de pret te drukken?
En zo zal het de slechtziende, blinde, hardhorende en dove zijn opgevallen dat bij een handvol bezoldigde en onbezoldigde TT supporters het ondermaatse deel van de cijfers, prestaties, vooruitzichten en reacties van het bedrijf en vanuit de markt spoorslags naar de achtergrond verdwijnt en de toekomstige bomen wederom tot veruit in de hemel zien groeien.
*JustMe* schreef op 19 oktober 2022 09:49 :
[...]
Buffett-backed BYD to use Baidu Apollo’s autonomous driving technology in its EV’s amp.scmp.com/business/china-business/... TomTom expands its foothold in China with new partnership with Baidu businesschief.asia/technology/tomtom-... Harold Goddijn, CEO, TomTom, said: “With Baidu moving to TomTom’s map making platform for high definition maps, we’re creating a globally unified HD map service for OEMs and technology companies who are working on the future of driving. We are convinced that we can accelerate this future with smart partners like Baidu.” Het kernwoord is hier: ‘globally unified HD map service’ voor autofabrikanten en tech bedrijven. TomTom stelt haar technologie beschikbaar aan Baidu om Chinese HD maps te maken, omdat dit niet toegestaan is voor westerse bedrijven. In return wordt deze Chinese map toegevoegd aan een gezamenlijk product. Ergo: TT verkoopt aan westerse klanten de Baidu map als ze in China actief willen zijn en Baidu verkoopt de TomTom map aan Chinese klanten die in het westen actief willen zijn.
Ik heb al een hele tijd niets over de samenwerking van TT met Baidu gehoord. Ik zie op de website van TT onder het kopje 'Customers' ook geen Baidu staan. Onderstaand artikel gaat in op de nieuwe auto van BYD die wordt gelanceerd. HD-maps worden niet genoemd.www.ad.nl/auto/test-byd-atto3-de-eers... Even een quote uit het artikel: "De navigatiekaarten zijn van Here, een leverancier waarvan ook veel Europese autofabrikanten gebruikmaken."
win some... schreef op 19 oktober 2022 15:34 :
[...]
Ik heb al een hele tijd niets over de samenwerking van TT met Baidu gehoord. Ik zie op de website van TT onder het kopje 'Customers' ook geen Baidu staan.
Onderstaand artikel gaat in op de nieuwe auto van BYD die wordt gelanceerd. HD-maps worden niet genoemd.
www.ad.nl/auto/test-byd-atto3-de-eers... Even een quote uit het artikel:
"De navigatiekaarten zijn van Here, een leverancier waarvan ook veel Europese autofabrikanten gebruikmaken."
Tja...Ik dacht al, nadat ik de link naar het AD artikel plaatste vanmorgen om 09.00; er wordt van alles beweerd over de samenwerking tussen TT en Baidu maar er staat toch in het artikel dat de navigatiekaarten van HERE zijn. Ik heb daarom ook zo mijn vraagtekens over die "broekzak - vestzak" samenwerking tussen Baidu en TomTom. Het kan natuurlijk. Maar twijfels mag ik ook hebben. Want een dergelijke samenwerking zou m.i. een kroonjuweel zijn dus veel meer zichtbaarder moeten zijn.
Na het één zwaluw nieuws over 10% meer autoverkopen in de maand september weer terug naar minder hoopgevend nieuws. Stellantis-CEO: 'Auto's worden te duur, sluiting fabrieken dreigt' De Europese autoverkoop krimpt en zal voorlopig ook nog niet groeien, zo is de verwachting. Dat kan ten koste gaan van een significant deel van de Europese autofabrieken, zo drukt Stellantis-CEO Carlos Tavares zijn zorgen nog maar eens uit. Hij acht de elektrificatie-ambitie van de EU als één van de hoofdoorzaken. "Voor de middenklasse zijn EV's nog te duur, dus koopt ze veel minder nieuwe auto's." "Als een Europese fabriek 200.000 tot 300.000 auto's per jaar bouwt en de autoverkoop neemt af van 13 miljoen naar 10 miljoen, dan kun je uitrekenen hoeveel overtollige fabrieken je in Europa hebt", zegt Carlos Tavares in een interview met het Belgische De Tijd. De Stellantis-CEO gaat in het interview nog een stapje verder en noemt de situatie zelfs 'verschrikkelijk'. "Er is te weinig energie, geen infrastructuur en de auto's zijn te duur." Vooral in Zuid-Europese landen, waar het B-segment populair is en Stellantis-producten evengoed, vreest de topman dat automobiliteit voor de middenklasse onbetaalbaar wordt. bron:www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/st...
Bijzonder dat TT geen deals wint met Chinese OEM’s die in Europa hun auto’s willen slijten
Als aanvulling op opmerking van Dutchy Ron. Lukt het de Chinezen om een stevige autoverkoop op te tuigen in Europa? Zo ja: is dat profijtelijk voor TomTom? Vanwege de "broekzak - vestzak" samenwerking tussen Baidu en TomTom? 'Mensen zijn de weg kwijt' Tavares acht de hoge prijs van EV's niet de enige bedreiging voor de Europese auto-industrie. Zo is de consument volgens hem 'de weg kwijt': "Ze weten niet wat voor auto ze moeten kopen en ze weten niet hoe de ontwikkeling van de economie er de komende jaren uitziet." Het gevolg is dat de consument relatief vaak de hand op de knip houdt. Of hij niet vreest dat de toesnellende concurrentie uit China het niet eerder voor elkaar krijgt om de voorzichtige Europese consument van EV's te voorzien? "We moeten niet willen dat de Chinese industrie de Europese eerst op zijn knieën dwingt en daarna de prijzen verhoogt." De CEO zegt niet te weten of de Chinese partijen nu met verlies verkopen, al bleek onlangs dat dat vaak wel het geval is. Hij vindt dat de EU het in ieder geval niet makkelijker moet maken voor de Chinezen om hier elektrische auto's te verkopen, zolang er voor Europese fabrikanten ook allerlei restricties zijn om daar auto's te slijten. bron:www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/st...
Ook Tavares vandaag, op de Paris Motor Show Rounding off a busy day for Stellantis at the Paris motor show – at which Tavares presented the new Jeep Avenger (pictured) and Peugeot 408, called for import tariffs on Chinese EVs in Europe and slammed the impending Euro-7 emissions legislation as “useless” – he said there's cause for optimism in terms of the company ramping back up to pre-crisis production levels. “The situation is getting better,” he said, suggesting that a long period of uncertainty and instability caused by the unavailability of the crucial processing components is soon to end . www.autocarpro.in/news-international/...
Electric Manufacturing Future in France Stellantis CEO Carlos Tavares and President of the French Republic Emmanuel Macron today announced that the Mulhouse facility will produce the future Peugeot e-308 sedan and station wagon and Peugeot e-408. Company to have a total of 12 battery electric vehicles (BEVs) produced in France in five factories by 2024 with one million vehicle manufacturing capacity installed. In addition, key electric components (e-motors), e-DCTs gearboxes and batteries will be produced in seven sites in France using French technologies. www.media.stellantis.com/uk-en/peugeo... Dit zijn een miljoen EV’s met TomTom. Een EV heeft 100% take rate voor tomtom navigatie, EV routes enzovoort
Shenzhen-based electric vehicle firm BYD has chosen Baidu as its official smart driving business supplier. Under this arrangement, Baidu will provide BYD with its Apollo Navigation Pilot (ANP), an autonomous driving assistance solution, and a human-machine co-driving map product. Baidu‘s Intelligent Driving Group has begun cooperation with BYD for technological development, and the mass production of joint models will reportedly be achieved soon. Cooperation between BYD and Baidu can be traced back several years. In January, 2018, BYD announced that it would open its supply chain to car companies all over the world, and soon reached a supply cooperation relationship with Faurecia, Dongfeng Motor Group and Changan Automobile. The carmaker then opened its seats, power batteries, motors and electric controllers to all automakers. In March 2018, BYD opened its intelligent e-platform to global automobile developers. At the BYD Global Developers Conference on September 5, 2018, BYD and Baidu disclosed the latest progress of their cooperation. In terms of navigation technology, the Baidu Maps Auto Edition was planned to cover all BYD models. In terms of autonomous driving, Baidu would provide a complete solution for BYD’s Level 3 intelligent driving, and both parties planned to realize mass production of autonomous driving vehicles within three years. The first batch of open versions of BYD Qin Pro had been booked by Baidu as Apollo test vehicles for demonstration road tests.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)