Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Dank Justin, ik ben zwaar teleurgesteld in al die jaren dat ik TT volg. Heel veel kansen heb laten liggen in andere aandelen , een wijze les geleerd. Alleen ik denk nog steeds dat er veel meer waarde in TT zit en dat er opeens een bod ligt van founders , of wie dan ook... alleen dat kan morgen maar ook over 2 jaar zijn. met alle tussentijdse korte stijgingen, snelle dalingen etc etc Ik kan het eigenlijk niet meer aanzien wat een gekloot met de koers.. dus dan maar Gala nemen, beetje ASMI, ING en Post, en verder TT maar tot een klein portie afbouwen...het is lastig na al die jaren er de brui aan te geven, maar aan de ander kant, waarom al die ellende voor nog een 1a2 euro extra , lastig hoor
ovanspaend schreef op 22 januari 2019 20:51 :
[...]
Lekker zelf in elkaar gezet. Fake. Dan hadden ze dit wel in het persbericht erbij gezet.
je kan natuurlijk gewon IR mailen en vragen of ze dit hebben geschreven. Lijkt mij wel, lijkt mij logisch, en lijkt mij zelfs strafbaar van Justin indien hij dit had verzonnen, en alleen daarom al uiterst onwaarschijnlijk.
~Justin~ schreef op 22 januari 2019 20:47 :
[...]
Nota bene: ik heet geen Marc
=====
Hi Marc, Thank you for your contact. Telematics purchases certain products and services from TomTom, notably map and traffic data, and will continue to do so under Bridgestone’s ownership pursuant to a long-term agreement that includes customary supply of probe data to TomTom. Best regards,
IR team
TomTom Investor Relations |
ir@tomtom.com | +31 (0) 20 757 5194 office
TomTom N.V. | De Ruyterkade 154 | 1011 AC Amsterdam | The Netherlands |
www.tomtom.com Dit verrast je? Was wel erg hilarisch geweest als de eerste actie van de nieuwe eigenaar was geweest om de lijn met TomTom direct door te knippen. Als dat al zou kunnen.
Klopt die info heb ik ook van ir gekregen. Kan best zijn dat Bridgestone in verhouding iets meer betaalt voor maps en traffic de komende jaren. Zo maak je een deal 905 miljoen in 1 keer en de komende 5 jaar betaalt Bridgestone bijvoorbeeld nog 50 miljoen per jaar plus de data blijft bij tt. Voordeel is dat wpa voor tt nu hoger is voor de komende jaren. Hg is slimmer(sluwer) dan velen denken. ~Justin~ schreef op 22 januari 2019 20:30 :
[...]
Zie mijn post van hierboven. Er is een licentie deal. Je kunt dit ook bij IR navragen. Ze zullen de hoogte ervan niet laten weten, maar bij Automotive betaal je al gauw 50 euro voor maps en traffic.
Laat TomTom nu een deal gesloten hebben waarbij BridgeStone "slechts" 20 euro per gebruiker Telematics hoeft te betalen voor de maps en traffic licentie. Bij 900.000 users is dit 18 miljoen euro per jaar.
BridgeStone heeft een immens groot dealer netwerk en klanten database aan wie ze nu Telematics diensten gaan verkopen. Die groep van 900.000 gaat dit heel sterk in de lift. Veel sterker dan onder hoede van TomTom. Dit gaat organische groei opleveren aan licentie inkomsten voor TomTom.
Het komt op mij over als een weloverwogen deal. Er waren meerdere gegadigden, ik denk niet dat de rest is afgehaakt en dat het dan maar BridgeStone moest worden. Ik denk dat dit de betere deal was. Probe data geven aan HERE is niet verstandig en met andere partijen was wellicht minder licentie te sluiten of zit er minder groei in het vooruitzicht.
Bridgestone respecteert (verplicht) de bestaande licentie-deals met TomTom. Daarmee blijft TomTom profiteren van de bestaande en nog groeiende afname bij Enterprise van de producten door Telematics. Daarnaast 13-14x ebitda18 betaald voor Telematics, dit terwijl TomTom zelf ca. 7x ebitda doet op de beurs. Mooie deal dus. Ook de opmerking in het FD dat TomTom de banden met Microsoft Azure gaat aanhalen mbt zelfrijdende auto’s vind ik interessant.
Was here schreef op 22 januari 2019 22:52 :
Klopt die info heb ik ook van ir gekregen. Kan best zijn dat Bridgestone in verhouding iets meer betaalt voor maps en traffic de komende jaren.
Zo maak je een deal 905 miljoen in 1 keer en de komende 5 jaar betaalt Bridgestone bijvoorbeeld nog 50 miljoen per jaar plus de data blijft bij tt.
Voordeel is dat wpa voor tt nu hoger is voor de komende jaren.
Hg is slimmer(sluwer) dan velen denken.
[...]
Van de site van Bridgestone: Bridgestone krijgt ongekende inzichten in de bedrijfsomstandigheden van voertuigen en banden en kan gebruikmaken van een groeiend geïnstalleerd gebruikersbestand van 860.000 voertuigen dat 200 miljoen gegevenspunten per dag communiceert.
bart1805 schreef op 22 januari 2019 22:49 :
[...]
Dit verrast je? Was wel erg hilarisch geweest als de eerste actie van de nieuwe eigenaar was geweest om de lijn met TomTom direct door te knippen. Als dat al zou kunnen.
Natuurlijk is het logisch dat Bridgestone of welke eigenaar dan ook de TT data blijft gebruiken. Zoals het in het persbericht staat maak ik er uit op dat die licentie inkomsten BOVENOP die 910 miljoen verkoopprijs komen. Dus niet dat er in die 910 een afkoop inbegrepen zit. Want dan zou er niet gesteld worden dat deze deal ook beneficial is voor Licensing.
Was here schreef op 22 januari 2019 22:52 :
Klopt die info heb ik ook van ir gekregen. Kan best zijn dat Bridgestone in verhouding iets meer betaalt voor maps en traffic de komende jaren.
Zo maak je een deal 905 miljoen in 1 keer en de komende 5 jaar betaalt Bridgestone bijvoorbeeld nog 50 miljoen per jaar plus de data blijft bij tt.
Voordeel is dat wpa voor tt nu hoger is voor de komende jaren.
Hg is slimmer(sluwer) dan velen denken.
[...]
Ja en daarom haalt hij straks TT voor een prikkie van de beurs
moneypocket schreef op 22 januari 2019 23:05 :
[...]
Van de site van Bridgestone:
Bridgestone krijgt ongekende inzichten in de bedrijfsomstandigheden van voertuigen en banden en kan gebruikmaken van een groeiend geïnstalleerd gebruikersbestand van 860.000 voertuigen dat 200 miljoen gegevenspunten per dag communiceert.
Oooo ja en de koers dan?????
Hoop.... schreef op 22 januari 2019 23:08 :
[...]
Oooo ja en de koers dan?????
Tja...hoop; indien onvoldoende wordt gecommuniceerd met de buitenwereld wordt de koers naar beneden geknuppeld. Triest...moedwillig?
Bestaande verplichtingen nemen nieuwe eigenaren gewoon over Verder heeft TT vandaag wederom een gevoelige tik gekregen en bewijst nogmaals hoe ongelofelijk kwetsbaar TT staat aan de beurs en dat gaat echt niet veranderen Kwestie van tijd voordat het er af gaat en het is echt te hopen dat het aandeel weet te herstellen anders gaat het helemaal weinig opleveren
Snap al die commotie over die licensing deal hier niet. Zoals hiervoor al aangegeven; het zou vreemd zijn als de eerste van Bridgestone zou zijn het afnemen van Maps en Traffic bij een andere partij. En misschien ben ik abuis, maar er wordt hier ook gedaan alsof het extra inkomsten betreft. Het is echter gewoon voortzetting van...Inkomsten vanuit Telematics zaten al in Ebitda van A&E, dus daar komt niet ineens wat bij. Het zou juist verslechteren als het niet door Bridgestone zou worden afgenomen. Elke BU heeft gewoon zijn eigen P&L, en Telematics kosten en opbrengsten vallen gewoon weg.
~Justin~ schreef op 22 januari 2019 23:07 :
[...]
Natuurlijk is het logisch dat Bridgestone of welke eigenaar dan ook de TT data blijft gebruiken. Zoals het in het persbericht staat maak ik er uit op dat die licentie inkomsten BOVENOP die 910 miljoen verkoopprijs komen. Dus niet dat er in die 910 een afkoop inbegrepen zit. Want dan zou er niet gesteld worden dat deze deal ook beneficial is voor Licensing.
En het is ook volkomen logisch dat dat bovenop de prijs komt. Zo hard moesten ze bij TT toch niet van dit onderdeel af?
planet nine schreef op 22 januari 2019 17:17 :
Dat superdividend wat nu ter sprake is, is dat echt 100% zeker? Zo ja, is er ook een minimaal bedrag bekend dan? En is er ook een datum waarvoor het ook daadwerkelijk ex dividend gaat?
Ik heb namelijk het volgende gedaan
Koop aandelen Tom Tom 1800 stuks a 7,456
verkoop Call TTM 4.00 09-2019 18 a 3,50
Ben ik nu echt gek aan het worden of is dit inderdaad een constructie die haast niet fout kan?? Ik heb namelijk altijd in m'n achterhoofd nog iets van "als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat het ook"
Je achterhoofd heeft gelijk: het is te mooi om waar te zijn.HOE GAAT HET BIJ DAT SUPERDIVIDEND MET OPTIES ? Daar hebben we het in een andere draad al enkele maanden geleden over gehad. Maar je kunt nu aan het rekenen gaan. In de bijlage staat hoe dat gaat (het laatste voorbeeld in de bijlage, over herkapitalisatie, is hier van toepassing). De datum is nog onbekend, maar stel die uitkering van € 3,25 komt op 10 september 2019 (voor hen die op 9 sep de aandelen nabeurs nog in bezit hebben). Stel de slotkoers op 9 sep is € 8,00. De theoretische openingskoers op 10 sep is dus € 4,75. Dan krijg je die avond van een goede broker bericht (en anders merk je het wel) dat de zg. ratio vastgesteld is op 4,75/8 = 0,5938. De aangekondigde 'share consolidation' (reverse stock split) is niet essentieel en laat ik hier voor het gemak buiten beschouwing. De uitoefenprijs van jouw geschreven calls wordt dan aangepast tot 4 x ratio = € 2,375 (zie bijlage). Dat is ruim onder de nieuwe koers, dus als je die positie nog hebt zullen je aandelen bij expiratie zeker opgevraagd worden (als dat al niet eerder gebeurd is). Maar pas op: de onderliggende waarde per optie wordt vergroot tot 100/ratio = afgerond 168 aandelen. Dat gebeurt door een extra contract met 68 aandelen als onderliggende waarde aan elke call in je positie toe te voegen. Afrondingsverschillen worden contant verrekend. Zoveel aandelen heb je niet als ze opgevraagd worden en het op leveren aankomt! Dan gaat je broker heel vervelend doen (hoge afwikkelingskosten). Zorg er dus voor dat je liefst voor dat ex-dividend gaan, maar zeker voor expiratie, zelf je positie al afgewikkeld hebt. P.S. De 'fair-valuemethode', waar @ketchup het in een post vandaag over had, is hier niet van toepassing.
Ik mag aannemen dat we de invloed op het orderboek pas zien in februari 2020? De outlook krijgen we voor 2019, dus nog mogelijkheden genoeg om niet al te enthousiast te doen. Voortreffelijk getimed voor nog een jaar downplayen. Ik vind het al met al geen geweldige deal en een brevet van onvermogen - zelf TTT niet uit te bouwen in een booming markt - geen investeringsmogelijkheid te zien voor het geld (hoezo ondernemers opleiden) Hoe goed ze ook gepositioneerd zijn in HD map/-fabriek - ik wil daar wel eens een keer het bewijs van zien in de vorm van financiele stappen. Niet alleen namen en samenwerkingen TT moet wat mij betreft - stoppen met zichzelf te vergelijken met een start up - HG moet zijn functie maar ter beschikking stellen of weg geduwd worden - gezien de koersontwikkeling bonussen schrappen
Vol verbazing lees ik hier weer alle meningen van de TT goeroe’s. Poppenkast blijft doorgaan..TT is echt een ongezonde verslaving voor jullie. Maar waarom..? Stel je voor dat er toch nog een keer 11 euro op de borden komt, en dan..? Je had (en kan) in veel betere fondsen veel meer rendement halen, zeker als je de laatste jaren erbij pakt en daar is het toch uiteindelijk om te doen? Jullie zitten allemaal in een slecht huwelijk met TT of het is een verslaving, of je moet je gelijk halen. Mag iedereen voor zichzelf uitzoeken
ketchup of catch-up schreef op 22 januari 2019 23:12 :
Bestaande verplichtingen nemen nieuwe eigenaren gewoon over
Verder heeft TT vandaag wederom een gevoelige tik gekregen en bewijst nogmaals hoe ongelofelijk kwetsbaar TT staat aan de beurs en dat gaat echt niet veranderen
Kwestie van tijd voordat het er af gaat en het is echt te hopen dat het aandeel weet te herstellen anders gaat het helemaal weinig opleveren
De huidige waardering getuigd van nul vertrouwen in de medium tot lange termijn verdiencapaciteit van TT. Anders stond er echt een andere multiple.
Meryntje schreef op 22 januari 2019 20:08 :
[...]
Count me in!
Groeten uit Schildwolde
We kunnen de Whatsapp groep nieuw leven inblazen! Wie had hem ook alweer aangemaakt? Henk van Calker? Groet Marijke
Moneyball schreef op 22 januari 2019 23:17 :
Snap al die commotie over die licensing deal hier niet. Zoals hiervoor al aangegeven; het zou vreemd zijn als de eerste van Bridgestone zou zijn het afnemen van Maps en Traffic bij een andere partij.
En misschien ben ik abuis, maar er wordt hier ook gedaan alsof het extra inkomsten betreft. Het is echter gewoon voortzetting van...Inkomsten vanuit Telematics zaten al in Ebitda van A&E, dus daar komt niet ineens wat bij. Het zou juist verslechteren als het niet door Bridgestone zou worden afgenomen.
Elke BU heeft gewoon zijn eigen P&L, en Telematics kosten en opbrengsten vallen gewoon weg.
Yes, alleen de groei is pure winst aangezien het SAAS omzet betreft voor TomTom Enterprise, dat is wel weer positief ;-) Deze kostenpost voor Bridgestone is waarschijnlijk fxed per gebruiker gedurende vele jaren, de inkomsten van Bridgestone per gebruiker hangt van de marktomstandigheden af.
Bij aankondiging van de verkoop werd in het NRC vermeld: 'Van de 800 Telematics-medewerkers werken er 117 in Nederland'. Nu bij de verkoop is er sprake van 670 mensen die naar Bridgestone gaan. Iemand hier een idee over? Als het aantal van 800 klopt, zijn er dan alleen een aantal mensen van TTT naar een andere business-unit verplaatst? Of misschien ook een aantal activiteiten die niet meegaan in de deal?
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
AIRBUS
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia Oyj
Nokia OYJ
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)